AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #1 Skrevet 19. september 2016 Hvordan kan jeg på en OK måte spørre om en fyr bare er med på middag for å være høflig eller om det er fordi han liker meg også? Problemet her er at det er jeg som må ta initiativ om vi skal møtes. Gjør jeg ikke det, kommer det etter kanskje en ukes tid noen smileyer på messenger fra han... er også litt usikker på om jeg vil ha en mann som må sveives i gang... om han skulle være aldri så interessert. så hva er en god måte å spørre på? Ønsker ikke skremme han, bare spørre på en søt måte. Anonymkode: ee8d7...bb9
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #2 Skrevet 19. september 2016 Her har du møtt en som kun er interessert i oppmerksomhet. Hvis du er interessert i mer, så kommer ikke det til å skje, uansett hva du gjør. Sende noen smilies når han ikke hører fra deg.. for en barnslig gutt. Hvertfall ikke verdig ordet mann. Anonymkode: 98f9e...230 2
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #3 Skrevet 19. september 2016 Jeg synes det er like greit å spørre rett ut om personen er interessert i noe mer enn bare vennskap. Om h*n blir skremt av det, er h*n mest sannsynlig ikke interessert. Anonymkode: b00fb...258
exictence Skrevet 19. september 2016 #4 Skrevet 19. september 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan jeg på en OK måte spørre om en fyr bare er med på middag for å være høflig eller om det er fordi han liker meg også? Problemet her er at det er jeg som må ta initiativ om vi skal møtes. Gjør jeg ikke det, kommer det etter kanskje en ukes tid noen smileyer på messenger fra han... Har du sagt at du er interessert i noe mer da? Jeg ville begynt der. Så ser du hvilken respons du får og hva han sier til det. Jeg synes ikke du skal spørre, men heller evt si hvordan du selv forholder deg. Du kan og la være. Går det tid uten noe initiativ og han sender noen smileys, så sender du smiley igjen og ikke noe mer. Hvorfor skal du være den som hele tiden tar initiativ. La han gjøre det. Hvis han ikke gjør det, så enten glem ham, eller spør da hvis du likevel er interessert. Men da vet du at han er en tafatt gutt med lite tak i. 4 timer siden, AnonymBruker skrev: er også litt usikker på om jeg vil ha en mann som må sveives i gang... om han skulle være aldri så interessert. så hva er en god måte å spørre på? Ønsker ikke skremme han, bare spørre på en søt måte. Anonymkode: ee8d7...bb9 Hvis du ikke vil ha en mann som må sveives i gang, så la vær å ta initiativ. Men si du er interessert i å bli mer kjent og tilbringe mer tid med ham. Ikke nødvendig å spørre. Jeg synes man nedverdiger seg selv ved å spørre og viser sin usikkerhet. Vis heller at du er interessert å bli mer kjent med ham, og la det bli opp til han å ta initiativ også. Mener at du skal ta initiativ, det er flott, men han må også det uten at du skal be om det. Mye finere opplevelse både for han og deg om han tar initiativ uten at du har bedt om det. 3
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 33 minutter siden, exictence skrev: Har du sagt at du er interessert i noe mer da? Jeg ville begynt der. Så ser du hvilken respons du får og hva han sier til det. Jeg synes ikke du skal spørre, men heller evt si hvordan du selv forholder deg. Du kan og la være. Går det tid uten noe initiativ og han sender noen smileys, så sender du smiley igjen og ikke noe mer. Hvorfor skal du være den som hele tiden tar initiativ. La han gjøre det. Hvis han ikke gjør det, så enten glem ham, eller spør da hvis du likevel er interessert. Men da vet du at han er en tafatt gutt med lite tak i. Hvis du ikke vil ha en mann som må sveives i gang, så la vær å ta initiativ. Men si du er interessert i å bli mer kjent og tilbringe mer tid med ham. Ikke nødvendig å spørre. Jeg synes man nedverdiger seg selv ved å spørre og viser sin usikkerhet. Vis heller at du er interessert å bli mer kjent med ham, og la det bli opp til han å ta initiativ også. Mener at du skal ta initiativ, det er flott, men han må også det uten at du skal be om det. Mye finere opplevelse både for han og deg om han tar initiativ uten at du har bedt om det. Tusen takk. Dette var kloke ord! TS Anonymkode: ee8d7...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #6 Skrevet 19. september 2016 39 minutter siden, exictence skrev: Jeg synes man nedverdiger seg selv ved å spørre og viser sin usikkerhet. Vis heller at du er interessert å bli mer kjent med ham, og la det bli opp til han å ta initiativ også. Mener at du skal ta initiativ, det er flott, men han må også det uten at du skal be om det. Mye finere opplevelse både for han og deg om han tar initiativ uten at du har bedt om det. Vel, jeg syns det står respekt av å være rett frem og høre hvor den andre står i stede for å vike unna spørsmål der man er redd svaret. Hvis man lurer på noe, så nedverdiger man seg selv og er usikker ved å spørre den eneste personen som kan gi svar? Syns det er et veldig snevert syn. Anonymkode: fe601...4d3 1
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #7 Skrevet 19. september 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg syns det står respekt av å være rett frem og høre hvor den andre står i stede for å vike unna spørsmål der man er redd svaret. Hvis man lurer på noe, så nedverdiger man seg selv og er usikker ved å spørre den eneste personen som kan gi svar? Syns det er et veldig snevert syn. Anonymkode: fe601...4d3 Jeg er enig med den du svarte. Det står mye mer respekt av å uttrykke sine egne intensjoner heller enn å spørre om andres. Anonymkode: 24f07...7f4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #8 Skrevet 19. september 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig med den du svarte. Det står mye mer respekt av å uttrykke sine egne intensjoner heller enn å spørre om andres. Anonymkode: 24f07...7f4 TS burder ha lest svaret på spørsmålet hennes for lenge siden. Tar han ikke ordentlig initiativ, men kun en "ikke glem å gi meg oppmerksomhet" smiley i ny og ne, så er han i beste fall interessert i et casual sex-forhold. Hvis TS fremdeles likevel vil fortsette syns jeg hun bør spørre han rett ut, fordi jeg tror han vil fortsette helt likt som han gjør dersom hun kun uttrykker sine egne intensjoner. Personlig syns jeg det står respekt av både det å fortelle om eget standpunkt og det å tørre og spørre hvis den andre handler rart. Anonymkode: 98f9e...230
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #9 Skrevet 19. september 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig med den du svarte. Det står mye mer respekt av å uttrykke sine egne intensjoner heller enn å spørre om andres. Anonymkode: 24f07...7f4 Nå skrev jeg ingen ting om hvilken av de to det står mest respekt av. Det var et svar på meningen om at det er nedverdigende og tydet på usikkerhet, det å stille et slikt spørsmål. Jeg syns det er modigere og mer autentisk å stå for spørsmål man ønsker svar på, og at det i seg selv ikke tyder på usikkerhet. Når der i mot fasaden er viktigere enn det man står for, så syns jeg det tyder på usikkerhet. Anonymkode: fe601...4d3
jabx Skrevet 20. september 2016 #10 Skrevet 20. september 2016 Han virker fullstendig tafatt, eller uinteressert. Bare ignorer ham. Det får da være måte på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå