AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 Vi må få tatt turen og kjøpt oss barnevogn og litt utstyr. Er det noen her som har vært på disse butikkene på Alnabru og i Sandvika og kan sammenligne? Hvilken butikk har best utvalg? Anonymkode: 63d68...cb7
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 Var på barnas hus på Alnabru og babyshop på Storo - lignende utvalg. Men når vi bestemte oss for Bugaboo Buffalo på barnas hus var det 7-10 uker leveranse - så lang tid hadde vi ikke til termin så ender med å gå hjem og kjøpe akurat densamme vognen på nett på kjøpebarnevogn.no 500 kroner billigere OG vi fikk en babybjørn bæresele på kjøpe (verdi 1000). Leveranse 3 dager. Anbefaler den siden men lurt å kike i en butikk først. Anonymkode: fee57...ae1
Minlillelykke Skrevet 19. september 2016 #3 Skrevet 19. september 2016 Barnas hus på sandvika storsenter er iallfall bra.
Sjøgrønn Skrevet 19. september 2016 #4 Skrevet 19. september 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Var på barnas hus på Alnabru og babyshop på Storo - lignende utvalg. Men når vi bestemte oss for Bugaboo Buffalo på barnas hus var det 7-10 uker leveranse - så lang tid hadde vi ikke til termin så ender med å gå hjem og kjøpe akurat densamme vognen på nett på kjøpebarnevogn.no 500 kroner billigere OG vi fikk en babybjørn bæresele på kjøpe (verdi 1000). Leveranse 3 dager. Anbefaler den siden men lurt å kike i en butikk først. Anonymkode: fee57...ae1 Barnas hus på Alnabru er da vel MYE større enn babyshop på Storo? Pussig da hvis utvalget av barnevogn er likt?? Jeg har ikke det inntrykket i alle fall...
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #5 Skrevet 19. september 2016 10 timer siden, Minlillelykke skrev: Barnas hus på sandvika storsenter er iallfall bra. Er det på Sandvika storsenter? Eller tenker du på CC vest? Anonymkode: 63d68...cb7
Minlillelykke Skrevet 19. september 2016 #6 Skrevet 19. september 2016 Jeg var på sandvika senter, de de har outlet i annen etasje av hoved butikken
Glitnir Skrevet 20. september 2016 #7 Skrevet 20. september 2016 16 timer siden, Sjøgrønn skrev: Barnas hus på Alnabru er da vel MYE større enn babyshop på Storo? Pussig da hvis utvalget av barnevogn er likt?? Jeg har ikke det inntrykket i alle fall... Alle bestiller jo uansett den vognen du vil ha, så lenge de fører merket. Så da bør man gå dit det er best pris, evt kampanjer, når det gjelder barnevogn som er en stor engangsutgift.
Sjøgrønn Skrevet 20. september 2016 #8 Skrevet 20. september 2016 33 minutter siden, Glitnir skrev: Alle bestiller jo uansett den vognen du vil ha, så lenge de fører merket. Så da bør man gå dit det er best pris, evt kampanjer, når det gjelder barnevogn som er en stor engangsutgift. Joda, jeg trodde man med utvalget mente de man kunne se/prøve i butikken...
AnonymBruker Skrevet 20. september 2016 #9 Skrevet 20. september 2016 2 timer siden, Sjøgrønn skrev: Joda, jeg trodde man med utvalget mente de man kunne se/prøve i butikken... Ja, tenker generelt utvalg av alt (klær, vogner, sengetøy, det meste..) Anonymkode: 63d68...cb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå