AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #1 Del Skrevet 18. september 2016 Skal på hyttetur, og jeg har fått ansvaret for frokosten. Hytta er som et vanlig hus, altså ingen begrensninger på hva man kan ha med/lage. Hva synes du man bør ha på frokostbordet for en ekstra god frokost? Anonymkode: ee3fa...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thorn Skrevet 18. september 2016 #2 Del Skrevet 18. september 2016 Eggerøre, bacon, ordentlig smør, fersk frukt, varmt brød, god juice, og gjerne ferskt pålegg som god skinke, roastbiff og leverpostei fra ferskvaredisk. Og så eventuelt det vanlige pålegget i tillegg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #3 Del Skrevet 18. september 2016 Enig med thorn. Legg gjerne til spekeskine, melon og jordbær. Anonymkode: ab56b...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
happiest Skrevet 18. september 2016 #4 Del Skrevet 18. september 2016 Tenker det kommer litt an på hvor mange dere er og hvor mange frokoster du skal lage. Er det kun en natt, så spiser dere neppe opp 10 ulike pålegg. Men jeg liker godt eggerøre/kokt egg, laks, litt grønt, noe kjøttpålegg, ost (gjerne noe annet enn norvegia), syltetøy, rekesalat/annen salat. Ellers ok med litt utvalg av rundtstykker/brød og gjerne knekkebrød. Et par typer juice og melk. Kaffe og te, evt. kakao om du vil lage det. Jeg synes også det kan være godt med noe musli og yoghurt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #5 Del Skrevet 18. september 2016 Må vel ha en dram og runde av med også Anonymkode: 6e1fb...094 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #6 Del Skrevet 19. september 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal på hyttetur, og jeg har fått ansvaret for frokosten. Hytta er som et vanlig hus, altså ingen begrensninger på hva man kan ha med/lage. Hva synes du man bør ha på frokostbordet for en ekstra god frokost? Anonymkode: ee3fa...9d1 I tilegg til det som er nevnt liker jeg bre og en god blåmuggost når jeg skal ha en bedre frokost Anonymkode: f088f...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå