AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Og da mener jeg den typen fetish som i seg selv ikke er sex relatert (type føtter, tiss, tjukke folk etc) Jeg har aldri hatt en sexpartner med en "sær" fetish, men fra det man ser på internett ser det ut som om det egentlig er ganske utbredt. Hvor mange her har egentlig vært borti noe sånt? Anonymkode: ff38b...4d0
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #2 Skrevet 19. september 2016 Jeg tror alle har litt sære fethiser, men mange slike ting vil man ikke oppleve i virkeligheten, bare fantasien Anonymkode: 8c9a3...76c
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #3 Skrevet 19. september 2016 Å være tiltrukket av tykke mennesker er ikke en fetisj. Det er ikke en fetisj å være tiltrukket av mennesker som ikke oppfyller idealkroppen. Dette er et tenningsmønster, ikke en fetisj. For å svare på spørsmålet, har ikke møtt noen som har en slik uvanlig fetisj som du beskriver. Ikke så vidt jeg vet i alle fall. aner ikke hva alle mine beskjente tenner på Anonymkode: bc03a...2a2
SlemUlv Skrevet 19. september 2016 #4 Skrevet 19. september 2016 Med tanke på hvor mange som er på sider som fetlife og andre fetish sider, vil jeg tro det er ganske utbredt. Jeg er ikke selv aktiv i fetish miljøet, men i BDSM miljøet hvor det også er noen morsomme fetisher
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 Ja altså, det kommer helt an på hvordan man definerer det. Noen mener at fetisj er objekter, jeg tenker på fetish som å tenne på et objekt eller en handling. Selv tenner jeg veldig på spanking og har gjort det hele livet, og det kan være sex relatert men ofte er det uten sex. Jeg kan bli skikkelig tent av bare å tenne på den handlingen og situasjonen uten at jeg forestiller meg å ha sex med personen. Jeg trenger ikke være tent på personen som spanker for at det tenner meg. Jeg trodde det var ganske unormalt, men jeg har lært etter hver at veldig mange tenner på det samme som meg. Veeeeeeldig mange. Personlig så pleier jeg å kalle det "kink" å ikke fetisj, men det er bare preferanse. Anonymkode: b549c...9ef 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #6 Skrevet 19. september 2016 Ja,jeg trodde at det var vanlig. Det er vel ikke så rart at man ser det mest på nett,for det er vel ikke akkurat sånn man sitter og snakker om i lunsjen på jobb Anonymkode: e4565...047
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #7 Skrevet 19. september 2016 Vel. Nei. Det hadde kanskje vært litt kleint. «Såh, Jørgen. Hva gjorde du i helga?». «Nei Gunnar, du vet. Jeg godrunka litt i sokkene til frøkna mi hjemme.» I kombinasjon med salatbar så hadde dette vært en fantastisk start på en arbeidsuke. Anonymkode: 3d3f2...10f 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #8 Skrevet 20. september 2016 Selv har jeg fetish for stramme klær, lakk og lær og sånn superstram catsuit i latex. Den må ha svart glinsende look å må sitte superstramt på Dårlig får jeg orgasmer så jeg fra vettet. HahaAnonymkode: 35dad...01e
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #9 Skrevet 25. september 2016 Fetisher regnes vel for å være ganske vanlig, sokker og sko de aller vanligste, men det er mange varianter. Fetisher endres også med tiden, endel fetisher kan mer eller mindre tidfeste når man er født da de dukker opp relativt tidlig i livet selv om man kanskje ikke skjønner det selv før senere. Jeg har møtt flere fetishister på min vei. Anonymkode: 3d27e...8dd
AnonymBruker Skrevet 25. september 2016 #10 Skrevet 25. september 2016 Tror og det er ganske vanlig, men det snakkes så klart ikke så mye om dette. Og så er det vel forskjell på hvor viktig denne fetishen er for de forskjellige og hvor mye de gjør ut av den. Selv har jeg en fetish for å sove med bleier, men det går litt i perioder og jeg han fint klare meg uten. Ja det er litt sært, men det er nå slik jeg er. Anonymkode: a8f70...b22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå