Gå til innhold

Bryllupsreise, idyllisk, badetemp., men ikke for varmt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Jeg og min kommende man skal på bryllupsreise mellom begynnelsen av juli - midten av August en gang. Det er kun i denne perioden vi har mulighet til å reise. Vi ønsker å dra et sted hvor det er idyllisk med strender og hvor det er et par gøye/eventyrlige utflukter. Vi ønsker en ferie hvor det er deilig å bade og det ikke er for kaldt. Problemet er at vi helles ikke ønsker et sted hvor det er alt for varmt (over 30grader ca). Da synes vi det fort kan bli en ubehagelig varme.

Har vurdert hellas og Italia, men er redd dette blir for varmt i denne perioden. Har også sett på reise til Mauritius, men leste et annet innlegg hvor noen syntes det var for kalt til å bade og at det var en del regn. Ulempen med Mauritius er også den lange reisen. Er det noen som har vert i et land som kan høres passende ut for den gitte perioden? Ønsker gjerne også å høre erfaringer fra Hellas, Italia og Mauritius på denne tiden, og om dette kan bli for varmt? Eventuelt om det er enkelte øyer i hellas som er kaldere en andre, men fortsatt idylliske? 😄 

Håper noen har erfaringer/råd 🤔🙂

Endret av Janne1993
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Italia, syd-Frankrike, Sardinia, Korsika er stort sett veldig varme steder i juli/august. Men med behagelig badetemperatur.

Sjekk opp syd-England. Aldri vært der selv, men feriestedene der ser fine ut. Det samme gjelder kanaløyene. Ellers har man jo kysten av Nederland, Belgia og vest-Frankrike. Men jeg aner ingenting om badetemperatur i kanalen.

Anonymkode: 55804...642

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Italia, syd-Frankrike, Sardinia, Korsika er stort sett veldig varme steder i juli/august. Men med behagelig badetemperatur.

Sjekk opp syd-England. Aldri vært der selv, men feriestedene der ser fine ut. Det samme gjelder kanaløyene. Ellers har man jo kysten av Nederland, Belgia og vest-Frankrike. Men jeg aner ingenting om badetemperatur i kanalen.

Anonymkode: 55804...642

Takk for svar! Da skal jeg undersøke disse stedene 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...