Gå til innhold

Mister vippeextensionsene med en gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Før sommeren fikk jeg satt på mitt første sett med vippeextensions. Jeg var storfornøyd de tre første dagene, men så begynte extensionsene å falle av, flere og flere for hver dag, og etter kanskje en uke var de helt borte. Flere av venninnene mine som og har extensions, så holder de seg i opptil 4 uker. Jeg sendte Mail til de jeg tok hos, og fikk nytt sett helt gratis. Men samme skjedde igjen, og jeg ga opp. Nå er sommeren over, og jeg har veldig lyst på et nyt sett. Men vet ikke om jeg skal betale dyre dommer for så at det samme skjer igjen. Lurer egentlig bare på om noen her har noe erfaringer med vippe extensions og eventuelt en teori om hvorfor jeg mister de så fort, hva gjør jeg feil? Jeg prøvde å unngå å få mye vann på de, brukte ingen produkter rundt øynene , og fulgte alle "regler" jeg hadde fått. Kan det hende jeg rett og slett ikke "tåler" vippe extensions? Fikk jo ingen reaksjon, så det er jo ganske rart. Blir glad for alt av tips og teorier hvertfall, så får jeg se om jeg tar sjansen på et nytt sett:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt du igjen med færre vipper etterpå enn før du fikk extensions, eller vokste det fram nye hår?

Det er naturlig å miste en del vipper fordi man ikke vet hvor i syklusen vippene er når man tar extensions, men å miste alle skal du ikke gjøre. Høres ut som du har fått olje i limet. Husk at huden din skiller ut olje som kan løsne limet. Det er derfor viktig å vaske vippene også. Bare ikke de to første dagene.

Anonymkode: 691a4...c4d

Skrevet
14 timer siden, andycandy5000 skrev:

Hei! Før sommeren fikk jeg satt på mitt første sett med vippeextensions. Jeg var storfornøyd de tre første dagene, men så begynte extensionsene å falle av, flere og flere for hver dag, og etter kanskje en uke var de helt borte. Flere av venninnene mine som og har extensions, så holder de seg i opptil 4 uker. Jeg sendte Mail til de jeg tok hos, og fikk nytt sett helt gratis. Men samme skjedde igjen, og jeg ga opp. Nå er sommeren over, og jeg har veldig lyst på et nyt sett. Men vet ikke om jeg skal betale dyre dommer for så at det samme skjer igjen. Lurer egentlig bare på om noen her har noe erfaringer med vippe extensions og eventuelt en teori om hvorfor jeg mister de så fort, hva gjør jeg feil? Jeg prøvde å unngå å få mye vann på de, brukte ingen produkter rundt øynene , og fulgte alle "regler" jeg hadde fått. Kan det hende jeg rett og slett ikke "tåler" vippe extensions? Fikk jo ingen reaksjon, så det er jo ganske rart. Blir glad for alt av tips og teorier hvertfall, så får jeg se om jeg tar sjansen på et nytt sett:)

Jeg har motsatt problem, får ikke vippene av. De sitter så godt på. Har volumvipper. Etter tre uker ble jeg lei av følelsen av vippene, så ville ha de av. Syns det var litt ubehagelig. Tok olje på pads og tok de på vippene. Har hjort det flere ganger og gnidd med ulike oljer osv, men de løsner ikke. Så endte opp med at jeg klippet de av i lengdene, og nå bare venter jeg på at de faller av av seg selv.. Jeg var sykt fornøyd. Tok på beautyhouse i Oslo. Var moen vipper som hadde falt av, men de var fremdeles veldig fine etter tre uker.

Anonymkode: 316d6...028

Skrevet

Hvor tok du vipper forresten?

Anonymkode: 316d6...028

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...