Saral Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Jeg har begynt på vernepleier nå denne høsten, på samlingsbasert studie. Ettersom jeg sto på venteliste først og ble tatt inn på etterfylling gikk jeg glipp av den første samlingen. Jeg prøver nå å finne ut av hvilke bøker jeg skal kjøpe og lurte på om det er noen vernepleierstudenter her som kan hjelpe meg. Jeg har jo mottatt en litteraturliste men denne var LANG og jeg synes det er vanskelig å vite hvilke bøker som ligner på hverandre, hvilke som er viktigst osv. Jeg prøvde å sende e-post til koordinator men da fikk jeg noe uklart svar. Er det noen her som kan hjelpe meg litt?
Gjest degameros Skrevet 31. juli 2017 #2 Skrevet 31. juli 2017 På 9/19/2016 den 14.16, Saral skrev: Jeg har begynt på vernepleier nå denne høsten, på samlingsbasert studie. Ettersom jeg sto på venteliste først og ble tatt inn på etterfylling gikk jeg glipp av den første samlingen. Jeg prøver nå å finne ut av hvilke bøker jeg skal kjøpe og lurte på om det er noen vernepleierstudenter her som kan hjelpe meg. Jeg har jo mottatt en litteraturliste men denne var LANG og jeg synes det er vanskelig å vite hvilke bøker som ligner på hverandre, hvilke som er viktigst osv. Jeg prøvde å sende e-post til koordinator men da fikk jeg noe uklart svar. Er det noen her som kan hjelpe meg litt? Hvilken nr var du på ventelisten etter supplimeringsopptaket?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå