Gå til innhold

Forslag til hvordan min 18-års dag blir uforglemmelig ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fyller snart 18 og trenger litt hjelp.....

Til hvordan dagen bli helt perfekt <3 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det jo umulig for oss å svare på for vi vet ikke hva du ønsker dagen skal inneholde for at den skal bli perfekt. Det jeg hadde syntes var kult er det ikke sikkert du liker.

Men jeg synes du skal være forsiktig med å legge lista for høyt og planlegge "den perfekte dagen". Sjansen er stor for at du da ender opp skuffet.

Anonymkode: 448a9...aee

Skrevet

To flasker Asti Spumante. 

Anonymkode: 5e3dc...96d

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det jo umulig for oss å svare på for vi vet ikke hva du ønsker dagen skal inneholde for at den skal bli perfekt. Det jeg hadde syntes var kult er det ikke sikkert du liker.

Men jeg synes du skal være forsiktig med å legge lista for høyt og planlegge "den perfekte dagen". Sjansen er stor for at du da ender opp skuffet.

Anonymkode: 448a9...aee

Dette. Å forvente at noe skal være perfekt gjør at man lett kan bli skuffet. 

Nå er jeg nesten ti år eldre enn deg, men slik hadde min perfekte bursdag sett ut: Fri fra jobb og kunne sove litt lenger enn jeg pleier. En god og lang frokost hjemme, for så å gjøre meg fin med sminke og et favorittantrekk. En lunsj på et fint sted med venner eller familie, en lang rusletur i sola, spise kake, kanskje en tur på kino eller noe med venninne/kjæreste på ettermiddag, eventuelt se en film sammen og spise noe godt i sofaen. Nå bor jeg langt fra familien, men hvis jeg ikke hadde gjort det, hadde selvsagt å tilbringe tid med dem også vært på ønskelista, for eksempel en felles middag. 

Som du skjønner er jeg ingen fester eller fan av store selskaper. Jeg liker aller best litt rolige dager med mye god mat og tid sammen med folk jeg er glad i. Det gjorde jeg også da jeg var 18, så dette hadde vært like perfekt da. Men vi kjenner jo ikke deg. Hva gjør deg glad? 

Anonymkode: 3e84f...7a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...