Gå til innhold

Er Game of Thrones den dårligste serien som noen gang er laget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er Game of Thrones den dårligste serien som noen gang er laget?

Anonymkode: b156a...e9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA!

Men tydeligvis så er man i mindretall om å mene det. "Alle" digger jo serien, og alle syns at den er det beste som er laget.. Jeg ser ikke helt den, men tror jeg er alene om å synes det..

Anonymkode: ca7db...c47

Skrevet

Jeg vet om minst én serie jeg anser som dårligere, så nei.

Skrevet

Det blir feil å si at den er dårlig laget, men man står fritt til å mene hvorvidt den er underholdende eller ikke.

• Liker 4
Skrevet

Ja.

Og Forbrytelse og straff av dovstojevski er den dårligste boka noen gang pubilisert. Men det er det heller ikke lov å mene.

Anonymkode: 132a3...d04

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei, vet om mange som er dårligere.

Skrevet

Jeg ville sagt GoT er ganske gjennomsnittlig. Ikke kjempedårlig, men ikke kjempebra heller.

Anonymkode: beb7b...b98

Skrevet

Og det var nettopp derfor den vant så mange priser. 

Anonymkode: 8a9a6...a94

• Liker 2
Skrevet

Den dårligste serien er det vel neppe, Days of our lives(og andre såpeserier) finnes jo, tross alt. Jeg synes dog det er den dårligste av de seriene "alle" synes er kjempebra. 

Anonymkode: 7ffc8...a1f

Skrevet

Helt greit at den ikke faller i smak, men å hevde at det er den dårligste serien som noen sinne har blitt laget er et hån mot film og tvproduksjon. 

Anonymkode: b71d0...96a

• Liker 10
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Hvordan våger du å gjøre narr av Boobs and Dragons

Skrevet

:klo:

Mulige svar her er:

1. Ja

2. Nei

3. Vet ikke, har ikke sett den.

Jeg tilhører kategori 3.

Skrevet

Nå er Game of Thrones den serien som har vunnet flest nominasjoner i TVs historie. Så at det er den dårligste serien laget er så latterlig patetisk sagt at jeg mistenker et troll. 

• Liker 11
Skrevet
10 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Nei, vet om mange som er dårligere.

Nei

Anonymkode: 8dbdb...f1c

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er Game of Thrones den serien som har vunnet flest nominasjoner i TVs historie. Så at det er den dårligste serien laget er så latterlig patetisk sagt at jeg mistenker et troll. 

Det går faktisk an at noen mener den er tidenes dårligste serie. 

Skrevet (endret)
4 minutter siden, frk91 skrev:

Det går fint an å mene den er oppskrytt, men med tanke på hvor mange søppelserier som er blitt laget, så er det nokså useriøst å si at det er den absolutt dårligste serien gjennom historien. 

Endret av Leifern
  • Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Leifern skrev:

Det går fint an å mene den er oppskrytt, men med tanke på hvor mange søppelserier som er blitt laget, så er det nokså useriøst å si at det er den absolutt dårligste serien gjennom historien. 

Har aldri sett GoT så jeg aner ikke om den er bra eller ikke, men uansett så kan noen mene at den er tidenes dårligste. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, frk91 skrev:

Har aldri sett GoT så jeg aner ikke om den er bra eller ikke, men uansett så kan noen mene at den er tidenes dårligste. 

Det er gjerne noe man sier/skriver for å understreke et poeng. Jeg mener f.eks at Breaking Bad er den dårligste serien som finnes, sett opp mot hypen, mange mener det er "verdens beste serie". Men så forferdelig dårlig er den ikke, bare utrolig oppskrytt, etter mitt skjønn. Jeg mener selvsagt ikke at serien er dårligere enn de man f.eks finner på listen under, som er de dårligst rangerte seriene hos imdb. Har ikke sett noen av dem, men er helt sikker på at Breaking Bad er mye, mye bedre:

http://www.imdb.com/search/title?sort=user_rating,asc&title_type=tv_series

Hadde trådstarter sett gjennom alle disse 50 seriene, tviler jeg på at vedkommende seriøst hadde ment at Game of Thrones er dårligere enn alle disse.

Skrevet
1 time siden, frk91 skrev:

Ts skriver om serien er den dårligste serien som har blitt laget, og uansett hva ens personlige mening er om den så er det ingen tvil om at den er VELLAGET. Stor forskjell. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...