Gå til innhold

Kommer jeg til å bli forelsket igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente på 27 år som har vært singel i 7 mnd etter et langvarig forhold. Har flørtet litt med gutter i mellomtiden og prøvd nettdating litt. Men jeg går med en følelse at jeg aldri kommer til å oppleve å bli forelsket igjen . Vet egentlig ikke hvordan det føles. Har nok vært litt betatt av noen tidligere, men det er jo noe annet.

Det jeg lurer på er hvor lang tid det tok før du møtte noen og ble forelsket etter et langvarig forhold? Hvor traff dere hverandre? Jeg jobber på en plass med nesten kun damer, og bor i en ganske liten by så har liksom ikke helt troen på å finne den rette med det første. 

Anonymkode: ff835...f41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, du blir forelsket igjen. Det tar bare tid. Tenk deg hvor lang tid det tok før du fant personen du var sammen med langvarig? Du traff ikke en slik`en hver dag, vet du ;) Men nå vet du mer hva du vil ha/ikke vil ha, ergo kanskje enda vanskeligere. Men bare vent, det dukker opp :) 

Anonymkode: 09f04...87a

Skrevet

Huff har det på samme måte. Raser gjennom Tinder men uansett hvor bra mennene er greier jeg ikke å være interessert. Vil videre og skaffe familie og A4 livet men det går jo ikke når absolutt alle er uinteressante! Føles ikke ut som jeg kan elske noen igjen. :(

Anonymkode: d0d85...4a8

Skrevet

Har ventet på å få følelser for noen igjen i 6 år nå, men nei... Det kan ta tid!!

Skrevet

Ting tar tid :) 7 måneder er ikke så mye, gi deg selv litt tid, ikke tenk på dating og kjærlighet nå. Det kommer når du minst venter det ;) 

• Liker 1
Skrevet

Ts her.

Takk for svar! :)

Blir jo stresset når man nærmer seg 30 og venninner har mannen i sitt liv med barn og hus.

Skrevet

Jeg var ikke i noe langvarig forhold, men det tok meg 9-10 måneder fra det ble slutt med min forrige kjæreste til jeg forelska meg på nytt. Det kan ta utrolig lang tid før det klaffer, og jeg vil tro det kanskje ta ekstra lang tid å komme seg videre om man har kommet ut av et langvarig forhold.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her.

Takk for svar! :)

Blir jo stresset når man nærmer seg 30 og venninner har mannen i sitt liv med barn og hus.

Ingenting å stresse med ;) Er 1 år eldre enn deg og har venninner som har barn, synes det er kjempemoro. Samtidig har jeg mange single venninner uten barn. Noen er aleneforeldre, andre har klart å holde sammen. Men merker at folk rundt meg begynner å bli singel nå, av en eller annen grunn (jeg har vært litt alene om det en liten stund). 

Har alltid visst at jeg kom til å få barn sent, finne drømmemannen min sent. Ikke stress!

Anonymkode: 09f04...87a

Skrevet

7 mnder er da ikke så lenge. Nå er det akkurat 10 år siden sist jeg var forelsket. :) Nærmer meg 30 med stormskritt, men vi har jo fortsatt tid. 

Anonymkode: 51db0...938

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jente på 27 år som har vært singel i 7 mnd etter et langvarig forhold. Har flørtet litt med gutter i mellomtiden og prøvd nettdating litt. Men jeg går med en følelse at jeg aldri kommer til å oppleve å bli forelsket igjen . Vet egentlig ikke hvordan det føles. Har nok vært litt betatt av noen tidligere, men det er jo noe annet.

Det jeg lurer på er hvor lang tid det tok før du møtte noen og ble forelsket etter et langvarig forhold? Hvor traff dere hverandre? Jeg jobber på en plass med nesten kun damer, og bor i en ganske liten by så har liksom ikke helt troen på å finne den rette med det første. 

Jeg var på akkurat samme sted som deg for to år siden. Hadde kommet meg ut av et langvarig forhold, like gammel som deg. Du bør ikke stresse med å finne noen, det dukker opp når du minst aner det. :) 

Anonymkode: 01c0f...795

Skrevet

Det er jo veldig forskjellig hvor ofte man blir forelsket. Noen forelsker seg veldig lett, mens for andre skal det mer til. For min del husker jeg at jeg forelsket meg ca. hvert 5. år før jeg traff mannen min. Det var nok noen småflørter inni mellom, men ikke noen store forelskelser. 

Ellers vil jeg tro at dette må være litt avhengig av hvor aktiv du er med datingen. Dess flere du møter, dess større er sjansen for å finne en du virkelig passer sammen med.

Anonymkode: 523a8...a83

Skrevet

Tok litt over 3 år. Tror egentlig ikke det har noe med forholdet jeg hadde å gjøre, jeg har vært over han siden før det ble slutt. Trengte nok bare å møte riktig mann. Nå er jeg hodestups i en jeg møtte på tinder for 4 mnd siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...