WubWub Skrevet 20. september 2016 Forfatter #21 Del Skrevet 20. september 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 20. september 2016 Forfatter #22 Del Skrevet 20. september 2016 Samtalen i videoen her er daglig kost for meg og mine behandlere da jeg også liker putte bløtekaker i folks postkasser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sylphrena Skrevet 20. september 2016 #23 Del Skrevet 20. september 2016 Næmmen for noen små søtnoser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #24 Del Skrevet 20. september 2016 Den 19.9.2016 at 15.59, Frøkensina skrev: Det der er dyreplageri Anonymkode: e0b65...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #25 Del Skrevet 20. september 2016 5 timer siden, WubWub skrev: Hva er så søtt med påkledde dyr? Anonymkode: e0b65...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 20. september 2016 Forfatter #26 Del Skrevet 20. september 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hva er så søtt med påkledde dyr? Anonymkode: e0b65...ccf Hvorfor spør du meg om det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #27 Del Skrevet 22. september 2016 Forumets søteste tråd? Anonymkode: 3b302...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 26. september 2016 Forfatter #28 Del Skrevet 26. september 2016 Den 22.9.2016 at 12.35, AnonymBruker skrev: Forumets søteste tråd? Anonymkode: 3b302...5ea Den blir det nåååå : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. september 2016 Forfatter #29 Del Skrevet 28. september 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. september 2016 Forfatter #30 Del Skrevet 28. september 2016 Meg som bebi : Her snakker vi lunsj : Fått litt farge og banan etter en sydentur : Noen som vil mate meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. september 2016 Forfatter #31 Del Skrevet 28. september 2016 Den 19.9.2016 at 14.31, Frøkensina skrev: Hælledussan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. september 2016 #32 Del Skrevet 28. september 2016 Ikke helt sikker på hva du prøver å si, var det for søtt for en "gud"? Eller en liten advarsel om at du ikke sier at du liker meg fordi du liker meg? Jeg har litt trening med den antisosiale og DID gjengen (tre stykker) jeg har kjent (amerikanere..), men det betyr ikke at jeg er så smart (kanskje tvert om ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. september 2016 Forfatter #33 Del Skrevet 28. september 2016 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Ikke helt sikker på hva du prøver å si, var det for søtt for en "gud"? Eller en liten advarsel om at du ikke sier at du liker meg fordi du liker meg? Jeg har litt trening med den antisosiale og DID gjengen (tre stykker) jeg har kjent (amerikanere..), men det betyr ikke at jeg er så smart (kanskje tvert om ) Nei tråden her handler om å glede folk, ikke skremme folk :D Jeg skrev i tråden om arabella før den ble stengt.... : Hva skal jeg gjøre uten deg Frøkensina? Du har ikke lov til å dra fra KG. Klarer meg ikke uten deg så du er pent nødt til å bli her :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #34 Del Skrevet 28. september 2016 Anonymkode: 59544...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. september 2016 #35 Del Skrevet 28. september 2016 2 minutter siden, WubWub skrev: Nei tråden her handler om å glede folk, ikke skremme folk :D Jeg skrev i tråden om arabella før den ble stengt.... : Hva skal jeg gjøre uten deg Frøkensina? Du har ikke lov til å dra fra KG. Klarer meg ikke uten deg så du er pent nødt til å bli her :D Det var hyggelig Jeg ble bare veldig nedstemt, men har ikke tenkt til å slutte her foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. september 2016 Forfatter #36 Del Skrevet 28. september 2016 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Det var hyggelig Jeg ble bare veldig nedstemt, men har ikke tenkt til å slutte her foreløpig. Har pratet endel med Arabella ikveld og jeg forsvarer hu som en bulldog. Jeg er et godt menneske, når folk blir utsatt for urett så vil jeg være der å forsvare den svake parten som blir utsatt for uhyggeligheter. Jeg er en ekte hverdagshelt, jeg står på barrikadene å forsvarer de som blir mobbet eller plaget. I mitt hode så tenker jeg at jeg er som superman 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2016 #37 Del Skrevet 28. september 2016 Hva er dette for noe h*** tull. Anonymkode: f294b...73a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 28. september 2016 #38 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Likte denne tråden Poeng fra meg! Du har virkelig åpnet øynene mine for kaniner. Endret 28. september 2016 av Spiderman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 28. september 2016 #39 Del Skrevet 28. september 2016 15 minutter siden, WubWub skrev: Har pratet endel med Arabella ikveld og jeg forsvarer hu som en bulldog. Jeg er et godt menneske, når folk blir utsatt for urett så vil jeg være der å forsvare den svake parten som blir utsatt for uhyggeligheter. Jeg er en ekte hverdagshelt, jeg står på barrikadene å forsvarer de som blir mobbet eller plaget. I mitt hode så tenker jeg at jeg er som superman Det er bra, ville vært forferdelig om hun ble mobbet vekk. Fint du passer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 28. september 2016 Forfatter #40 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) 5 minutter siden, Frøkensina skrev: Det er bra, ville vært forferdelig om hun ble mobbet vekk. Fint du passer på Men det er sånn jeg er. Dette er ikke første gang jeg har reddet mennesker fra KG sin lynsjemobb. Når jeg ser KG angriper et mennesker så steller jeg meg foran de som et skjold. Jeg tåler all ondskapen som folk på KG pumper ut, for jeg bryr meg ikke. Det er sånn jeg er, en ekte helt. Jeg slår alltid et slag for de som blir mobbet. Så fort jeg blir involvert så trekker alle seg unna og mobbingen opphører. Men det er ingen som takker meg for alt det gode jeg gjør? Endret 28. september 2016 av WubWub 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå