Gå til innhold

Leveres post i postkassen på søndager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har et stykke å gå til postkassen, og så venter jeg på en pakke (A-post) som ble sendt for noen dager siden, og så lurte jeg på om kanskje den var levert i postkassen i dag? :) Er det noen som vet, eller leverer de kun brevpost i ukedagene?

Anonymkode: f89d7...a16

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har et stykke å gå til postkassen, og så venter jeg på en pakke (A-post) som ble sendt for noen dager siden, og så lurte jeg på om kanskje den var levert i postkassen i dag? :) Er det noen som vet, eller leverer de kun brevpost i ukedagene?

Ikke på søndag og ikke på lørdag. Forhåpentligvis kommer den i morgen 😊

Anonymkode: 75fc4...6c1

Skrevet

Takk for svar! :)

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde alle hadde fått med seg at det har aldri vært post på søndager eller helligdager, samt at det nå heller ikke er postombæring på lørdager.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Fru Uperfekt skrev:

Trodde alle hadde fått med seg at det har aldri vært post på søndager eller helligdager, samt at det nå heller ikke er postombæring på lørdager.

Jeg sjekker aldri posten hver dag, så var ikke helt sikker på det med søndagene.. Det med lørdagen har jeg fått med meg.

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sjekker aldri posten hver dag, så var ikke helt sikker på det med søndagene.. Det med lørdagen har jeg fått med meg.

Når du hadde fått med deg lørdagen, og det bla er pga kostnadskutt så burde søndagen vært gitt vekk 😳

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...