AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 Har dere noen anbefalinger på barnevogner som tar liten plass i bil? Har veldig lite bagasjerom, men håper det er mulig å finne en vogn som passer. Må etterhvert fysisk prøve hva slags vogner som kan passe, men tar gjerne imot forslag 😊 Bilen er en Opel Corsa. Anonymkode: 32800...e6a
Glitnir Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 Kjøp ny bil. Neida. Eller joda. Du finner forhåpentligvis en barnevogn som passer, men utvalget blir ikke stort. Og så er det alt det andre man skal dra på med babyer/småbarn, pluss bilsete selvsagt. Så om dere skal kjøre mer enn en sporadisk småtur, ville jeg seriøst kjøpt ny og større bil dersom mulig. Det gjorde vi. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #3 Skrevet 18. september 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere noen anbefalinger på barnevogner som tar liten plass i bil? Har veldig lite bagasjerom, men håper det er mulig å finne en vogn som passer. Må etterhvert fysisk prøve hva slags vogner som kan passe, men tar gjerne imot forslag 😊 Bilen er en Opel Corsa. Anonymkode: 32800...e6a Jeg har en Toyota Yaris. Jeg landet på en Britax B-motion. Den blir flat når jeg slår den sammen, samt bagdelen er super. Den er kjempegod på all slags underlag også. Jeg har også prøvd min søster sin mountain buggy urban jungle, ig den er også super. Men jeg liker ikke bagen så veldig godt. Jeg synes at kalesjen er veldig liten blant annet. Anonymkode: 51a88...4b5 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #5 Skrevet 18. september 2016 21 minutter siden, Glitnir skrev: Kjøp ny bil. Neida. Eller joda. Du finner forhåpentligvis en barnevogn som passer, men utvalget blir ikke stort. Og så er det alt det andre man skal dra på med babyer/småbarn, pluss bilsete selvsagt. Så om dere skal kjøre mer enn en sporadisk småtur, ville jeg seriøst kjøpt ny og større bil dersom mulig. Det gjorde vi. Ja, det kan nok fort hende at det blir ny bil. Jeg kjøpte denne bilen rett før jeg ble gravid, og kvitta meg med en stasjonsvogn 🙊 Jeg får prøve litt, og hvis det blir for tungvint må det nok bli ny bil - igjen 😊 Anonymkode: 32800...e6a
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #6 Skrevet 18. september 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en Toyota Yaris. Jeg landet på en Britax B-motion. Den blir flat når jeg slår den sammen, samt bagdelen er super. Den er kjempegod på all slags underlag også. Jeg har også prøvd min søster sin mountain buggy urban jungle, ig den er også super. Men jeg liker ikke bagen så veldig godt. Jeg synes at kalesjen er veldig liten blant annet. Anonymkode: 51a88...4b5 Tusen takk for tips! Kikka på den, og det så jo ut som en veldig fin vogn 😊 Anonymkode: 32800...e6a
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #7 Skrevet 18. september 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tips! Kikka på den, og det så jo ut som en veldig fin vogn 😊 Anonymkode: 32800...e6a Har også hørt at bugaboo ikke er så verst når du slår den sammen. Men det er ikke en vogn jeg har noe erfaring med 😊 Anonymkode: 51a88...4b5
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #8 Skrevet 18. september 2016 Vi har kjøpt Bugaboo Buffalo. Den får fint plass i vår Ford Focus (ikke stasjonsvogn), men den er jo hakket større enn en Opel Corsa, så kan ikke love at den får plass i din bil. Et ekstra pluss er at bagen faktisk også kan slås sammen så den blir flat. Vi trenger ikke det for å få plass til vanlig, men kan være en fordel om vi trenger mer plass ved spesielle anledninger. Bugaboo Cameleon er vel enda mindre, og også her kan bagen slås sammen. Baby er ikke født enda, så kan dessverre ikke si noe om hvordan vognen er i bruk enda, men tror selv vi har gjort et godt valg. Anonymkode: 23812...7b9 1
vea Skrevet 18. september 2016 #9 Skrevet 18. september 2016 Vi gikk for babyjogger city elite da vi må dele bagasjerommet med hundebur til medium stor hund. Utrolig grei vogn som er snerten å slå opp og ned alene som var et av mine krav siden jeg må manøvrere baby, hund og vogn. jeg ville rett og slett reist til en butikk og prøvd de ulike vognene i bagasjerommet, sett hvilke som passer i bilen og hvilke vogner som er aktuelle av de for deg.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #10 Skrevet 18. september 2016 Britax smile 2!! Veldig god, høy og liten sammenslått :-) og ikke minst lekker, lett og billig! Anonymkode: a6284...ab9 2
Minlillelykke Skrevet 19. september 2016 #11 Skrevet 19. september 2016 Ville sett på babyjogger city premier. Elite er en god vogn, men ville hatt muligheten for vendbar sportsdel. Den blit omtrendt flat når den slås sammen, samme med bagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå