AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Jeg er en av de som begynner å bli drittlei sensureringen på KG og vil over til ett annet forum hvor man kan diskutere absolutt alt. Kom med tips Anonymkode: 97202...0c6 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #2 Skrevet 19. september 2016 Hvor er det du blir sensuret her på KG, da? Hvilke type tråder? (Jeg tipper Rampelys.) Anonymkode: d9390...1ae 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #3 Skrevet 19. september 2016 Kommer an på interessene dine. Det beste er å finne engelske forum som tar for seg tema du er interessert i Dersom du er sinna fordi du ikke kan baksnakke norske kjendiser fritt- tough luck Anonymkode: f1a8e...e23 1
WubWub Skrevet 19. september 2016 #4 Skrevet 19. september 2016 (endret) Vi har jo diskusjon.no og VG Debatt - der er takhøyden dog veldig lav i forhold til KG. De er mye raskere til å utestenge folk for regelbrudd enn KG er, som f.eks ved personangrep, spekulasjon eller avsporing. Jeg er bruker på begge de to forumene og ser dette ofte skjer i praksis. Endret 19. september 2016 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor er det du blir sensuret her på KG, da? Hvilke type tråder? (Jeg tipper Rampelys.) Anonymkode: d9390...1ae Jeg har ikke blitt sensurert, men er lei av å følge tråder hvor mod sletter innlegg og enkelte ganger hele tråden. Anonymkode: 97202...0c6
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #6 Skrevet 19. september 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en av de som begynner å bli drittlei sensureringen på KG og vil over til ett annet forum hvor man kan diskutere absolutt alt. Kom med tips Anonymkode: 97202...0c6 hegnar forum! Anonymkode: 363cb...218 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #7 Skrevet 19. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke blitt sensurert, men er lei av å følge tråder hvor mod sletter innlegg og enkelte ganger hele tråden. Anonymkode: 97202...0c6 Men hvilke typer diskusjoner er det i disse trådene/hva diskuteres der? Hvilke underforum er det du henger i? Anonymkode: d9390...1ae
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #8 Skrevet 19. september 2016 Jeg er veldig enig, angående sensurering her på Kvinneguiden! Tilsynelatende uten annen rimelig grunn, enn markeringsbehov. Spesielt under Aktuelt-delen av forumet her, som jeg har lagt merke til i alle fall. Du kan vel prøve deg frem hos andre debatt-forum og sosiale medier, og gjør opp din egen mening om hva du syns om dem. Diskusjon.no Norsk FreakForum (freak.no) VGD Har du noen fritidsinteresser / hobby, så finnes det kanskje noen nettsteder som handler spesielt om ting du har interesse for? For eksempel hvis du er interessert i bil, så finnes det kanskje nettsider for dette. Eller hvis du er interessert i båt og sånn, så kan vel Båt-plassen (baatplassen.no) kanskje være ett alternativ... Kan du noen andre språk, ved siden av norsk? Det finnes jo en del forum på engelsk osv. der ute... Anonymkode: d3353...42d
LittleBabyBlue Skrevet 19. september 2016 #9 Skrevet 19. september 2016 Vurderer å bytte jeg og. Har aldri fått et advarselpoeng eller blitt utestengt, og har bare fått 1 innlegg slettet da det var svar på et som brøyt reglene. Grunnen til å bytte er at KG har ødelagt min tro på menneskeheten. Innlegg som er klart trollete ment for å kun såre og provosere er helt ok, og det finnes mange køddebrukere som er lagd kun for skape drama. De samme spørsmålene dukker opp igjen og igjen, istedet for å bare pinne 1 tråd og la alt være der. Det jeg er på jakt etter er et forum med fokus på å støtte og å hjelpe hverandre, ikke et hvor folk tror verden skal tilrettelegges dem, hvor man lager en tråd for å syte og blir sur hvis noen kommer med råd, eller hvor ting ikke kan diskuteres uten at dukker opp ørten varianter av det samme tema fordi noen føler seg fornærmet. 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #10 Skrevet 20. september 2016 Det er irriterende med umodne og idiotiske modereringer, hvor diskusjoner blir slettet over en veldig lav sko. Tilsynelatende uten noen annen rimelig grunn enn markeringsbehov hos administrator / moderator... Anonymkode: d3353...42d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #11 Skrevet 20. september 2016 Freakforum Anonymkode: aa506...2ef
Gjest Jacklost Skrevet 21. september 2016 #12 Skrevet 21. september 2016 Diskusjon.no men der skal det mye mindre til for å bli utesgengt
AnonymBruker Skrevet 21. september 2016 #13 Skrevet 21. september 2016 31 minutter siden, Jacklost skrev: Diskusjon.no men der skal det mye mindre til for å bli utesgengt Har du blitt utestengt derifra? Hva gjorde du isåfall, for å bli utestengt? Anonymkode: d3353...42d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå