Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært nære døden 3 ganger...1. gang som baby...dobbeltsidig lungebetennelse 6 ganger på 4 mnd. 2 gang som 18 åring og fikk hjernehinnebetennelse og 3 .gang da jeg ble gravid utenfor livmoren og det sprakk. 

Hva var årsaken til at du holdt på å dø?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som nyfødt ned navlestrengen rundt halsen..

Skrevet
Et øyeblikk siden, drop-dead skrev:

Auuch...samme skjedde med min sønn! Godt dere overlevde begge 2..og alle dere andre som har opplevd det samme :)

Skrevet
1 minutt siden, drop-dead skrev:

Holdt du på å bli kvalt eller mener du at navlestrengen rundt halsen i seg selv er farlig?

Anonymkode: bc308...c4a

Skrevet
Et øyeblikk siden, Beatbox skrev:

Auuch...samme skjedde med min sønn! Godt dere overlevde begge 2..og alle dere andre som har opplevd det samme :)

Utrolig hvor fort glede kan bli til sorg! 😊

Skrevet

Trafikkulykker, flere ganger. For mange idioter i trafikken, og så er man ikke godt nok beskyttet på mc. Jeg var sykemeldt i evigheter.

Skrevet

Utrolig hvor fort glede kan bli til sorg! 😊

Ja! De måtte løpe med min seng fordi pulsen hans raste nedover...han hadde navlestrengen surret 3 ganger rundt halsen..

Skrevet
Et øyeblikk siden, coffeegirl83 skrev:

Trafikkulykker, flere ganger. For mange idioter i trafikken, og så er man ikke godt nok beskyttet på mc. Jeg var sykemeldt i evigheter.

Helt enig, derfor har jeg ikke lappen...! 

Skrevet

Vold

Anonymkode: afb89...c97

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vold

Nei uffda.:hug:...Håper du har det bedre nå..Trenger ikke å svare hvis du ikke vil..

Skrevet

En gang ved infeksjonssykdom, og flere ganger på havet.

Det er ganske greit å forsone seg med tanken på å dø når man innser at sjansen til å overleve er svært usannsynlig. Jeg har hatt girseflaks noen ganger.

Anonymkode: 8ccf8...64d

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Beatbox skrev:

Nei uffda.:hug:...Håper du har det bedre nå..Trenger ikke å svare hvis du ikke vil..

Har det bra nå ;) Taaakkk :hjerte::klem:

Skrevet

Lungekolaps pga infeksjon. 

Hadde flaks da. Kolapset inne hos legen på legevakta.

Anonymkode: 48bfa...d75

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det bra nå ;) Taaakkk :hjerte::klem:

Åh så glad jeg ble for å høre/lese det :) :dagens-rose:

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gang ved infeksjonssykdom, og flere ganger på havet.

Det er ganske greit å forsone seg med tanken på å dø når man innser at sjansen til å overleve er svært usannsynlig. Jeg har hatt girseflaks noen ganger.

Anonymkode: 8ccf8...64d

Overlevelsesinstinktet smalt inn når jeg skjønte at jeg var på vei dit...ene gangen hadde jeg over 42 i feber...men jeg kjempet for å holde meg våken og det reddet meg sa legene etterpå...

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Holdt du på å bli kvalt eller mener du at navlestrengen rundt halsen i seg selv er farlig?

Anonymkode: bc308...c4a

Holdt vel ikke på å bli kvalt.. kan vel trygt si at jeg ble kvalt 😊

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lungekolaps pga infeksjon. 

Hadde flaks da. Kolapset inne hos legen på legevakta.

Anonymkode: 48bfa...d75

Rett sted - rett tid..på en måte..Da hadde du flaks ja!

Skrevet
11 minutter siden, Beatbox skrev:

Ja! De måtte løpe med min seng fordi pulsen hans raste nedover...han hadde navlestrengen surret 3 ganger rundt halsen..

Uff, så leit! Godt å høre at det gikk bra 😊

Skrevet

Vet ikke hvor nær døden jeg faktisk var, men svelgte en del vann pga panikk fordi jeg var en stund under vann.

Gikk på barneskolen og min venninne på det tidspunktet bestemte seg for å sette seg på skuldrene mine i bassenget da jeg var under vann... Hun var veldig overvektig, så jeg ble presset på bunnen av bassenget og fikk meg ikke løs. Ble fast under vann ganske lenge før hun svømte av meg.

Er sikker på at jeg hadde druknet dersom hun ikke hadde svømt. Var ganske sint på henne etterpå! Klarte ikke skjønne hvorfor hun gjorde det og hvorfor hun ikke spurte først. Det er noe av det skumleste jeg har opplevd i mitt liv - å være under vann i full panikk, å vite at jeg kommer til å drukne hvis jeg ikke får meg løs. 

• Liker 1
Skrevet

Uff, så leit! Godt å høre at det gikk bra 😊

Det gikk veldig bra selv om det var i grevens tid..*merkelig uttrykk*..:) Og det samme til deg ..godt det gikk så bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...