Gå til innhold

Tips til annet diskusjonsforum utenom KG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av de som begynner å bli drittlei sensureringen på KG og vil over til ett annet forum hvor man kan diskutere absolutt alt.

Kom med tips

Anonymkode: 97202...0c6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor er det du blir sensuret her på KG, da? Hvilke type tråder?

(Jeg tipper Rampelys.)

Anonymkode: d9390...1ae

• Liker 1
Skrevet

Kommer an på interessene dine. Det beste er å finne engelske forum som tar for seg tema du er interessert i

Dersom du er sinna fordi du ikke kan baksnakke norske kjendiser fritt- tough luck :icon_lol:

Anonymkode: f1a8e...e23

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vi har jo diskusjon.no og VG Debatt - der er takhøyden dog veldig lav i forhold til KG. De er mye raskere til å utestenge folk for regelbrudd enn KG er, som f.eks ved personangrep, spekulasjon eller avsporing.

Jeg er bruker på begge de to forumene og ser dette ofte skjer i praksis. 

Endret av WubWub
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er det du blir sensuret her på KG, da? Hvilke type tråder?

(Jeg tipper Rampelys.)

Jeg har ikke blitt sensurert, men er lei av å følge tråder hvor mod sletter innlegg og enkelte ganger hele tråden.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av de som begynner å bli drittlei sensureringen på KG og vil over til ett annet forum hvor man kan diskutere absolutt alt.

Kom med tips

hegnar forum! :danse:

Anonymkode: 363cb...218

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke blitt sensurert, men er lei av å følge tråder hvor mod sletter innlegg og enkelte ganger hele tråden.

Men hvilke typer diskusjoner er det i disse trådene/hva diskuteres der? Hvilke underforum er det du henger i? 

Skrevet

Jeg er veldig enig, angående sensurering her på Kvinneguiden! Tilsynelatende uten annen rimelig grunn, enn markeringsbehov. Spesielt under Aktuelt-delen av forumet her, som jeg har lagt merke til i alle fall. Du kan vel prøve deg frem hos andre debatt-forum og sosiale medier, og gjør opp din egen mening om hva du syns om dem.

Diskusjon.no
Norsk FreakForum (freak.no)
VGD

Har du noen fritidsinteresser / hobby, så finnes det kanskje noen nettsteder som handler spesielt om ting du har interesse for? For eksempel hvis du er interessert i bil, så finnes det kanskje nettsider for dette. Eller hvis du er interessert i båt og sånn, så kan vel Båt-plassen (baatplassen.no) kanskje være ett alternativ...

Kan du noen andre språk, ved siden av norsk? Det finnes jo en del forum på engelsk osv. der ute...

Anonymkode: d3353...42d

Skrevet

Vurderer å bytte jeg og. Har aldri fått et advarselpoeng eller blitt utestengt, og har bare fått 1 innlegg slettet da det var svar på et som brøyt reglene. 

Grunnen til å bytte er at KG har ødelagt min tro på menneskeheten. Innlegg som er klart trollete ment for å kun såre og provosere er helt ok, og det finnes mange køddebrukere som er lagd kun for skape drama. 

De samme spørsmålene dukker opp igjen og igjen, istedet for å bare pinne 1 tråd og la alt være der. 

Det jeg er på jakt etter er et forum med fokus på å støtte og å hjelpe hverandre, ikke et hvor folk tror verden skal tilrettelegges dem, hvor man lager en tråd for å syte og blir sur hvis noen kommer med råd, eller hvor ting ikke kan diskuteres uten at dukker opp ørten varianter av det samme tema fordi noen føler seg fornærmet. 

• Liker 1
Skrevet

Det er irriterende med umodne og idiotiske modereringer, hvor diskusjoner blir slettet over en veldig lav sko.

Tilsynelatende uten noen annen rimelig grunn enn markeringsbehov hos administrator / moderator...

Skrevet

Freakforum 

Anonymkode: aa506...2ef

Skrevet

Diskusjon.no men der skal det mye mindre til for å bli utesgengt

Skrevet
31 minutter siden, Jacklost skrev:

Diskusjon.no men der skal det mye mindre til for å bli utesgengt

Har du blitt utestengt derifra?

Hva gjorde du isåfall, for å bli utestengt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...