Gå til innhold

I dårlig humør? Come let me cheer you up!

WubWub

Anbefalte innlegg

I dårlig humør? Have no fear, I am here! Og enda bedre; Jeg har den rette medisinen til å kurere denne tilstanden :klovn:

3298632.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Frøkensina skrev:

:laugh: Hælledussan da så nusselige  :rodmer: 

Ja de hjalp litt på humøret:smilyblomst:

Hva i alle dager O'vise og skjønne kvinne - er ikke humøret på topp? What has the world come to! :bond:Dette kan vi rett og slett ikke finne oss i for dette ligner rett og slett ikke grisen! :hoppe::duskedame:

Sang dedikert til din ære og gode humør :

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, WubWub skrev:

Hva i alle dager O'vise og skjønne kvinne - er ikke humøret på topp? What has the world come to! :bond:Dette kan vi rett og slett ikke finne oss i for dette ligner rett og slett ikke grisen! :hoppe::duskedame:

Sang dedikert til din ære og gode humør :

:laugh: Tusen takk det var snilt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Frøkensina skrev:

:laugh: Tusen takk det var snilt

Mellomnavnet mitt er faktisk "Snill". Wub Snill Wub reporting in for duty and my duty is too please dat booty M'lady :hoppe:

939acad6a6d051a6cc12bc788d4404a3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Frøkensina skrev:

Blir det noen quiz framover? Synes det er morsomt selv når jeg ikke har peiling :) 

Dette var dråpen som fikk begeret, bøtta og badebassenget til å renne over ! Fått flere forespørsler om å starte den opp igjen og det gleder meg for historie er livet, historie er elsk, historie er fantastisk! :opplyser: Den åpnes igjen tilnærmet umiddelbart! I morgen skal tråden være operasjonsklar igjen. I sommer har jeg rablet ned rundt 300 spørsmål i denne anledning. Må bare polere de litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, WubWub skrev:

Mellomnavnet mitt er faktisk "Snill". Wub Snill Wub reporting in for duty and my duty is too please dat booty M'lady :hoppe:

939acad6a6d051a6cc12bc788d4404a3.jpg

Nei nei, holder med topplokket :ler: 

3 minutter siden, WubWub skrev:

Dette var dråpen som fikk begeret, bøtta og badebassenget til å renne over ! Fått flere forespørsler om å starte den opp igjen og det gleder meg for historie er livet, historie er elsk, historie er fantastisk! :opplyser: Den åpnes igjen tilnærmet umiddelbart! I morgen skal tråden være operasjonsklar igjen. I sommer har jeg rablet ned rundt 300 spørsmål i denne anledning. Må bare polere de litt ;)

Flott, da har vi noe å glede oss til :duskedame:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

NJ7Fw0k.png

Anonymkode: c9442...971

I sexually Identify as an Attack Helicopter. Ever since I was a boy I dreamed of soaring over the oilfields dropping hot sticky loads on disgusting foreigners. People say to me that a person being a helicopter is Impossible and I’m fucking retarded but I don’t care, I’m beautiful. I’m having a plastic surgeon install rotary blades, 30 mm cannons and AMG-114 Hellfire missiles on my body. From now on I want you guys to call me “Apache” and respect me. If you can’t accept me you’re a heliphobe and need to check your vehicle privilege. Thank you for being so understanding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, WubWub skrev:

I sexually Identify as an Attack Helicopter. Ever since I was a boy I dreamed of soaring over the oilfields dropping hot sticky loads on disgusting foreigners. People say to me that a person being a helicopter is Impossible and I’m fucking retarded but I don’t care, I’m beautiful. I’m having a plastic surgeon install rotary blades, 30 mm cannons and AMG-114 Hellfire missiles on my body. From now on I want you guys to call me “Apache” and respect me. If you can’t accept me you’re a heliphobe and need to check your vehicle privilege. Thank you for being so understanding.

Åja men siden du sier det på den måten.. :reise: hadet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja men siden du sier det på den måten.. :reise: hadet!

grizcap1.png.492x0_q85_crop-smart.png

funny-bear-sayings005.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...