Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Det er jeg det perfekte bevis på.
Gjest Lithe. Skrevet 19. september 2016 #2 Skrevet 19. september 2016 Å si at man ikke automatisk er intellektuell fordi er et tegn på at man er intellektuell
Arabella Skrevet 19. september 2016 #3 Skrevet 19. september 2016 Jeg stusser på overskriften. Jeg tror du mener "selv om", TS. Da gir setningen mening.
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 19. september 2016 #4 Skrevet 19. september 2016 Et øyeblikk siden, Arabella skrev: Jeg stusser på overskriften. Jeg tror du mener "selv om", TS. Da gir setningen mening. Ja jeg gjør det. Om du tenker deg om så forstår du nok hvorfor jeg skrev som jeg gjorde.
WubWub Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 10 minutter siden, Lithe. skrev: Å si at man ikke automatisk er intellektuell fordi er et tegn på at man er intellektuell Jeg er intelaktuell fordi jeg er det. Stol på meg jeg vet hva jeg snakker om
Gjest Lithe. Skrevet 19. september 2016 #6 Skrevet 19. september 2016 3 timer siden, WubWub skrev: Jeg er intelaktuell fordi jeg er det. Stol på meg jeg vet hva jeg snakker om Du er ikke automatsk intelaktuell fordi du vet hva du snakker om.
Gjest Psychonaut Skrevet 20. september 2016 #7 Skrevet 20. september 2016 (endret) Kanskje ikke, men ateisme er helt klart en forutsetning for å få smykke seg med en selvoppnevnt tittel som 'intellektuell'. Aller helst bør man ikke forstå forskjellen på ateisme og anti-teisme, for da er man virkelig en intellektuell. I tillegg bør man like enten jazz eller klassisk. Endret 20. september 2016 av Psychonaut
ajarRun Skrevet 20. september 2016 #8 Skrevet 20. september 2016 Ateisme er jo ikke særlig intelligent. Agnostisisme er jo det vitenskaplige og fornuftige. 2
ninuska_ Skrevet 20. september 2016 #9 Skrevet 20. september 2016 Tråden er ryddet for personangrep, ninuska_, adm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå