AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #1 Del Skrevet 18. september 2016 Har lyst til å opprette en egen konto til matvarehandel hvor jeg og samboeren min setter inn penger, og hvor begge har kort til denne kontoen slik at vi kan handle mat. Men hvordan går jeg fram for å få dette til hos DnB, hvor vi begge har kontoer fra før? Anonymkode: 45cf4...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #2 Del Skrevet 18. september 2016 Vi bruker samboeren mins regningskonto, og jeg er lagt til som disponent. Vi har hvert vårt kort til den, i hvert vårt navn. Jeg har tilgang til kontoen i min nettbank, men han er kontoeier. Det var slik DnB foreslo ar vi skulle gjøre det. Anonymkode: 6f18f...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 18. september 2016 #3 Del Skrevet 18. september 2016 Du snakker med de evt setter det opp i dens enes nettbank, setter opp den andre som disponent og bestiller hvert sitt kort til kontoen. Ikke akkurat rakettforskning, det er gjort på Max 3 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 18. september 2016 #4 Del Skrevet 18. september 2016 Hvorfor ikke bruke kredittkort? Enten Coop eller Trumf avhengig av hvor dere handler. Så deler dere på regningene. Hvis du ikke finner det i nettbanken kan du spørre kundservice, som er døgnåpen og har chat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #5 Del Skrevet 18. september 2016 Jeg tok kontakt med dem via chattefunksjonen på sidene til DnB og fikk all hjelp jeg trengte på få minutter. Anbefales Anonymkode: 8781d...f34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #6 Del Skrevet 18. september 2016 http://www.dinside.no/okonomi/slik-lager-du-kjaerestekort/61013617 Her står det forklart steg for steg Anonymkode: 31e1d...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #7 Del Skrevet 18. september 2016 Takk for svar. Den linken var hjelpsom, takk AB372 Det jeg ikke klarte å finne ut av, var hvilken type konto som måtte opprettes for å få kort til den. Anonymkode: 45cf4...058 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #8 Del Skrevet 19. september 2016 Vi bare opprettet en egen konto og kalte den "felleskonto" i min nettbank, også gjorde jeg mannen til disponent. Deretter bestilte vi begge kort. Det er veldig enkelt, og DnB er også veldig behjelpelige både på telefon og chat! Anonymkode: b964a...a16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #9 Del Skrevet 19. september 2016 11 timer siden, amativeReflection skrev: Hvorfor ikke bruke kredittkort? Enten Coop eller Trumf avhengig av hvor dere handler. Så deler dere på regningene. Hvis du ikke finner det i nettbanken kan du spørre kundservice, som er døgnåpen og har chat. Finnes det virkelig noe kredittkort som lar deg ha to kort på samme kredittkortkonto? Anonymkode: 654b2...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. september 2016 #10 Del Skrevet 19. september 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det virkelig noe kredittkort som lar deg ha to kort på samme kredittkortkonto? Anonymkode: 654b2...894 365direkte gjør det. Coop kortet gjør det. Men det er da ingen problem å bruke forskjellige tilbydere og så betale differansen til hverandre en gang i månden. Det er akkurat like mye arbeid som å betale inn til en felles konto. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #11 Del Skrevet 19. september 2016 3 minutter siden, amativeReflection skrev: 365direkte gjør det. Coop kortet gjør det. Men det er da ingen problem å bruke forskjellige tilbydere og så betale differansen til hverandre en gang i månden. Det er akkurat like mye arbeid som å betale inn til en felles konto. Nå var spørsmålet til TS hvordan man går frem for å opprette en felles konto i DnB, ikke hvordan man kan løse situasjonen på andre måter. Anonymkode: 6f18f...654 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 19. september 2016 #12 Del Skrevet 19. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå var spørsmålet til TS hvordan man går frem for å opprette en felles konto i DnB, ikke hvordan man kan løse situasjonen på andre måter. Anonymkode: 6f18f...654 Jeg svarte på begge deler. Hvis du leser mitt første innlegg ser du at jeg anbefaler å ta kontakt med DnBs døgnåpne kundeservice på chat. De kan hjelpe med enkle ting som å opprette kontoer. Siden jeg uansett hadde tid foreslo jeg et alternativ som jeg så som bedre. Det koster jo svinmye å ha kort i DnB, mens det finnes flere gratis kredittkort med rabatter på alt mulig rart. Som dagligkort bruker jeg Norwegian Kortet som jeg tjener masse cashpoint på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå