Gå til innhold

Michael Jackson Hoax

fjær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror at hvis noen skulle klare å fake sin egen død, så er det MJ. Har lest en del om dette og mye er ganske troverdig:P Anbefaler alle MJ fans med litt for mye tid å sette seg inn i dette, om ikke annet så er det fascinerende lesing og mye godt materiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du søker opp Michael Jackson hoax, og ser på feks disse kanalene: pearl junior, MJdeathhoax4beLIEvers, BeLIVe

Så vil du få mye MYE info...

Dette er kanaler som VET at MJ er i livet.. Og det viser de i filmene..

Dvs de mener at det er tegn klar som dagen om at MJ har faket sin egen død.

Jeg tror nok at han er død, men håper at han er i livet og har gode dager med barna sine... uten medias tortur.

Men jeg må si det er fasinerende hva de klarer å finne, og det som nesten er litt skremmende er at en del av det de sier gir mening.

Så fasinerende så absolutt. Og ja man må ha for mye fritid ;)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han drikker nok gin tonic sammen med Elvis og Hitler ett eller annet sted i Argentina.....

Gud, hvor er jeg lei av konspirasjonsfjotter......!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Mortem skrev:

Må sjekkes ut :laugh: hva sier de om bilde av han på likbordet da? Photoshop, dukke..?

Det bildet sier de "vise" på o'store youtube er en dummy. For den dukka har ikke noe navle...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Jacklost skrev:

Håper han lever. Han var en veldig god artist!

Den beste...

Jeg og håper, men jeg tror ikke..

Tenk deg hvor mange han har måtte kjøpt og betalt for å gjennomføre dette. 

EN av de burde vært ute med slurva innen nå...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, fjær skrev:

Det bildet sier de "vise" på o'store youtube er en dummy. For den dukka har ikke noe navle...

;)

Det hadde den ikke, nei :ler: jøssess

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, fjær skrev:

Den beste...

Jeg og håper, men jeg tror ikke..

Tenk deg hvor mange han har måtte kjøpt og betalt for å gjennomføre dette. 

EN av de burde vært ute med slurva innen nå...

Jeg synes det er trist hvordan de barneovergrips anklagene gjorde de siste årene hans såpass ille at han stengte seg helt inne :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Jacklost skrev:

Jeg synes det er trist hvordan de barneovergrips anklagene gjorde de siste årene hans såpass ille at han stengte seg helt inne :( 

ja, det ødela han helt...

Og disse anklagene fortsetter å komme, nå er det en som prøver å få penger fra MJ "estate"  (husker ikke hva det heter på norsk)

Når det gjelder hoax'en så er jeg sånn njaaa neii, men jeg håper, men jeg tror faktisk ikke på at han var en barnemishandler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble jo kjendis som 6 åring? Han har jo hatt et knallhardt liv og veldig mange så på han som en freakJeg tror han var en veldig snill mann med mye kjærlighet i seg. Barna har bare gode ting å si om han og de virkelig savner han. Ble ikke Paris innlagt på et tidspunkt? 

Hadde vært kjempe bra om han var i livet og levde et rolig liv,  men tror han er dø :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Jacklost skrev:

Ja, det var grusomt for han :( 

Endret av CherryBlossom90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, fjær skrev:

ja, det ødela han helt...

Og disse anklagene fortsetter å komme, nå er det en som prøver å få penger fra MJ "estate"  (husker ikke hva det heter på norsk)

Når det gjelder hoax'en så er jeg sånn njaaa neii, men jeg håper, men jeg tror faktisk ikke på at han var en barnemishandler

Ikke jeg heller. Han hadde jo ingen barndom. Han måtte øve med brødrene, ellers ble han slått. Han har jo sagt i intervju han trives bedre med barn enn med voksne. Folk var jævlige og ville kun ha penger av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, CherryBlossom90 skrev:

Han ble jo kjendis som 6 åring? Han har jo hatt et knallhardt liv og veldig mange så på han som en freakJeg tror han var en veldig snill mann med mye kjærlighet i seg. Barna har bare gode ting å si om han og de virkelig savner han. Ble ikke Paris innlagt på et tidspunkt? 

Hadde vært kjempe bra om han var i livet og levde et rolig liv,  men tror han er dø :( 

Ja Paris prøvde å ta selvmord. 

Hun og Prince er jo unge voksne nå, to flotte mennesker, og du kan se spesielt Prince hedre sin far i alt og ingenting.

Paris får desverre en del tyn pga kjæresten sin og at hun velger å ta så mange tatooeringer... 

Og ja, MJ var deres far, biologisk vet ikke, men i hjertet ja 100 prosent. og det er det viktigste. Men når det er sagt så tror jeg litt at de er biologiske også for de har en gylden hud, og spes Prince er veldig mørk og har vitiligo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, fjær skrev:

Ja Paris prøvde å ta selvmord. 

Hun og Prince er jo unge voksne nå, to flotte mennesker, og du kan se spesielt Prince hedre sin far i alt og ingenting.

Paris får desverre en del tyn pga kjæresten sin og at hun velger å ta så mange tatooeringer... 

Og ja, MJ var deres far, biologisk vet ikke, men i hjertet ja 100 prosent. og det er det viktigste. Men når det er sagt så tror jeg litt at de er biologiske også for de har en gylden hud, og spes Prince er veldig mørk og har vitiligo...

Ikke lett å si, men mora er i hvert fall hvit. Biologisk eller ei, han var uansett en far for de. :) 

Synes Paris er pen jeg. Synd hun har fått så mye tyn av folk. Er jo ikke lett å ha en far som er MJ liksom. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes Paris ligner veldig mye på MJ, jeg da. Kanskje litt rart at hun ikke er mørkere, men syntes ansiktet er slående likt :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Thisisnotmyname skrev:

Havnet ikke en lege i fengsel pga hvordan mj døde? At han hadde skrevet ut for mye sovemedisin?

Tror ikke mj hadde lat han havne i fengsel om han var i livet. Og er vell heller ikke lov å fake sin egen død.

jo Conrad Murray ble dømt til 4 år pga av MJs død.

Men han slapp ut etter to. Nå er han desperat etter penger og har skrevet en bok der han "forteller alt" om sitt forhold med MJ. Fyren virker veldig spesiell. Men BeLIEverne mener at han aldri har vært i fengsel, de tilogmed har bevis på at rettsaken var tull, blandt annet pga en elefant i rommet.  Mener det er Pearl junior som har en del filmer om dette. Evt søk opp Conrad Murray trial.

Det er visst ikke noe lov mot å fake sin egen død. Det som ikke er lov er å heve forsikringspenger etter sin død og det er ikke gjort i MJs tilfelle..

Jeg finner denne hoaxen utrolig fasinerende, og koser meg når jeg ser nye hoax-videoer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...