Gå til innhold

Hvor ofte vasker du kjøleskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tar det til våren, høsten og advent. Er ikke bare å huske på det, men det blir ikke så skittent at jeg må ta det oftere. Vasker jo hvis noe blir sølt da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så ofte tror jeg. Kanskje rundt 4-5 ganger i året. Har ikke noe spesielt system på det, men ser det an.

Anonymkode: 61fe9...e07

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar det når jeg ser det er behov. Har ikke noe fast tidspunkt eller system på det. Søler jeg noe, vasker jeg som regel alle hyllene samtidig, ikke bare den det er sølt på. Så da får det litt vask da.

• Liker 1
Skrevet

2 ganger i året - vår og advendt. Burde sikkert gjort det oftere, men syns det er så tiltak da det må stå lenge å avrime og lenge å tørke etterpå. Vasker over hvis jeg søler noe, har alt av mat innpakket i lufttette bokser. Føler ikke skapet blir skittent, det er heller et skrikende behov for avriming som gjør at jeg tar kluten fatt og gjør total rengjøring. 

Anonymkode: 3ec28...084

• Liker 1
Skrevet

Jeg vasker det når jeg ser det er skittent eller dersom det er noe som lukter vondt. Tror jeg vasker det ca en gang i måneden. Det er sikkert varierende behov avhengig av hvor mange som bruker det.

• Liker 1
Skrevet

En gang i måneden.

• Liker 1
Skrevet

Jeg rydder og tørker over med klut hver mandag. Men skurer det skikkelig fire ganger i året kanskje? 

• Liker 1
Skrevet

Vasker med fuktet tørkepapir en gang i uka, tar også ut grønnsaksskuffen og vasker den godt med oppvaskbørste og zalo.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hver 14 dag blir kjøleskapet her vasket godt.

Skrevet

Ca 1-2 ganger I mnd. Ofte i forbindelse med handling. Out with the old, in with the new. 

Skrevet

Ved behov. I snitt blir nok det ca. en gang i måneden. 

Skrevet

Wow, jeg er overrasket over frekvenser til noen av dere. Aner ikke hvor ofte jeg vasker kjøleskapet, men det er ikke en gang i uken, det er helt sikkert :P

Anonymkode: 4ee68...55b

• Liker 1
Skrevet

Aldri vasket kjøleskapet. Det gjør kona.

Skrevet

Den første torsdagen i hver måned. Står på instruksen til vaskehjelpen vår :fnise:

Skrevet

Når jeg flytter...

Anonymkode: 97b7c...baa

• Liker 1
Skrevet
På Monday, September 19, 2016 den 15.07, CaramelDevil skrev:

Jeg tar det til våren, høsten og advent. Er ikke bare å huske på det, men det blir ikke så skittent at jeg må ta det oftere. Vasker jo hvis noe blir sølt da.

Jeg jobber med mat, og på jobb tar vi det en gang i uken. Du ser ikke skitten, men det vaskes uansett. Ikke alt som er synlig. Så jeg er nøye hjemme også. Tørker av det en gang i mnd . Tørker av melkekartonger før de settes inn.

Anonymkode: 3d56e...1e0

Skrevet

Vasker kjøleskapet ca 1 gang pr mnd

Skrevet

Hva vasket dere det med? Vann? Såpe? 

Skrevet

En gang hvert jubelår når det et noe gris inni der, og da vasker jeg bare der det har blitt griset.

Skrevet
1 time siden, Krokanis skrev:

Hva vasket dere det med? Vann? Såpe? 

Jeg vasker med vann- og eddikblanding

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...