Gjest Beatbox Skrevet 18. september 2016 #41 Skrevet 18. september 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk akutt leukemi for mange år siden. Måtte kobles til respirator to dager etter diagnosen, hvis ikke hadde jeg ikke sittet her nå. Legene sa at det var minst 2 episoder da jeg lå i koma som gjorde at det var veldig nære på. Det eneste jeg husker fra det er at jeg så ''lyset'' .. Anonymkode: bdfea...4d9 Oida....såpass nærme ja....Men du så lyset? Hadde vært interessant hvis du ville fortelle mer om det
Jerry Lee Skrevet 18. september 2016 #42 Skrevet 18. september 2016 1 minutt siden, Beatbox skrev: Åh kjære vene..:( Tillater meg å gi deg en klem...bare fordi..... Tusen takk.
Gjest Beatbox Skrevet 18. september 2016 #43 Skrevet 18. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, alvorlig bakterieinfeksjon, i tillegg til skader. Opplevelsen av å være så svak var veldig rar. Føltes som å være 100 år gammel. Ønsket å dø pga. smertene. Men det gikk bra etter lang tid. Anonymkode: dae82...5bd Men hvordan har du det idag? Fikk du noen mèn etter infeksjonen?
Gjest Beatbox Skrevet 18. september 2016 #44 Skrevet 18. september 2016 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tre ganger. Et selvmordsforsøk, en nesten-drukning og alvorlig anafalyktisk sjokk pga kuldeallergi. Anonymkode: f7bdd...878 ..Får helt vondt langt inni sjelen...Kan jeg få spørre hvordan du har det idag? Trenger ikke å svare hvis du ikke vil. Endret 18. september 2016 av Beatbox
honnipuff Skrevet 18. september 2016 #45 Skrevet 18. september 2016 34 minutter siden, Beatbox skrev: Åh fy! Den panikkfølelsen er ikke god..for å si det mildt....Trenger ikke mange minuttene under vann for å drukne...har jeg hørt. Ikke sant! Med panikk kan man bli borte ganske fort siden man trekker inn en del vann. I tillegg var jeg allerede under vann da det skjedde, så fikk jo ikke inn ny luft først. Det er skummelt å tenke på nå i ettertid, men glad for at hun svømte av meg til slutt! Nå kom jeg på at jeg holdte på å kveles som baby. Lå under en babygym og mens mamma ikke så hadde jeg klart å løfte på den og få den ene foten i halsen. Hun hørte noen rare lyder i bakgrunnen, snudde seg og da lå jeg med hele foten til babygymet i halsen, og var visst blå i ansiktet. (Tror de kastet hele greia etterpå, hehe!) I ettertid spiste jeg teip som jeg også holdte på å kveles av. Jeg spiste visst alt...
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #46 Skrevet 18. september 2016 1 minutt siden, Beatbox skrev: ..Får helt vondt langt inni sjelen...Kan jeg få spørre hvordan du har det idag? Trenger ikke å svare hvis du ikke vil. Bortsett fra alvorlig kuldeallergi og annen kronisk sykdom, har jeg det bra Det er ca 30 år siden både selvmordsforsøk og nesten-drukning. Anonymkode: f7bdd...878
Gjest Beatbox Skrevet 18. september 2016 #47 Skrevet 18. september 2016 Et øyeblikk siden, honnipuff skrev: Ikke sant! Med panikk kan man bli borte ganske fort siden man trekker inn en del vann. I tillegg var jeg allerede under vann da det skjedde, så fikk jo ikke inn ny luft først. Det er skummelt å tenke på nå i ettertid, men glad for at hun svømte av meg til slutt! Nå kom jeg på at jeg holdte på å kveles som baby. Lå under en babygym og mens mamma ikke så hadde jeg klart å løfte på den og få den ene foten i halsen. Hun hørte noen rare lyder i bakgrunnen, snudde seg og da lå jeg med hele foten til babygymet i halsen, og var visst blå i ansiktet. (Tror de kastet hele greia etterpå, hehe!) I ettertid spiste jeg teip som jeg også holdte på å kveles av. Jeg spiste visst alt... Du har banket på perleporten et par ganger du også ja...Og det å spise teip...samme gjorde min sønn..Anbefales ikke! Men for et skrekkscenario da for din mor! Nei huff....
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #48 Skrevet 18. september 2016 4 minutter siden, Beatbox skrev: Oida....såpass nærme ja....Men du så lyset? Hadde vært interessant hvis du ville fortelle mer om det Ja, er ganske sikker på at det var da jeg hadde 100% metningsfall (har kopi av journalen), og de brukte 20 minutter på å stabilisere meg. Utrolig spesielt å tenke på i ettertid. Men er takknemlig for at jeg klarte meg Anonymkode: bdfea...4d9
Gjest Beatbox Skrevet 18. september 2016 #49 Skrevet 18. september 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bortsett fra alvorlig kuldeallergi og annen kronisk sykdom, har jeg det bra Det er ca 30 år siden både selvmordsforsøk og nesten-drukning. Anonymkode: f7bdd...878 Takk for at du svarte og godt å lese at du selv føler at du har det bra , bortsett fra den alvorlige kuldeallergien og annen kronisk sykdom.
Gjest Beatbox Skrevet 18. september 2016 #50 Skrevet 18. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, er ganske sikker på at det var da jeg hadde 100% metningsfall (har kopi av journalen), og de brukte 20 minutter på å stabilisere meg. Utrolig spesielt å tenke på i ettertid. Men er takknemlig for at jeg klarte meg Anonymkode: bdfea...4d9 Klart det er spesielt! Jeg har ikke opplevd noe slikt..men som deg, takknemlig for at jeg har klart meg
honnipuff Skrevet 18. september 2016 #51 Skrevet 18. september 2016 4 minutter siden, Beatbox skrev: Du har banket på perleporten et par ganger du også ja...Og det å spise teip...samme gjorde min sønn..Anbefales ikke! Men for et skrekkscenario da for din mor! Nei huff.... Det er en av mine største redsler når jeg passer tantebarna - at noen skal få noe i halsen... Huff! Det må være helt grusomt.
honnipuff Skrevet 18. september 2016 #52 Skrevet 18. september 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: En gang som barn var jeg visstnok farlig nær. Jeg fikk skyhøy feber pga. en kraftig allergisk reaksjon på medisiner, og foreldrene mine ble forberedt på at jeg kom til å dø. Overlevde og har så vidt jeg vet ingen varige men fra det:) Husker knapt noe fra dette selv, var vel en 7-8 år. Så har jeg faktisk vært død, full hjerte- og respirasjonsstans, men tror jeg har fortrengt store deler av dette for jeg har ikke så mange minner fra dette heller, selv om jeg var midt i tenåra dengang. Ble holdt under vann fordi mobberne mine tenkte det ville være morsomt å se på at jeg plasket rundt i panikk. Ble i ettertid fortalt at de fikk panikk da jeg ble livløs og løp fra stedet. Tyske campingbil-turister som var i nærheten startet HRL og ringte ambulansen. Heller ingen varige men fra dette, trives i vann osv. Jeg husker ikke en gang at jeg havnet under vann, kun knuffingen og brytingen i forkant. Anonymkode: 814e3...202 Huff, så fælt! Så bra at du ble reddet og er i live! Må være rart å vite at man har vært død...
Gjest Beatbox Skrevet 18. september 2016 #53 Skrevet 18. september 2016 1 minutt siden, honnipuff skrev: Det er en av mine største redsler når jeg passer tantebarna - at noen skal få noe i halsen... Huff! Det må være helt grusomt. Ja ikke sant! Da har man radaren på og øyne i nakken..og alle andre steder! De putter jo absolutt alt i munnen..smake på og teste ut....Egentlig glad jeg er ferdig med småbarnsperioden altså
Drama.Queen Skrevet 18. september 2016 #54 Skrevet 18. september 2016 Jeg dør litt inni meg hver gang crushet ser på meg Nei da. Jeg holdte på å bli påkjørt en gang. Gikk fra skolen som 16 åring, ante ingen fare på gangfeltet, så plutselig kommer det en bil i full fart rett mot meg, var bare snakk om sekunder at jeg rakk å komme meg vekk 1
Gjest Sjørøveren Skrevet 18. september 2016 #55 Skrevet 18. september 2016 En gang på grunn av overdose og en gang pga selvmordsforsøk. Hadde jeg ikke blitt reddet/stoppet så hadde jeg klart det. Ble sur når jeg fant ut at jeg levde likevel.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #57 Skrevet 19. september 2016 Vet ikke helt om dette passer inn her, men jeg er overbevist om at hadde det ikke vært for dama som kjørte foran meg reagert så raskt så hadde jeg vært død. Jeg kjørte inni en tunnel. Motsatt kjørefelt er sperret av med et betonggjerde. Trafikken i høyre felt var treg, og jeg la meg i venstre fil. Kjørte rundt 80-90 km/t. Dette skjer når tunnelen svinger. Bilen foran meg kaster seg plutselig inn i høyre felt, og rett mot meg kommer det en bil kjørende i motsatt retning. Heldigvis var det en luke i høyre felt for meg også. Ute av tunnelen svingte hun ut til siden og gikk ut av bilen. Jeg var i sjokk og det var tydelig hun også. Hvorfor HVORFOR bakket ikke den bilen UT av tunnelen om han/hun kjørte feil?! Istedenfor å fortsette å kjøre i motsatt kjørefelt. Folk i trafikken er livsfarlige. Anonymkode: 7a4a9...2bd
Gjest Beatbox Skrevet 19. september 2016 #58 Skrevet 19. september 2016 7 timer siden, Drama.Queen skrev: Jeg dør litt inni meg hver gang crushet ser på meg Nei da. Jeg holdte på å bli påkjørt en gang. Gikk fra skolen som 16 åring, ante ingen fare på gangfeltet, så plutselig kommer det en bil i full fart rett mot meg, var bare snakk om sekunder at jeg rakk å komme meg vekk ,,det er sånn gooooodfeeling det....Ganske annerledes enn når man skjønner at oops!..close call!
Gjest Beatbox Skrevet 19. september 2016 #59 Skrevet 19. september 2016 7 timer siden, Sjørøveren skrev: En gang på grunn av overdose og en gang pga selvmordsforsøk. Hadde jeg ikke blitt reddet/stoppet så hadde jeg klart det. Ble sur når jeg fant ut at jeg levde likevel. ..legger igjen en klem...Blir trist og lei meg når du forteller..fordi jeg har også vært der..uten å si noe mer enn det..
Gjest Beatbox Skrevet 19. september 2016 #60 Skrevet 19. september 2016 7 timer siden, NordTroll skrev: Sykdom. Tiilater meg å spørre om du har det bedre idag? Du trenger ikke å svare hvis du ikke vil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå