Rosa på ball Skrevet 22. juli 2002 #1 Skrevet 22. juli 2002 Kan noen hjelpe meg? Jeg har så vidt begynt og synes det er litt vanskelig! Jeg har planer om å avslutte talen med et kjærlighetsdikt, er det noen av dere som vet om et fint kjærlighetsdikt? Jeg har lett litt selv, men finner ikke et som passer..... Alle gode tips mottas med takk!! :-?
Gjest Tulle-brud-ikkeinnlogg Skrevet 23. juli 2002 #3 Skrevet 23. juli 2002 Jeg skal avslutte min tale med 8 roser av bjerke. Den passer bare kjempefint til mannen min !
Gjest Anonymous Skrevet 23. juli 2002 #4 Skrevet 23. juli 2002 8 røde roser er et kjærlighetsdikt fra en mann til en kvinne og passer vel ikke fra brud til brudgom (min hulder etc) I så fall, skriver dere om diktet???
Gjest Tulle-brud-ikkeinnlogg Skrevet 23. juli 2002 #5 Skrevet 23. juli 2002 jeg har skrevet om diktet litt ja sånn at det passer fint til min kjære
Rosa på ball Skrevet 23. juli 2002 Forfatter #6 Skrevet 23. juli 2002 TUSEN, TUSEN TAKK!! fØLER MEG MYE BEDRE.. OG ROLIGERE NÅ... :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå