Gjest 123Sol Skrevet 18. september 2016 #21 Del Skrevet 18. september 2016 Sett hoaxen om sandy hook? Det er også ganske fascinerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 19. september 2016 Forfatter #22 Del Skrevet 19. september 2016 8 timer siden, Mortem skrev: Sett hoaxen om sandy hook? Det er også ganske fascinerende. skal se senere i dag :D I tillegg er det en del hoax blant annet om 9/11. Det er utrolig spennende å se hvordan enkelte klarer å vri alt de ser til å bli tegn på at det er en hoax... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 19. september 2016 #23 Del Skrevet 19. september 2016 Hva betyr egentlig hoax? Hvis han faktisk har faket sin egen død, så kan jeg forstå hvorfor. Han vil vel nok bare ha fred fra alt styret og være sammen med familien. En dag får man nok. Tror jeg faktisk hadde faket min egen død hvis jeg var Michael Jackson 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 19. september 2016 Forfatter #24 Del Skrevet 19. september 2016 51 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Hva betyr egentlig hoax? Hvis han faktisk har faket sin egen død, så kan jeg forstå hvorfor. Han vil vel nok bare ha fred fra alt styret og være sammen med familien. En dag får man nok. Tror jeg faktisk hadde faket min egen død hvis jeg var Michael Jackson En hoax, er å lure noen til å tro at det har skjedd.. hehe.. Så mj hoax, så er det at MJ har iscenesatt sin egen død. Men han lever.. Det finnes hoaxer om nesten halt, fra 11.september at det var en kontrollert bombing av tårnene, MJ lever, og den mest kjente hoaxen er jo at Elvis lever.. Det er ekstremt mange konspirasjonsteorier om det meste, og føler at i USA er det helt sykt mye av dette, og de mest ekstreme har også iluminati med som grunn til at ting er som det er, men da beveger du deg over på en annen del av galskapen.. Det er de som mener at illuminati styrer hele verden, og spesielt kjendiser som har solgt seg selv til illuminati for rikdom og penger og blir de for store og krevende vil illuminati ta livet av dem. Søk om en kjent person og illuminati så vil du garantert finne videoer på youtube som viser deg at den personen er under illuminati... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 19. september 2016 #25 Del Skrevet 19. september 2016 1 time siden, fjær skrev: skal se senere i dag :D I tillegg er det en del hoax blant annet om 9/11. Det er utrolig spennende å se hvordan enkelte klarer å vri alt de ser til å bli tegn på at det er en hoax... Jeg elsker konspirasjonsteorier, det er så interessant å se hvor ulikt man kan oppfatte virkeligheten. Snublet over et utenlandsk forum for et par år siden der en hel masse mennesker fremla beviser for hvorfor 22 juli var en bløff. Var helt surrealistisk å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 19. september 2016 Forfatter #26 Del Skrevet 19. september 2016 2 minutter siden, Raindrops skrev: Jeg elsker konspirasjonsteorier, det er så interessant å se hvor ulikt man kan oppfatte virkeligheten. Snublet over et utenlandsk forum for et par år siden der en hel masse mennesker fremla beviser for hvorfor 22 juli var en bløff. Var helt surrealistisk å lese. grusomt..... Jeg synes det er veldig gøy med konspirasjonsteorier. men jeg kjenner det er MJ hoax som er det store greia mi. Usikker påhva som gjør akkurat denne så spennende... Og ja... de klarer å snu alt over til å bli bevis på det de sier, en film jeg så på YT var en tegnefilm med langbein,laget på 90tallet, viser at MJ har i mange år planlagt denne hoaxen... Da blir jeg oppgitt over de hehe.. og så er det ting som gjør at jeg blir litt hm.. ja jo kanskje.. Slik med at MJ var DaveDave, og nå Dr.AJ.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 19. september 2016 #27 Del Skrevet 19. september 2016 Ok, så Elvis har kanskje faket sin egen død? Hvordan er det mulig?? Har han gjemt seg i 40 år? Aldri bevegd seg ut døra? Høres jo helt vilt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 19. september 2016 #28 Del Skrevet 19. september 2016 Nå påstår jeg ikke at noen av disse hoaxene stemmer, men noen ganger overgår virkeligheten fantasien.. Som jeg har skrevet tidligere så tror jeg MJ kunne fått dette til. Han har tidligere sagt at han ønsket å fake sin død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 19. september 2016 #29 Del Skrevet 19. september 2016 1 time siden, elisaday skrev: Nå påstår jeg ikke at noen av disse hoaxene stemmer, men noen ganger overgår virkeligheten fantasien.. Som jeg har skrevet tidligere så tror jeg MJ kunne fått dette til. Han har tidligere sagt at han ønsket å fake sin død. Men i begravelse gråt jo dattera og alle så veldig lei seg ut. Hvis han har faket sin egen død, så ville han vel ha sagt ifra til familien? Eller var det skuespill? Wææ, så mange spørsmål! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 19. september 2016 #30 Del Skrevet 19. september 2016 7 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Men i begravelse gråt jo dattera og alle så veldig lei seg ut. Hvis han har faket sin egen død, så ville han vel ha sagt ifra til familien? Eller var det skuespill? Wææ, så mange spørsmål! Ifølge teoriene som florerer er det skuespill ja. Paris har hatt et ønske om å bli skuespiller... familien har også kommet med noen rare utsagn i interjuver etter hans død som folk reagerer på. Jeg kunne skrevet mye om dette (da jeg har mye fritid og har satt meg inn i dette fordi jeg liker sånt) men anbefaler folk å google seg frem til blogger og youtube kanaler som fremlegger "bevis" underholdning i timesvis ikke vanskelig å finne frem heller vil jeg påstå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 19. september 2016 Forfatter #31 Del Skrevet 19. september 2016 Ja Paris er en god skuespiller sier gjengen på youtube Veldig gøy å se andre intr i mJ hoax også @elisaday 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 19. september 2016 #32 Del Skrevet 19. september 2016 Litt linker: http://www.michaeljacksonhoaxforum.com/forums/ https://michaeljacksonnotdead.wordpress.com/ https://www.youtube.com/watch?v=NNNGFO0kvXI https://www.youtube.com/watch?v=fzs1HEMbwKU Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 19. september 2016 #33 Del Skrevet 19. september 2016 2 minutter siden, fjær skrev: Ja Paris er en god skuespiller sier gjengen på youtube Veldig gøy å se andre intr i mJ hoax også @elisaday Takk det samme @fjær forventet ikke dette skulle dukke opp på dette forumet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 19. september 2016 #34 Del Skrevet 19. september 2016 17 minutter siden, elisaday skrev: Ifølge teoriene som florerer er det skuespill ja. Paris har hatt et ønske om å bli skuespiller... familien har også kommet med noen rare utsagn i interjuver etter hans død som folk reagerer på. Jeg kunne skrevet mye om dette (da jeg har mye fritid og har satt meg inn i dette fordi jeg liker sånt) men anbefaler folk å google seg frem til blogger og youtube kanaler som fremlegger "bevis" underholdning i timesvis ikke vanskelig å finne frem heller vil jeg påstå Hun var vel 10-11 år da han døde? Da må hun vært en veldig god skuespiller ja. Men jeg får lese litt mer om dette. Merker jeg ble skikkelig nysgjerrig nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 19. september 2016 #35 Del Skrevet 19. september 2016 5 minutter siden, Linnpinn9 skrev: Hun var vel 10-11 år da han døde? Da må hun vært en veldig god skuespiller ja. Men jeg får lese litt mer om dette. Merker jeg ble skikkelig nysgjerrig nå Det har blitt snakket om at Blanket ikke sa det "han skulle si" i den offentlige begravelsen. Du kan faktisk se på videoen at Paris tar over og korrigerer det minstemann sa.... Check it out Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 19. september 2016 Forfatter #36 Del Skrevet 19. september 2016 11 minutter siden, elisaday skrev: Det har blitt snakket om at Blanket ikke sa det "han skulle si" i den offentlige begravelsen. Du kan faktisk se på videoen at Paris tar over og korrigerer det minstemann sa.... Check it out var ikke det da de tok imot en award på vegne av faren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 19. september 2016 #37 Del Skrevet 19. september 2016 39 minutter siden, fjær skrev: var ikke det da de tok imot en award på vegne av faren? Nei dette var under minnemarkeringen, eller den tv sendte begravelsen. Hvis jeg husker rett da! Kan jo godt være lignende ting har skjedd flere ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 19. september 2016 #38 Del Skrevet 19. september 2016 (endret) 57 minutter siden, fjær skrev: var ikke det da de tok imot en award på vegne av faren? Jeg beklager! Tok feil. Du har helt rett. Fant videoen på youtube. 14.12 merket ca https://www.youtube.com/watch?v=MG8777FPDRE Endret 19. september 2016 av elisaday Feil link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 19. september 2016 Forfatter #39 Del Skrevet 19. september 2016 feil video Er lett at det går i surr av og til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisaday Skrevet 19. september 2016 #40 Del Skrevet 19. september 2016 4 minutter siden, fjær skrev: feil video Er lett at det går i surr av og til :D hehe her går det fort i svingene. Har erstattet linken med den rette nå takk for at du sier ifra. Blir så engasjert av dette at det er litt flaut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg