AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 Greit ADVARSEL! Jeg veit dette er patetisk men ikke les videre om du er redd for sånt 😜 og selvfølgelig ta det som humor om ikke annet. Jeg lurer på om noen kan litt om kroppsspråk? Er det noe som røper om han liker meg litt? 😇 Ser mye på munnen min når jeg snakker er det noe? Osv. På forhånd takk for svar 😊 Anonymkode: b8524...548
Ardenus Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 Begge deler, det kan tolkes som vennlig, men også flørting. Feks, hvis du ser under bordet (hvis dere sitter å spiser og sitter ovenfor hverandre) at hans føtter er rettet mot deg. At han ser deg i øynene, smiler, spør og følger opp på spørsmål. MEN, dette kan folk som ikke er ute etter noe annet enn vennskap gjøre også hvis de er vennlige, så vanskelig. Kroppskontakt, som tar deg på skuldra/armen/låret (litt ut av det blå) De sier at du kan se på øynene til noen om de er "kåt" på deg, vide pupiler osv. /klype salt
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #3 Skrevet 22. september 2016 Den 18.9.2016 at 21.27, Ardenus skrev: Begge deler, det kan tolkes som vennlig, men også flørting. Feks, hvis du ser under bordet (hvis dere sitter å spiser og sitter ovenfor hverandre) at hans føtter er rettet mot deg. At han ser deg i øynene, smiler, spør og følger opp på spørsmål. MEN, dette kan folk som ikke er ute etter noe annet enn vennskap gjøre også hvis de er vennlige, så vanskelig. Kroppskontakt, som tar deg på skuldra/armen/låret (litt ut av det blå) De sier at du kan se på øynene til noen om de er "kåt" på deg, vide pupiler osv. /klype salt Hehe 😄 takk Ardenus! Anonymkode: b8524...548
AnonymBruker Skrevet 22. september 2016 #4 Skrevet 22. september 2016 Kommer an på personen. Nervøse mennesker kan ha "avvisende" kroppspråk for eks. Noen kan prøve å manipulere kroppspråket sitt til å virke som om de liker deg mens egentlig vil de bare ha deg i sengs. Fins ingen universalfasit på dette Anonymkode: 0b18f...838
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå