fjær Skrevet 19. september 2016 Forfatter #41 Del Skrevet 19. september 2016 1 minutt siden, elisaday skrev: hehe her går det fort i svingene. Har erstattet linken med den rette nå takk for at du sier ifra. Blir så engasjert av dette at det er litt flaut... HAHAHAAAA..... Jaaaaaa, jeg og... Og jeg er egentlig ikke så opptatt av slikt, men hoaxer engasjerer meg stort... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CherryBlossom90 Skrevet 19. september 2016 #42 Del Skrevet 19. september 2016 3 timer siden, elisaday skrev: Ifølge teoriene som florerer er det skuespill ja. Paris har hatt et ønske om å bli skuespiller... familien har også kommet med noen rare utsagn i interjuver etter hans død som folk reagerer på. Jeg kunne skrevet mye om dette (da jeg har mye fritid og har satt meg inn i dette fordi jeg liker sånt) men anbefaler folk å google seg frem til blogger og youtube kanaler som fremlegger "bevis" underholdning i timesvis ikke vanskelig å finne frem heller vil jeg påstå Huker hun sa i et intervju for noen år siden at hun kunne grine på kommando og har gjort det siden hun var barn. Så ikke rart hun fikk gråte rollen i begravelsen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 19. september 2016 #43 Del Skrevet 19. september 2016 18 minutter siden, CherryBlossom90 skrev: Huker hun sa i et intervju for noen år siden at hun kunne grine på kommando og har gjort det siden hun var barn. Så ikke rart hun fikk gråte rollen i begravelsen Det var en bra performance men hvis hoaxen er reell så overspilte hun litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luxor Skrevet 19. september 2016 #44 Del Skrevet 19. september 2016 22 timer siden, Jacklost skrev: Håper han lever. Han var en veldig god artist! Jeg håper også han lever. Men jeg tror nok ikke det er sant, dessverre. Han var et helt unikt musikalsk talent. I samme klasse som Elvis og Freddie Mercury. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg