Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2002 #21 Del Skrevet 24. juli 2002 Hvis du virker sur forstår hun nok hvor mye du egentlig bryr deg.Jeg tror det å virke litt blid og likelgyldig er det beste jeg.Det blir jo et spill for galleriet vet du,men enten må du tåle det en stund forså å ta opp en diskusjon,eller må du bare glemme hele jenta..Det man ikke får ønsker man ofte detso mer...Tåpelig,men i mange tilfeller er det dessverre slik. Kine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 24. juli 2002 #22 Del Skrevet 24. juli 2002 Det er godt vi kan gå litt nærmere i sømmene på hvordan damer manipulerer sine omgivelser under dekke av "det er et spill for galleriet"... Det er bemerkelseverdig at flere har fått øynene opp for disse intrigemakeriene som bare er til for å tilfredstille damers ustoppelige ego og oppmerksomhets behov. En kvinne kan aldri bli mett av sin oppmerksomhetsstrang, det får vi bevist av at kvinner er storforbrukere av sladder, igjen bevist av kvinneblader og deres eventyrlyst innenfor temaer som big brother og temtations island. Man bare sier det som det er. Heldigvis kan dette vanviddet snus den dag vi menn får p-pillen.... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klara Skrevet 24. juli 2002 #23 Del Skrevet 24. juli 2002 mye respons her ser jeg, vi liker det når menn spør seriøse spørsmål! Blant alle de gode svarene, så savner jeg imidlertid en tolkning. En tolkning som handler om mange kvinners manglende evne til å si NEI. Til å være noe annet enn hyggelige og søte. Ikke klare å avvise, og for all del ikke såre direkte. Jeg har selv observert mange venninner være hyggelige med menn bare fordi de ikke tør å være veldig tydelige på å si "jeg er dessverre ikke forelska i deg/ jeg er ikke interessert". De opplever å sitte i et dilemma: Fyren er jo snill og likandes, men de liker ham ikke på den måten, ikke sant. De vil ikke såre, de vil være snille. Og siden mange menn gjerne er slik at de trenger KLARTEKST for å forstå, så biter de seg fast. Og håper. jfr --> Damer (også menn, men det er jo som oftest damer, er det ikke?) som sier nei mens de smiler f.eks., ikke for å lure fyren, men bare fordi det er så klin umulig for dem å si et bryskt og bestemt og avvisende nei... Og klart, det handler ikke bare om at veldig mange damer har store problemer med å skulle være sinte og slemme, men selvsagt også om det menneskelige karaktertrekk at man vil ha i pose og sekk. Man vil ha oppmerksomheten, komplimentene, tryggheten. Og de tør for all del ikke sette seg i en posisjon der noen kunne komme til å tenke noe annet om dem at de er kjempesøte og veldig gode. Første skritt for å fikse tydelighet og stramme nei, det er å gi f.. om noen (ofte menn) oppfatter deg som "slem" eller "stygg" eller "ekkel". Jeg tenker det at hvis damer skjønte at mange menn faktisk LIKER at kvinner er tydelige, så ville verden sannelig være enklere for begge kjønn. Markus, mitt råd til deg: Aktiviser stoltheten din og kom deg ut av tilgjengeligheten, hopp av gressplena før du blir en Tøfflus! Hiv på deg skinnjakka og plasser djevelglimtet i øyet og legg ned telefonforbud. Åpne øyne og sinn for andre damer, ikke la Frk. Vimse-Utydelig her okkupere utsikten din. Og etter at du har tatt deg en kule på byen og rensket dette litt mer ut av systemet ditt, så spør du deg selv hva det er med deg selv som gjør at du faller for ei jente som er utydelig med deg, og som ikke gir deg klare svar. Er du redd for konfrontasjoner? Er du utydelig selv? Du kan gjerne fortsette å ha kontakt med henne, men da må du evne å ikke være forelska og soft for! Det beste ville jo være å la dama få en a-ha opplevelse, men for at det skal til, så må hun savne at du er der. Ergo: Du må fordufte. Skaff avstand, eller et annet flørteobjekt. La henne se deg utenfra, se at det ER faktisk andre damer i ditt liv. Damer soom føler at de blir utsatt for forventningspress, kan bli helt lammet i hodet, de klarer ikke se for seg noe bra, de bare kjenner forventningene som gjør de helt svimle og kvalme. Slutt å håpe, slutt å forvente. Ta på deg gi f.. holdning (helst uten å bli drittsekk... :blunke:) , og se en annen vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Playgirl Skrevet 24. juli 2002 #24 Del Skrevet 24. juli 2002 Kjenner igjen det du beskriver her fra meg selv. Var åpen og glad mot alle, både gutter og jenter. Hadde kjæreste, men kunne både danse, sitte på fanget og prate med mine guttevenner. Var glad og imøtekommende, og sa ofte pene og hyggelige ting til mine guttevenner - og mente det av hele mitt hjerte, uten at det betydde at jeg var forelska i dem. Det hendte også at jeg flørtet, men som en del av noe jeg trodde var et gjennsidig spill der begge var enige om at flørten var bare for å ha det gøy på fest, ikke fordi noen mente noe av partene mente noe mere med det. Dersom jeg opplevde noe fra en av mine guttevenner som tydet på at han var forelska i meg prøvde jeg å overse det, og dersom det ikke gikk ble jeg iskald. Ikke fordi jeg ikke likte han mer, eller ville spille et spill, men fordi jeg ble skrekkslagen av at han var forelska. Jeg ville ikke oppmuntre til det, og jeg ville han skulle slutte med det, for jeg var jo bare interessert i å ha en venn. Dersom han ved en senere anledning oppførte seg som før, ble jeg så lettet over at jeg hadde missforstått (at han ikek var forelsket i meg likevel), og var derfor veldig imøtekommende, og utrolig glad over å ha han tilbake som venn. Var helt sikkert fryktelig navit, men jeg trodde altså at det var mulig å ha gutter som venner på den måten. Sjokket fikk jeg da det ble slutt mellom meg og kjæresten. Samtlige av mine venner viste seg plutselig å være forelska i meg!! Og jeg hadde ikke ant noenting. Hadde nok i følge dem lekt med dem på den måten du beskriver, men var altså ikke klar over det selv. De måtte jo vite, de måtte jo skjønne at jeg ikke var interessert...trodde jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 24. juli 2002 #25 Del Skrevet 24. juli 2002 Dette var en veldig ærlig fremstilling av en kvinne. *applaus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klara Skrevet 24. juli 2002 #26 Del Skrevet 24. juli 2002 hmm... ville bare si at playgirls fremstilling her er svært så troverdig, jeg mener, tror nok det er slik det også kan oppleves for mange jenter. Dvs. at det finnes jenter som ikke tør/kan/vil være direkte på at "jeg er ikke interessert i deg", og så finnes det jenter som helt oppriktig ikke har hatt en mistanke i det hele tatt om at fyren hadde forhåpninger om mer. Og når jeg tenker meg om, så er det vel logisk at det også finnes jenter som lurer, utnytter og bedrar stakkars menn. Logikken tilsier at det finnes drittsekker blant begge kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 28. juli 2002 #27 Del Skrevet 28. juli 2002 :-? Hei. Først trodde jeg hun var svært ung, og uten selvtillit. Men den teorien skrinla jeg når jeg hørte alderen, med mere. Hun leker med deg """ Temmelig sikker på det desverre. Finn deg andre jaktmarker. Vend deg til "voksne" kvinner som tar deg alvorlig. Venus. :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. juli 2002 #28 Del Skrevet 28. juli 2002 Hei Markus DU har fått mange fine råd her, ser jeg. Spesielt utmerker Klara seg. Disse ordene hun kommer med, vet du at jeg også står inne med. Nå forventer jeg at du tar sjeen i andre hånden og tar et oppgjør nå når du kommer hjem. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå