AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Ble inspirert av denne artikkelen: http://eavisa.com/2016/01/27/lars-odin-kjopte-dovstum-kone-i-thailand-stortrives/ Jeg er ungkar og lurer på hvor mye mer en kone koster i Norge? Anonymkode: fd17d...dbe
TinaChristina Skrevet 19. september 2016 #2 Skrevet 19. september 2016 Jeg tror de er på tilbud nå til ca 1300 kr. Men dette er veilendende pris så noen kr ekstra må du vel regne med. Men er du velstelt, har gode tenner, helse, holdninger og økonomisk sans, er de omtrent gratis. 5
Gjest Bledle Skrevet 19. september 2016 #3 Skrevet 19. september 2016 Det koster et inntektskrav på 306.000 før skatt, null økonomisk støtte fra staten de soste års, tur/retur billett til Thailand og et kort opphold på et dyrt hotell. Deretter kommer du tilbake til Norge og søker familiegjenforening, tar et par 3 måneder så har du fått deg ei kone i Norge 😊
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #4 Skrevet 19. september 2016 Freakavisa? Det er ikke alle som bør videreføre genene eller holdningene sine. Anonymkode: 3b77b...a30 1
stan Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 Man skulle jo tro at i Norge som generelt har et ganske høyt prisnivå på de aller fleste ting, at også koner koster mye å kjøpe. Så det overrasker nok litt å finne ut at i Norge er koner helt gratis. Det koster absolutt ikke en eneste krone å kjøpe en kone, faktisk kan man ikke kjøpe koner for kroner i Norge. Nei, i Norge må man istedet for kroner ut med noe som kalles kjærlighet for å få seg en kone. Kjærlighet er gratis, men samtidig kanskje det mest dyrebare vi har. Men kjærlighet har noen kvaliteter som kroner ikke har, kjærligheten blir ikke borte om du gir eller bruker av den. Kroner eller penger får man jo mindre av når de brukes. Bruker du mye kjærlighet på å få og ha en kone, vil du oppdage at du sitter igjen med mye mer kjærlighet enn til å begynne med. 2
Gjest antbug Skrevet 19. september 2016 #6 Skrevet 19. september 2016 Jeg vet ikke, men jeg tror de koster mer enn menn. Det sies i alle fall at du kan få menn omtrent gratis, men det er mulig det bare er en myte. Det vil nok medføre en god del etableringskostnader hvis du går for å kjøpe en fra utlandet, men det kan vise seg å være en god investering. Hvis du er flink, gjør grundig research og finner ei fra det rette landet kan du komme unna med svært lave driftskostnader i forhold til hvis du skulle velge norsk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå