Emma124 Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Hei alle, Jeg rynker pannen HELE tiden når jeg snakker, tenker, jobber, osv.. Har prøvd å feste teipbit i pannen for å slutte, men med en gang teipen er borte rynkes pannen igjen. Nå har jeg bikket 30 og pannen er i ferd med å få store rynker. Jeg vurderer derfor å gjøre noe med det. Jeg mener at rynker er naturlig og har ingen intensjoner om å se ut som om jeg er 19 hele livet. Men det skader ikke å gjøre det kan man av forebygging. Jeg vurderer derfor å ta botox/fillers/etc. for å få musklene til å slappe av. Forhåpentligvis vil det også bidra til at jeg slapper mer av i pannen og i fortsetter i dette tempoet. Er det noen som har erfaringer med slik behandling? Hva er best? Jeg har verken lyst eller råd til å ta jevnlige behandlinger de neste x antall årene. Vil det ha noen effekt å kun ta det i en kortere periode? Alle svar mottas med stor takk!
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #2 Skrevet 28. september 2016 Den 9/19/2016 at 14.45, Emma124 skrev: Hei alle, Jeg rynker pannen HELE tiden når jeg snakker, tenker, jobber, osv.. Har prøvd å feste teipbit i pannen for å slutte, men med en gang teipen er borte rynkes pannen igjen. Nå har jeg bikket 30 og pannen er i ferd med å få store rynker. Jeg vurderer derfor å gjøre noe med det. Jeg mener at rynker er naturlig og har ingen intensjoner om å se ut som om jeg er 19 hele livet. Men det skader ikke å gjøre det kan man av forebygging. Jeg vurderer derfor å ta botox/fillers/etc. for å få musklene til å slappe av. Forhåpentligvis vil det også bidra til at jeg slapper mer av i pannen og i fortsetter i dette tempoet. Er det noen som har erfaringer med slik behandling? Hva er best? Jeg har verken lyst eller råd til å ta jevnlige behandlinger de neste x antall årene. Vil det ha noen effekt å kun ta det i en kortere periode? Alle svar mottas med stor takk! Frownies er et godt valg: Det samme er dermarulle, det er en god behandling som forebygger og reduserer rynker. Kjøp en rulle på 0.5 mm og 192 nåler, og økologiske produkter til. Olje er best da den går dypere ned i huden. Har selv god erfaring med frownies og dermarulle Anonymkode: 4f02e...ad0
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #3 Skrevet 28. september 2016 Botox fungerer bra, musklene er lammet i flere måneder, så man venner seg av med å rynke pannen. Anonymkode: 82e25...b9f 2
caskerette Skrevet 28. september 2016 #4 Skrevet 28. september 2016 Har brukt botox og er godt fornøyd med det, det varer ikke evig, men ganske lenge. Dermarulle bruker jeg nå, uten å se noe særlig forskjell. Noen som vet hvor lenge man må bruke den før man ser effekt? Frownies skal jeg sjekke...(ikke ts, men takk for tips!).
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #6 Skrevet 29. september 2016 Jeg er bare i midten av tyveårene og har hatt tydlige linjer i pannen siden jeg var i tenårene.. Eneste løsningen for meg, det har vært botox og det funker som FY! Fyller vel på ca hvert halve år, så det sitter en god stund i. Anonymkode: 26296...5a6
AnonymBruker Skrevet 29. september 2016 #7 Skrevet 29. september 2016 På 28.9.2016 den 13.47, AnonymBruker skrev: Frownies er et godt valg: Det samme er dermarulle, det er en god behandling som forebygger og reduserer rynker. Kjøp en rulle på 0.5 mm og 192 nåler, og økologiske produkter til. Olje er best da den går dypere ned i huden. Har selv god erfaring med frownies og dermarulle Anonymkode: 4f02e...ad0 Skal man sove med Frowies på eller, og hvordan virker det? Hvor lenge skal de "tapebitene" være på? Er dette kun forebyggende, eller jevner det også ut rynker som allerede er kommet? Anonymkode: e756f...696
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #8 Skrevet 1. oktober 2016 Botox vil hjelpe bedre med botox en filler slik du beskriver Anonymkode: 6178f...32a
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #9 Skrevet 1. oktober 2016 På 19. september 2016 den 14.45, Emma124 skrev: Hei alle, Jeg rynker pannen HELE tiden når jeg snakker, tenker, jobber, osv.. Har prøvd å feste teipbit i pannen for å slutte, men med en gang teipen er borte rynkes pannen igjen. Nå har jeg bikket 30 og pannen er i ferd med å få store rynker. Jeg vurderer derfor å gjøre noe med det. Jeg mener at rynker er naturlig og har ingen intensjoner om å se ut som om jeg er 19 hele livet. Men det skader ikke å gjøre det kan man av forebygging. Jeg vurderer derfor å ta botox/fillers/etc. for å få musklene til å slappe av. Forhåpentligvis vil det også bidra til at jeg slapper mer av i pannen og i fortsetter i dette tempoet. Er det noen som har erfaringer med slik behandling? Hva er best? Jeg har verken lyst eller råd til å ta jevnlige behandlinger de neste x antall årene. Vil det ha noen effekt å kun ta det i en kortere periode? Alle svar mottas med stor takk! Klipp lugg 😃 Anonymkode: 9edd5...fed 6
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2016 #10 Skrevet 1. oktober 2016 På 29. september 2016 den 23.59, AnonymBruker skrev: Skal man sove med Frowies på eller, og hvordan virker det? Hvor lenge skal de "tapebitene" være på? Er dette kun forebyggende, eller jevner det også ut rynker som allerede er kommet? Anonymkode: e756f...696 Skal sove med det. Kan bruke noen typer tape også, som er billigere og lett å få tak i, hvis du ikke er nøye på fargen. Tykkere vevd tape funker. Det glatter ut rynker som allerede har kommet også. Pussig nok, så rynker man pannen mye når man sover, særlig hvis man er en bekymret sjel. Har brukt det en del og det fungerer, det varer også, når man har brukt det en liten stund, så gjør det ikke alltid. Anonymkode: a3273...b50
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #11 Skrevet 2. oktober 2016 Jeg er 40 og har ingen rynker i pannen, kanskje noen bittesmå linjer som så vidt synes... Det jeg gjør er å daglig vaske med Garnier 3 i 1 - som inneholder skrubb, maske og ansiktsvask i ett.. men jeg skrubber forsiktig hver dag.... og bruker aloe vera gel som jeg masserer huden med, for å forebygge rynker i pannen masserer jeg utover og bortover med håndflaten... og så bruke rjeg en god fuktighetskrem deretter. Jeg har fet blandingshud, så er nok derfor jegi kke får så lett rynker, ser huden er veldig tykk og... sykepleiere har hatt problemer med å legge inn kanyler på meg pga huden er så tykk og seig.. og det er nok en type hud som ikke så lett blir rynkete.. har man tynn, skjør hud, er det lettere for at den blir slapp med tiden og det legger seg linjer der. Ved kraftig vektnedgang kan man også få rynker, pga den ekstra huden som blir til overs... så å holde på vekten er vel forebyggende... og få i deg omega3 hver dag Bruk solfaktor, men sol deg minst mulig. Jeg har ikke vært solariumsberte som jentene i klassa var. Ser på facebook nå at mange av de har blitt rynketryner, og det er nok straffen for at de solte seg i solarium og i Syden............. og røyka bak gymsalen - enkelte av de Selv holdt jeg meg unna både sol og røyk. Anonymkode: 9d717...d57 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #12 Skrevet 2. oktober 2016 På 19.9.2016 den 14.45, Emma124 skrev: Hei alle, Jeg rynker pannen HELE tiden når jeg snakker, tenker, jobber, osv.. Har prøvd å feste teipbit i pannen for å slutte, men med en gang teipen er borte rynkes pannen igjen. Nå har jeg bikket 30 og pannen er i ferd med å få store rynker. Jeg vurderer derfor å gjøre noe med det. Jeg mener at rynker er naturlig og har ingen intensjoner om å se ut som om jeg er 19 hele livet. Men det skader ikke å gjøre det kan man av forebygging. Jeg vurderer derfor å ta botox/fillers/etc. for å få musklene til å slappe av. Forhåpentligvis vil det også bidra til at jeg slapper mer av i pannen og i fortsetter i dette tempoet. Er det noen som har erfaringer med slik behandling? Hva er best? Jeg har verken lyst eller råd til å ta jevnlige behandlinger de neste x antall årene. Vil det ha noen effekt å kun ta det i en kortere periode? Alle svar mottas med stor takk! Har du tunge øyelokk? Dersom du har det (tunge øyelokk) så merkes det ofte i pannen. Anonymkode: e9b1f...f65
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #13 Skrevet 2. oktober 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du tunge øyelokk? Dersom du har det (tunge øyelokk) så merkes det ofte i pannen. Anonymkode: e9b1f...f65 Hei, jeg som er "rynkefri" har alltid hatt tunge øyelokk... kanskje øyelokkene drar pannen ned så jeg ikke blir rynkete :D duh Anonymkode: 9d717...d57 1
Gjest Baremenneske Skrevet 2. oktober 2016 #14 Skrevet 2. oktober 2016 Tja...fortsette med teip da...og plusse på med gummistrikk😉😅 Vel..tror nok du sjøl legger mest merke til de rynkene. Jeg er nok eldre enn deg og har også litt rynker..men de får være der- synes faktisk det eren del av sjarmen ved et menneske å se at det er "levende" og med masse uttrykk enn et stivt ansikt som nesten ikke viser noe..-så eventuelt stopp før du kommer dit😉😊
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2016 #15 Skrevet 2. oktober 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg som er "rynkefri" har alltid hatt tunge øyelokk... kanskje øyelokkene drar pannen ned så jeg ikke blir rynkete :D duh Anonymkode: 9d717...d57 Det var jo ikke en dum teori det da. Veldig mange som bruker pannemusklene ekstra mye fordi de har tunge øyelokk. Og mer man bruker muskelen, mer rynker vil det jo bli..... Anonymkode: 6178f...32a
ops2 Skrevet 2. oktober 2016 #16 Skrevet 2. oktober 2016 På 28.9.2016 den 13.54, AnonymBruker skrev: Botox fungerer bra, musklene er lammet i flere måneder, så man venner seg av med å rynke pannen. Anonymkode: 82e25...b9f Har tatt Botox en gang, jeg brukte å trekke øyenbrynene sammen slik at jeg fikk en forferdelig sinnarynke. Når Botox-effekten gikk ut, følte jeg ikke noe behov for mer. Jeg hadde slappet av i pannen og musklene og "avvent" meg med å snurpe øyenbrynene sammen. Det er to år siden.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2016 #17 Skrevet 3. oktober 2016 På 10/1/2016 den 21.28, AnonymBruker skrev: Skal sove med det. Kan bruke noen typer tape også, som er billigere og lett å få tak i, hvis du ikke er nøye på fargen. Tykkere vevd tape funker. Det glatter ut rynker som allerede har kommet også. Pussig nok, så rynker man pannen mye når man sover, særlig hvis man er en bekymret sjel. Har brukt det en del og det fungerer, det varer også, når man har brukt det en liten stund, så gjør det ikke alltid. Anonymkode: a3273...b50 Bare en ting, Frownies puster og det gjør ikke tape. Går ann å bruke sportstape men det er ikke like bra. Frownies er dessuten veldig billig i bruk, jeg bruker et plaster om dagen og esken inneholder 144 plaster. Er veldig sensitiv men frownies går fint. Jeg bruker dem om natten men om jeg skal noe på kvelden så tar jeg det på så snart jeg kommer hjem og bruker det til jeg skal dra Fikk det anbefalt der jeg kjøpte rullen min og de selger det ikke engang. Og bruke frownies med rulle ga meg rasultater mye raskere Anonymkode: 4f02e...ad0
EmmaDe Skrevet 6. oktober 2016 #18 Skrevet 6. oktober 2016 JEg så på min egen panne og må si at det ikke ser mye nnerledes ut enn da jeg var 19, men noe litt i gran begynte å forandre seg. Huden blir jo naturligvis slappere, ser ut til å beholde de mimikkrynkene den begynte å ha. Jeg vet ikke hva du kan gjøre. men best er det å ikke miste roen, det er normalt. Om du vil bruke en antirynke kremer også helt vanlig når du nærmer deg 30 f.eks. Det er bedre å forebygge.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #19 Skrevet 7. oktober 2016 På 2. oktober 2016 den 11.01, AnonymBruker skrev: Jeg er 40 og har ingen rynker i pannen, kanskje noen bittesmå linjer som så vidt synes... Det jeg gjør er å daglig vaske med Garnier 3 i 1 - som inneholder skrubb, maske og ansiktsvask i ett.. men jeg skrubber forsiktig hver dag.... og bruker aloe vera gel som jeg masserer huden med, for å forebygge rynker i pannen masserer jeg utover og bortover med håndflaten... og så bruke rjeg en god fuktighetskrem deretter. Jeg har fet blandingshud, så er nok derfor jegi kke får så lett rynker, ser huden er veldig tykk og... sykepleiere har hatt problemer med å legge inn kanyler på meg pga huden er så tykk og seig.. og det er nok en type hud som ikke så lett blir rynkete.. har man tynn, skjør hud, er det lettere for at den blir slapp med tiden og det legger seg linjer der. Ved kraftig vektnedgang kan man også få rynker, pga den ekstra huden som blir til overs... så å holde på vekten er vel forebyggende... og få i deg omega3 hver dag Bruk solfaktor, men sol deg minst mulig. Jeg har ikke vært solariumsberte som jentene i klassa var. Ser på facebook nå at mange av de har blitt rynketryner, og det er nok straffen for at de solte seg i solarium og i Syden............. og røyka bak gymsalen - enkelte av de Selv holdt jeg meg unna både sol og røyk. Anonymkode: 9d717...d57 Hvilken fuktighetskrem bruker du, og hvilken solkrem bruker du? Anonymkode: ab908...09c
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2016 #20 Skrevet 7. oktober 2016 Ettersom du har en veldig aktiv muskel i pannen må du sette botox for å roe ned denne. Fillers vil ikke hjelpe, og heller ingen kremer eller en roller. Jeg hadde akkurat samme problem selv, og er superfornøyd med botox! Anbefales Man ser også mye mer behagelig og avslappet ut når pannen ikke er konstant i spenn. Anonymkode: d824d...b14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå