Gå til innhold

Michael Jackson Hoax

fjær

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, elisaday skrev:

hehe her går det fort i svingene. Har erstattet linken med den rette nå :) takk for at du sier ifra. Blir så engasjert av dette at det er litt flaut... :P

HAHAHAAAA.....

Jaaaaaa, jeg og... 

Og jeg er egentlig ikke så opptatt av slikt, men hoaxer engasjerer meg stort...:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, elisaday skrev:

Ifølge teoriene som florerer er det skuespill ja. Paris har hatt et ønske om å bli skuespiller... familien har også kommet med noen rare utsagn i interjuver etter hans død som folk reagerer på. Jeg kunne skrevet mye om dette (da jeg har mye fritid og har satt meg inn i dette fordi jeg liker sånt) men anbefaler folk å google seg frem til blogger og youtube kanaler som fremlegger "bevis" underholdning i timesvis :P ikke vanskelig å finne frem heller vil jeg påstå :)

Huker hun sa i et intervju for noen år siden at hun kunne grine på kommando og har gjort det siden hun var barn. Så ikke rart hun fikk gråte rollen i begravelsen ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, CherryBlossom90 skrev:

Huker hun sa i et intervju for noen år siden at hun kunne grine på kommando og har gjort det siden hun var barn. Så ikke rart hun fikk gråte rollen i begravelsen ;) 

Det var en bra performance men hvis hoaxen er reell så overspilte hun litt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Jacklost skrev:

Håper han lever. Han var en veldig god artist!

Jeg håper også han lever. Men jeg tror nok ikke det er sant, dessverre. Han var et helt unikt musikalsk talent. I samme klasse som Elvis og Freddie Mercury. 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...