Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Sjørøveren
Skrevet

Kom på en annen hendelse også som de nesten gikk galt. Under fotballtrening en gang falt jeg om. Helt ut av det blå. Vi spilte en treningskamp så kjente jeg at jeg ble svimmel, kvalm og kjente smerte og det ble tungt å puste. Jeg sprang etter ballen men så falt jeg om. Husker ikke jeg mer. Måtte gjennopplives og heldigvis gikk det bra. De andre stakkars fikk panikk. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Kom på en annen hendelse også som de nesten gikk galt. Under fotballtrening en gang falt jeg om. Helt ut av det blå. Vi spilte en treningskamp så kjente jeg at jeg ble svimmel, kvalm og kjente smerte og det ble tungt å puste. Jeg sprang etter ballen men så falt jeg om. Husker ikke jeg mer. Måtte gjennopplives og heldigvis gikk det bra. De andre stakkars fikk panikk. 

Som jeg sier, sport er usunt :) Neida, fra spøk til alvor..hvorfor er det litt for mange som faller om på fotballbanen? Fikk du vite hva som hadde forårsaket det? Hjerteflimmer eller noe slikt eller?

Skrevet

Født 3 mnd for tidlig holdt på å dø, de klarte å redde meg- på sykehuset fikk jeg gul streptokokkinfeksjon og vandret inn og ut av døden-men overlevde, har alltid vært utenomdetvanlige viljesterk.

Anonymkode: ad635...9bf

Gjest Sjørøveren
Skrevet
20 minutter siden, Beatbox skrev:

Som jeg sier, sport er usunt :) Neida, fra spøk til alvor..hvorfor er det litt for mange som faller om på fotballbanen? Fikk du vite hva som hadde forårsaket det? Hjerteflimmer eller noe slikt eller?

Mest sannsynlig var det hjerte, men hvorfor er ikke godt å si. Legen sa jeg måtte ta det mer med ro og stoppe når jeg kjente jeg ble dårlig. Ja mange som faller om så det må komme av hardtreningen. Kan bli for mye av og til. Mye trening, hardt arbeid. Jeg har vertfall ingen hjertefeil eller noe problemer ellers.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Sjørøveren skrev:

Mest sannsynlig var det hjerte, men hvorfor er ikke godt å si. Legen sa jeg måtte ta det mer med ro og stoppe når jeg kjente jeg ble dårlig. Ja mange som faller om så det må komme av hardtreningen. Kan bli for mye av og til. Mye trening, hardt arbeid. Jeg har vertfall ingen hjertefeil eller noe problemer ellers.

Jammen det gleder meg å høre at du ikke har noen problemer nå :) Klart det har med hardtreningen å gjøre...løpe lange strekk..bråstopp osv osv..kanskje ikke så bra sånn sett men skjønner at det er moro :)

Skrevet
3 timer siden, Beatbox skrev:

Såpass ja.....Får helt bakoversveis her jeg! Lov å spørre hva du gjør idag for å få dette kicket som folk som driver med ekstremsport er ute etter?

Gocart er spennende, rafting er gøy, har planer om paragliding men ikke blitt noe av det enda (har dog en bestekamerat som har utspringspunkt for paragliderklubb på sin eiendom/gård)... Ikke de mest adrenalinfylte aktiviteter dette, men man får en grei fartsfølelse spesielt i gocart...

Har dog blitt såpass gammel nå, og kroppen tåler uansett ikke like mye etter skaden jeg fikk, så trenger ikke å dra det så langt som tidligere lenger...

Du burde forsøkt deg på noe spennende, man kan lett bli avhengig av slikt...

Skrevet
Et øyeblikk siden, made4u skrev:

Gocart er spennende, rafting er gøy, har planer om paragliding men ikke blitt noe av det enda (har dog en bestekamerat som har utspringspunkt for paragliderklubb på sin eiendom/gård)... Ikke de mest adrenalinfylte aktiviteter dette, men man får en grei fartsfølelse spesielt i gocart...

Har dog blitt såpass gammel nå, og kroppen tåler uansett ikke like mye etter skaden jeg fikk, så trenger ikke å dra det så langt som tidligere lenger...

Du burde forsøkt deg på noe spennende, man kan lett bli avhengig av slikt...

Gocart har jeg alltid hatt lyst til å prøve, paragliding...vel....har en fetter som har drevet med det i alle år :) Når man har passert 50 slik jeg har så merker jeg at det behovet for adrenalinrush ikke er så tilstede som da man var ung og pen..nå er jeg bare pen..:fnise:..

Skrevet
8 minutter siden, Beatbox skrev:

Gocart har jeg alltid hatt lyst til å prøve, paragliding...vel....har en fetter som har drevet med det i alle år :) Når man har passert 50 slik jeg har så merker jeg at det behovet for adrenalinrush ikke er så tilstede som da man var ung og pen..nå er jeg bare pen..:fnise:..

Man er aldri for gammel, under ekstremsportveko på Voss hvor jeg kommer fra, så var det ei eldre bestemor som var med i tandemhopp i fallskjerm, du er bare småripset til sammenligning i 50-årene.

Skrevet
7 minutter siden, made4u skrev:

Man er aldri for gammel, under ekstremsportveko på Voss hvor jeg kommer fra, så var det ei eldre bestemor som var med i tandemhopp i fallskjerm, du er bare småripset til sammenligning i 50-årene.

Smårips....den skal jeg printe ut og henge på veggen :) Men jeg syns det er så stilig med eldre folk som tør! Må seriøst *kvinne* meg opp skjønner jeg :tongue:

Skrevet
7 timer siden, Beatbox skrev:

Tiilater meg å spørre om du har det bedre idag? Du trenger ikke å svare hvis du ikke vil :)

Joda,  kom meg over den verste kneika til slutt og har vært relativt frisk de siste årene.

Skrevet

Holdt på å drukne som barn, husker at jeg syns jeg så alt så veldig klart under vannet og at alt var så stille og fredelig... og så ble det svart.

Skrevet
20 minutter siden, NordTroll skrev:

Joda,  kom meg over den verste kneika til slutt og har vært relativt frisk de siste årene.

Du er en fighter altså...Liiiiker :) 

Skrevet
4 minutter siden, Agathe skrev:

Holdt på å drukne som barn, husker at jeg syns jeg så alt så veldig klart under vannet og at alt var så stille og fredelig... og så ble det svart.

Vet du; det har en venninne av meg som også holdt på drukne sagt! At alt var så stille og fredelig før det ble svart....! Men glad dere er alive and kicking begge 2 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...