Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har en mistanke om at det er disse som gjør at om KG vinduet er åpent en stund, og jeg f.eks skal skrive et innlegg så går det kjempetreigt, det hakker på en måte. Er det mulig å gjøre noe med dette? Eller er det bare pc'n min som er ufattelig treig. Har ikke hatt dette problemet andre steder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjer meg også, men vet ikke hvilken reklame som gjør det, om det i det hele tatt er en reklame som forårsaker det..

Gjest Anonymous
Skrevet

Det samme skjer på min jobbpc som er en gammel, treg drittpc. Hele maskinen låser seg dersom KG blir stående inaktiv. Men hjemme har jeg en pc som er mye bedre og der skjer det ikke.

Skrevet

Hmm, det må være sans, for det er flash. Jeg begynte og klikke rundt og det ser ut som det hjalp, eller så er det bare innbilning fordi at jeg bruker sida mye akkurat nå. Jeg høyreklikket på sans og settings, der stod det at kvinneguiden.no kunne lagre uendelig med info på pcn min. Jeg satte det på 0 isteden, og trykte never ask again. Aner ikke om det har noe å si :oops:

Skrevet

Nå skjedde det igjen, mens jeg skrev! Det går virkelig i rykk og napp! Irriterende.

Skrevet

Jeg zoomet inn, og nå er det kjempestore epler som faller ned her.... :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...