Gå til innhold

Noen som har nelly thigh high støvlettene?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har de støvlettene fra nelly.com som er i sånn velour stoff og går til over kneet? De lave, uten hæl (link under) 

Isåfall hvordan er de på føttene? Har lest litt på kommentarene under på nettsiden at de er veldig vonde å gå i, at man får gnagsår og blemmer og at de sklir ned hele tiden. Hva mener du? Fint å vite før jeg eventuellt bestiller de hjem!

Link: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/sko/hverdagssko/nly-shoes-427/flat-thigh-high-boot-429160-14/

Anonymkode: 780dd...123

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg kjøpte et par med åpen tå og høye hæler som er i velourstoff,de går til rett over knærne.

Jeg må ærlig innrømme at dem ikke svarte til forventingene,kvaliteten er ikke bra og dem er eller ikke gode å gå med da tærne presser seg for langt frem i skoene pga det dårlige stoffet.

Jeg kommer ikke til å kjøpe sko på Nelly igjen.

Ronja😘

Skrevet

Jeg kjøpte de for et år siden. De var ganske glatte. Jeg bestilte en strl større slik flere i kommentarene anbefalte, noe jeg angrer på, da de kun var trange i bredden og ikke lengden. Og de glir ned. Selv om jeg bare har brukt de en gang hele dette året har jeg ikke gitt de opp enda. Har prøvd å ha knestrømper til, som hjalp noe. Men prøver å finne enda bedre måter å holde de oppe, da det var det største problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...