WubWub Skrevet 19. september 2016 #1 Del Skrevet 19. september 2016 I dårlig humør? Have no fear, I am here! Og enda bedre; Jeg har den rette medisinen til å kurere denne tilstanden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #2 Del Skrevet 19. september 2016 Hælledussan da så nusselige Ja de hjalp litt på humøret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 19. september 2016 #3 Del Skrevet 19. september 2016 Du er så rar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 19. september 2016 Forfatter #4 Del Skrevet 19. september 2016 2 minutter siden, canacas skrev: Du er så rar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #5 Del Skrevet 19. september 2016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 19. september 2016 Forfatter #6 Del Skrevet 19. september 2016 1 time siden, Frøkensina skrev: Hælledussan da så nusselige Ja de hjalp litt på humøret Hva i alle dager O'vise og skjønne kvinne - er ikke humøret på topp? What has the world come to! Dette kan vi rett og slett ikke finne oss i for dette ligner rett og slett ikke grisen! Sang dedikert til din ære og gode humør : 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 19. september 2016 #7 Del Skrevet 19. september 2016 24 minutter siden, WubWub skrev: Mind.Blown. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #8 Del Skrevet 19. september 2016 59 minutter siden, WubWub skrev: Hva i alle dager O'vise og skjønne kvinne - er ikke humøret på topp? What has the world come to! Dette kan vi rett og slett ikke finne oss i for dette ligner rett og slett ikke grisen! Sang dedikert til din ære og gode humør : Tusen takk det var snilt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #9 Del Skrevet 19. september 2016 Blir det noen quiz framover? Synes det er morsomt selv når jeg ikke har peiling 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 19. september 2016 Forfatter #10 Del Skrevet 19. september 2016 9 minutter siden, Frøkensina skrev: Tusen takk det var snilt Mellomnavnet mitt er faktisk "Snill". Wub Snill Wub reporting in for duty and my duty is too please dat booty M'lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 19. september 2016 Forfatter #11 Del Skrevet 19. september 2016 10 minutter siden, Frøkensina skrev: Blir det noen quiz framover? Synes det er morsomt selv når jeg ikke har peiling Dette var dråpen som fikk begeret, bøtta og badebassenget til å renne over ! Fått flere forespørsler om å starte den opp igjen og det gleder meg for historie er livet, historie er elsk, historie er fantastisk! Den åpnes igjen tilnærmet umiddelbart! I morgen skal tråden være operasjonsklar igjen. I sommer har jeg rablet ned rundt 300 spørsmål i denne anledning. Må bare polere de litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #12 Del Skrevet 19. september 2016 Anonymkode: c9442...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 19. september 2016 #13 Del Skrevet 19. september 2016 8 minutter siden, WubWub skrev: Mellomnavnet mitt er faktisk "Snill". Wub Snill Wub reporting in for duty and my duty is too please dat booty M'lady Nei nei, holder med topplokket 3 minutter siden, WubWub skrev: Dette var dråpen som fikk begeret, bøtta og badebassenget til å renne over ! Fått flere forespørsler om å starte den opp igjen og det gleder meg for historie er livet, historie er elsk, historie er fantastisk! Den åpnes igjen tilnærmet umiddelbart! I morgen skal tråden være operasjonsklar igjen. I sommer har jeg rablet ned rundt 300 spørsmål i denne anledning. Må bare polere de litt Flott, da har vi noe å glede oss til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 19. september 2016 Forfatter #14 Del Skrevet 19. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: c9442...971 I sexually Identify as an Attack Helicopter. Ever since I was a boy I dreamed of soaring over the oilfields dropping hot sticky loads on disgusting foreigners. People say to me that a person being a helicopter is Impossible and I’m fucking retarded but I don’t care, I’m beautiful. I’m having a plastic surgeon install rotary blades, 30 mm cannons and AMG-114 Hellfire missiles on my body. From now on I want you guys to call me “Apache” and respect me. If you can’t accept me you’re a heliphobe and need to check your vehicle privilege. Thank you for being so understanding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #15 Del Skrevet 19. september 2016 41 minutter siden, WubWub skrev: I sexually Identify as an Attack Helicopter. Ever since I was a boy I dreamed of soaring over the oilfields dropping hot sticky loads on disgusting foreigners. People say to me that a person being a helicopter is Impossible and I’m fucking retarded but I don’t care, I’m beautiful. I’m having a plastic surgeon install rotary blades, 30 mm cannons and AMG-114 Hellfire missiles on my body. From now on I want you guys to call me “Apache” and respect me. If you can’t accept me you’re a heliphobe and need to check your vehicle privilege. Thank you for being so understanding. Åja men siden du sier det på den måten.. hadet! Anonymkode: c9442...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 19. september 2016 Forfatter #16 Del Skrevet 19. september 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åja men siden du sier det på den måten.. hadet! Anonymkode: c9442...971 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #17 Del Skrevet 19. september 2016 Anonymkode: 43b31...c19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #18 Del Skrevet 19. september 2016 Anonymkode: c9442...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lithe. Skrevet 19. september 2016 #19 Del Skrevet 19. september 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 19. september 2016 #20 Del Skrevet 19. september 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå