AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 ...og jeg vet ikke hva. På fredag var jeg ute med jobben og drakk alt for mye. Den siste delen av kvelden er nesten helt svart. Var på nach sammen med sjefen min og så husker jeg ikke mer. Husker på en måte at vi kranglet/diskuterte og når jeg gikk hjem så gråt jeg. Undertøyet mitt er borte. Han ringte meg i dag for å si noe om jobb (han har aldri ringt meg i helgen ang. jobb før) og vi snakket såvidt om fredagen. Han avsluttet med at han håpet vi kunne glemme kvelden. Jeg skjønner jo at dere ikke kan si meg hva som har skjedd men jeg føler meg så fæl og ekkel. Jeg har vært så langt nede hele helgen, hater meg selv for at jeg drakk så mye. Føler meg helt tom. Ikke lyst til å gå på jobb i morgen. Vil ikke spør han hva som skjedde. Han er gift og har barn og er ikke en jeg er interessert i i det hele tatt. Anonymkode: c7c2b...89f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 Spør han hva som skjedde Anonymkode: e9c89...bf6 11
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #3 Skrevet 18. september 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spør han hva som skjedde Anonymkode: e9c89...bf6 Det klarer jeg ikke tror jeg. Vil ikke at han skal vite at jeg ikke vet, da kan han jo si hva som helst uansett. TS Anonymkode: c7c2b...89f
FruGlad Skrevet 18. september 2016 #4 Skrevet 18. september 2016 (endret) Kamufler heller spørsmålet litt, f.eks "Hva tenker du om det som skjedde på fredag?" Endret 18. september 2016 av FruGlad 31
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #5 Skrevet 18. september 2016 Så du tenker at dere kranglet og/eller rotet? Hva sa du da han foreslo at dere skulle glemme hele kvelden da? Og hvordan var det han sa det? Var det slik at du følte han var delaktig i det som visstnok skjedde denne kvelden, eller ville han heller gjøre det lettere for deg ved å legge kvelden bak seg? Anonymkode: 6a61a...570
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #6 Skrevet 18. september 2016 1 minutt siden, FruGlad skrev: Kamuflert heller spørsmålet litt, f.eks "Hva tenker du om det som skjedde på fredag?" Det kunne kanskje gått. Uff, jeg vet ikke. Vet ikke om det har noe å si egentlig hva som skjedde. Jeg tror ikke vi har hatt sex men noe har jo skjedd, jeg skjønner bare ikke hvorfor vi kranglet. Er redd han har prøvd seg på noe. Og noe har han jo klart/har vi jo gjort. Tanken på å sitte i møte med han i morgen gjør meg kvalm. TS Anonymkode: c7c2b...89f
daemonia Skrevet 18. september 2016 #7 Skrevet 18. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kunne kanskje gått. Uff, jeg vet ikke. Vet ikke om det har noe å si egentlig hva som skjedde. Jeg tror ikke vi har hatt sex men noe har jo skjedd, jeg skjønner bare ikke hvorfor vi kranglet. Er redd han har prøvd seg på noe. Og noe har han jo klart/har vi jo gjort. Tanken på å sitte i møte med han i morgen gjør meg kvalm. TS Anonymkode: c7c2b...89f Vær ærlig om det da. Du føler det som svært ubehagelig å møte ham på grunn av det som skjedde, og at du vil ha det ute av verden og høre hvilke tanker han har om det. Du kan jo også si at du var trøtt og sliten, eller hadde en unormalt dårlig kveld på grunn av noe privat og derfor tålte alkohol dårligere enn ellers. Hvis du føler deg så dårlig pga noe du ikke husker og har angst for hva som egentlig har skjedd, så har du ikke noe annet valg enn å få snakket om det for å komme videre. 14
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #8 Skrevet 18. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du tenker at dere kranglet og/eller rotet? Hva sa du da han foreslo at dere skulle glemme hele kvelden da? Og hvordan var det han sa det? Var det slik at du følte han var delaktig i det som visstnok skjedde denne kvelden, eller ville han heller gjøre det lettere for deg ved å legge kvelden bak seg? Anonymkode: 6a61a...570 Ja, jeg husker at jeg kjeftet på han hvertfall. Og rotet tja, når jeg ikke har på meg undertøy så har det jo skjedd noe. Uff, får frysninger. Trur ikke han prøvde gjøre det lettere for meg, føltes vel heller ut som om han ville sjekke stemningen/redde ræva si. Jeg sa bare at det var litt uklart og at det hørtes ut som en god idé. Jeg bor ca. 10 minutt gange fra der vi var og jeg gikk og hulkegråt hele veien, men jeg husker ikke hvorfor. Anonymkode: c7c2b...89f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #9 Skrevet 18. september 2016 Jeg stusser mest på at undertøyet ditt er borte. Er det bare trusa, eller BH også? Hvis du hadde på kjole og tissa bak en busk kan du jo ha tatt av deg trusa og ikke tatt den på igjen. Men er både truse og BH borte må du jo ha kledd deg naken på et tidspunkt. Forhåpentligvis har du bare kledd av deg og så fått kjeft for det av sjefen, men hvis det kun er du som har gjort noe galt ville han vel ha tatt et alvorsord med deg om det og ikke bedt deg holde tett om det.. Du må nesten bare spørre han hva som skjedde. Hvis han sier at ingenting skjedde så spør du hvorfor han da vil at du skal glemme det. Evt. kan du spørre noen andre som var på nachet? Anonymkode: 7c092...b3b 2
Gjest Hapi Skrevet 18. september 2016 #10 Skrevet 18. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du hadde på kjole og tissa bak en busk kan du jo ha tatt av deg trusa og ikke tatt den på igjen. Det er det vel ingen som gjør...? Var dere alene der eller var det andre hos han også, ts? Er det noen andre som kan fortelle noe som kan kaste lys over hva som kan ha skjedd? Det er jo helt klart noe som plager han siden han ringte.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #11 Skrevet 18. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg stusser mest på at undertøyet ditt er borte. Er det bare trusa, eller BH også? Hvis du hadde på kjole og tissa bak en busk kan du jo ha tatt av deg trusa og ikke tatt den på igjen. Men er både truse og BH borte må du jo ha kledd deg naken på et tidspunkt. Forhåpentligvis har du bare kledd av deg og så fått kjeft for det av sjefen, men hvis det kun er du som har gjort noe galt ville han vel ha tatt et alvorsord med deg om det og ikke bedt deg holde tett om det.. Du må nesten bare spørre han hva som skjedde. Hvis han sier at ingenting skjedde så spør du hvorfor han da vil at du skal glemme det. Evt. kan du spørre noen andre som var på nachet? Anonymkode: 7c092...b3b Bare trusa. Jeg hadde på meg bukse så må jo ha kledd av meg for en eller annen grunn. Jeg vet at vi var de to siste igjen for en annen kollega spurte meg når vi hadde gitt oss for kvelden og sa at det var kun oss to der når han gikk. Følte absolutt ikke at det var kun jeg som har gjort noe galt, han virket veldig rar og nesten nervøs på tlf. Jeg vet ikke hvorfor men jeg er skikkelig redd for å spør han. Akkurat nå har jeg bare lyst på en ny jobb. Anonymkode: c7c2b...89f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #12 Skrevet 18. september 2016 Siden du ikke husker noe, kan det jo hende du har prøvd deg på han og kledd sv deg og at du gråt fordi han avviste deg... Du kan jo ikke konkludere med at det er HAN som har prøvd seg når du ikke husker noe... Anonymkode: 941df...5eb 20
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #13 Skrevet 18. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden du ikke husker noe, kan det jo hende du har prøvd deg på han og kledd sv deg og at du gråt fordi han avviste deg... Du kan jo ikke konkludere med at det er HAN som har prøvd seg når du ikke husker noe... Anonymkode: 941df...5eb Nei, jeg kan ikke konkludere med noe som helst. Det eneste jeg vet er at jeg normalt sett ikke er interessert i han på den måten overhodet. Han er 20 år eldre enn meg. Å "bli avist" av han er ikke noe jeg er redd for og det at han ringte meg for å be meg glemme kvelden sier meg at han har vært med på noe. Men du har rett, jeg vet jo ikke. TS Anonymkode: c7c2b...89f 7
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #14 Skrevet 18. september 2016 Hmm.. han har ikke prøvd å tvinge seg på deg da? Tenker siden trusa di var borte, du kjeftet på han og gråt hele veien hjem? Føler du deg misbrukt? Anonymkode: c18e5...30d 4
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #15 Skrevet 18. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg kan ikke konkludere med noe som helst. Det eneste jeg vet er at jeg normalt sett ikke er interessert i han på den måten overhodet. Han er 20 år eldre enn meg. Å "bli avist" av han er ikke noe jeg er redd for og det at han ringte meg for å be meg glemme kvelden sier meg at han har vært med på noe. Men du har rett, jeg vet jo ikke. TS Anonymkode: c7c2b...89f Hvor gammel er du? Anonymkode: 6ef78...748
daemonia Skrevet 18. september 2016 #16 Skrevet 18. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm.. han har ikke prøvd å tvinge seg på deg da? Tenker siden trusa di var borte, du kjeftet på han og gråt hele veien hjem? Føler du deg misbrukt? Anonymkode: c18e5...30d Det var det jeg tenkte også etterhvert som mer informasjon og oppklaringer kom frem... Hva sier magefølelsen din når du tenker den tanken, TS? 3
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #17 Skrevet 18. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm.. han har ikke prøvd å tvinge seg på deg da? Tenker siden trusa di var borte, du kjeftet på han og gråt hele veien hjem? Føler du deg misbrukt? Anonymkode: c18e5...30d Jeg har selvfølgelig tenkt den tanken. Men vil ikke være hysterisk og tenke at jeg er helt uskyldig oppi det hele liksom. Føler meg skitten, fæl og forvirret. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? Anonymkode: 6ef78...748 29 Anonymkode: c7c2b...89f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #18 Skrevet 18. september 2016 4 minutter siden, daemonia skrev: Det var det jeg tenkte også etterhvert som mer informasjon og oppklaringer kom frem... Hva sier magefølelsen din når du tenker den tanken, TS? Jeg vet ikke. Føler meg tom og rar. Men tanken på å spørre ham om dette gjør meg hvertfall livredd. Tror ikke jeg klarer å gå på jobb i morgen. Anonymkode: c7c2b...89f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #19 Skrevet 18. september 2016 Kjennes det ut som at du har hatt sex da? Jeg pleier ihvertfall å være litt sår/øm der nede dersom jeg har hatt sex. Anonymkode: c1548...e9f
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #20 Skrevet 18. september 2016 tenk vis dere har hatt sex da :O Anonymkode: 042b0...a78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå