Gå til innhold

pent utseendet...lettere å oppnå ting.

Anbefalte innlegg

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/helse/a...ticle301624.ece

---------------------------

I går skrev jeg under på innlegget mitt Jeg er pen hva så, at vi med et pent ytre har lettere for å få til ting å få ting.

Dette bekrefter jo at det jeg sa var sant, da en bruker her nektet for det.

Har lest flere artikkler om dette før i tiden også, og jeg tviler ikke.

Dette handler ikke om en gratis øl på byen.

Det handler om hvordan man blir behandlet i det daglige liv.

Har blandt annet lest at hvis en person med et pent ytre møter opp i en rettsak pga en kriminell handling vil det være store sjangser for at denne personen vil få mindre straff enn en person med et mindre pent utseendet.

Sykt men sant!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

You cannot be real..

Hvis du er så pen som du skriver at du er, skulle du vel neppe ha noe behov for å fremheve det hele tiden. Skulle tro at du fikk nok av den type oppmerksomhet allerede.

Skal du gi en bok eller? :wink:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Du må ha et utrolig kjedelig liv, når det eneste du tenker på er det ytre. :roll:

Kanskje de pene får mere, men tro meg, det er INGEN som får god oppmerksomhet, når de skriker etter det. :wink:

Gjest GreenSky
Skrevet

Noen ganger er det fordeler med å se pen ut, andre ganger ikke.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
You cannot be real..

Hvis du er så pen som du skriver at du er, skulle du vel neppe ha noe behov for å fremheve det hele tiden. Skulle tro at du fikk nok av den type oppmerksomhet allerede.

Skal du gi en bok eller? :wink:

diskuter det debatten er om du kjære.

ellers kan du vel egentlig spare deg?? ;)

Skrevet

Litt kjedelig at vi ser rett igjennom innleggene dine ikke sant lille venn?

Skrevet

Hørte jeg en katt som freste?

:hoho:

Som jeg har nevnt før, la henne holde på, hvert eneste ord fra den kanten snakker jo sitt eget tydelige språk.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har opplevd det motsatte; å ikke bli tatt på alvor pga utseende (og jeg går IKKE omkring og kaller meg selv pen, jeg forsøker tvert i mot å fokusere på andre kvaliteter). På en fest ble jeg sittende og snakke med en fyr, og da han fikk høre hva jeg jobbet med, ble han plutselig interessert. "Jeg trodde at du var frisør eller noe, pene jenter kan jo ikke være ....(det jeg jobber med). Og jeg ser ikke ut som en blond bimbo, eller noe.

Personlig skjønner jeg ærlig talt ikke all denne fokuseringen på utseendet. Jeg forsøker selv så godt som mulig å møte nye mennesker med et åpent sinn.

og heller ikke hvorfor jeg gidder å svare på et innlegg som dette, jeg burge egentlig gå hjem

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Litt kjedelig at vi ser rett igjennom innleggene dine ikke sant lille venn?

hvordan da lille venn? :)

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Du må ha et utrolig kjedelig liv, når det eneste du tenker på er det ytre. :roll:

Kanskje de pene får mere, men tro meg, det er INGEN som får god oppmerksomhet, når de skriker etter det. :wink:

tar opp en artikkel jeg...

dessuten skriker jeg ikke etter det.

er bare dere som ikke takler at folk er fornøyd med seg selv.

oser misunnelse her tror jeg :hoho:

Skrevet

Ganske synd for 'dere pene' da, at utseende forfaller etterhvert.

Heldig for oss smarte som kan komme oss lenger med noe mellom ørene.

Tro det eller ei, SexyCat, men de fleste ser gjennom den overfladiske personligheten til de som bare bruker utseende for å få ting til slutt. Det er de som bruker hodet som kommer lengst her i livet.

Skrevet

Kanskje du skulle konsentere deg om de de som faktisk tar seg tid til å svare seriøst på spørsmålet ditt kjære. Sånn for å holde denne viktige debatten på rett kjøl..

Det skal forøvrig en del mer til en en mulig fiktiv sexbombe på nettet til at jeg blir misunnelig. :ler:

Gjest Ethereal
Skrevet
Tro det eller ei' date=' SexyCat, men de fleste ser gjennom den overfladiske personligheten til de som bare bruker utseende for å få ting til slutt. Det er de som bruker hodet som kommer lengst her i livet.[/quote']

:Nikke:

Skrevet

De peneste jentene holder jeg meg langt unna. Regner med at meste parten av dem er for opptatt med å alltid se "oppdollet ut" + at jeg får slik bimbo feeling når jeg ser på dem. Er også lei av hvordan pene jenter lever på untseende sitt. Og utnytter seg av dette. Alle kmaeratene min lurer på meg, når jeg ikke gidder å se å lettkledde damer som ligger på bilene på bilshow og ikke ser på misse-show. Jeg synes det er flaut at noen damer skal "nedverdige" seg selv på den måten, jeg går i prostest, selv om det er nok av gutter som liker å kikke på disse "lettkledde bimboene".

Skrevet

Sånn er det, vi tiltrekkes automatisk de som ser bra ut og tillegger disse en rekke positive egenskaper som overhode ikke trenger å stemme med virkeligheten! Likedan får de mindre pene tillagt negative egenskaper. Alle vet at dette er overfladisk osv, og vi vet at mennesker er mer enn det man ser ved første øyekast. Vi liker svanen men den stygge andungen kan ha det så godt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg vil si at jeg er normalt pen, ikke superpen, men ikke stygg.. Jeg er kraftig, men søt liksom.. Og jeg er ikke en person man gir ekstra fordeler pga utseendet.. Derimot så får jeg masse cred for utstråling og at jeg kan snakke for meg.. At jeg er blid og hyggelig.. Og smart.. Og det er det som har gjort at jeg står der jeg er i dag.. Altså, meg - et levende bevis på hvordan det føles best å få fordeler... Personlighet og sjarm, ikke store pupper og langt,blondt hår..

Gjest Madam Felle
Skrevet

Til siste gjest: Er det bare de med store pupper og langt blondt hår som er superpen?

Gjest Lilleulv
Skrevet
http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/helse/article301624.ece

---------------------------

I går skrev jeg under på innlegget mitt Jeg er pen hva så, at vi med et pent ytre har lettere for å få til ting å få ting.

Dette bekrefter jo at det jeg sa var sant, da en bruker her nektet for det.

Har lest flere artikkler om dette før i tiden også, og jeg tviler ikke.

Dette handler ikke om en gratis øl på byen.

Det handler om hvordan man blir behandlet i det daglige liv.

Har blandt annet lest at hvis en person med et pent ytre møter opp i en rettsak pga en kriminell handling vil det være store sjangser for at denne personen vil få mindre straff enn en person med et mindre pent utseendet.

Sykt men sant!!

er det deg på bildet eller? Hvis du er så stolt av deg selv, så regner jeg med det er deg du har bilde av og at du ikke gjemmer deg bak bildet av en penere dame :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...