CheapChampagne Skrevet 17. november 2004 #1 Del Skrevet 17. november 2004 Ble ikke mer lysten på Lagerfeldt klær etter å ha lest dette: http://www.dt.no/apps/pbcs.dll/article?AID.../NTBO/314961653 Viser seg at Lagerfeldt er litt småskuffa over at HM lagde klærne hans i store størrelser.. Fordi han selv hadde beregnet dem bare på små og slanke mennesker :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 17. november 2004 #2 Del Skrevet 17. november 2004 Ikke noe nytt at de store mannlige designere fornekter kvinnekropper over str. 34/36.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 17. november 2004 #3 Del Skrevet 17. november 2004 Men jeg ble faktisk overrasket over at klærne var såpass store jeg! Jeg måtte ned i størrelse i forhold til andre klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 17. november 2004 #4 Del Skrevet 17. november 2004 Uffa, furtegutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. november 2004 #5 Del Skrevet 17. november 2004 Ikke noe nytt at de store mannlige designere fornekter kvinnekropper over str. 34/36.. Jess, han sier bare det som "alle" designerene tenker,.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 17. november 2004 #6 Del Skrevet 17. november 2004 *fornærmet over dumme dumme sure mannen* :fy: skjønner ikke helt poenget heller, de færreste er da str 3436?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 17. november 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 17. november 2004 Skjønner ikke helt hva han er så sinna for. Går han inn i en avtale med HM, som lager klær for folk i alle størrelser, så kan han ikke regne med at hans klær kun blir produsert i 34/36!? Han burde jo egentlig være klar over at dette ikke ville skje på forhånd?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 17. november 2004 #8 Del Skrevet 17. november 2004 Men hadde de lagt mer av de små str enn de store, og ikke omvendt, så hadde man kunnet solgt ut alt også. Nå er det jo masse igjen i de "store" størrelsene, mens det er stor etterspørsel etter de små, og også utsolgte str. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 17. november 2004 #9 Del Skrevet 17. november 2004 Det er jo et tysk ukeblad som melder dette da, er litt i tvil om jeg i det hele tatt skal tro på det jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 17. november 2004 #10 Del Skrevet 17. november 2004 Stern har litt mer kredibilitet enn Frau im Spiegel og Neue blatt, bare for å nevne det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Shira* Skrevet 18. november 2004 #11 Del Skrevet 18. november 2004 Hallo! Lage en kolleksjon i 32/34 i Skandinavia, hva er poenget med det da. Her finnes ingen grasiøse gaseller, bare robuste vikingsmøyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå