Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står ved et veiskille i livet når det gjelder både helse, kjærlighetsliv og arbeidsliv og lurer veldig på om jeg er på rett vei? Føler meg litt lost og ensom akkurat nå..

håper noen har tid og lyst til å gi meg noen oppmuntrende ord :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst og kan spå deg! Spår deg etter klokken åtte på morgenen. :)

Anonymkode: 0cd87...952

Gjest Psychonaut
Skrevet

Jeg plukker opp en fornemmelse av at du befinner deg ved et veiskille når det gjelder både helse, kjærlighet og arbeidsliv, og at du føler deg ensom og fortapt for tiden. Du er ikke tilfeldigvis født i værens, tyrens, tvillingens, krepsens, løvens, jomfruens, vektens, skorpionens, skyttens, steinbukkens, vannmannens eller fiskens tegn? I så fall har jeg gode nyheter til deg: Venus står høyt i kurs denne september måneden, noe som betyr at dette er tiden for enten å ta opp igjen gamle bekjentskaper, eller stifte noen nye. Ditt motto for denne måneden er: "Veien blir til mens du går den".  

Skrevet

@Ina33

Får opp en form for krise. Ser store skuffelser og motstand, og får følelsen av at virkeligheten raser litt sammen. Ser et svik, noen som ikke har vært ærlig i sin hensikt, noe som har ødelagt veldig. Hele hverdagen har blitt snudd om på.

I situasjonen er det likevel noe som du innser, og det kjennes befriende for deg.

Får opp en slags hemmelighet som snart avsløres, noe som blir til din fordel.

Ser en utfordring, der du har kontroll over denne situasjonen, og du når ditt mål her.

Du gjør deg selv godt ved å trekke deg tilbake, og få situasjonen litt på avstand. Avled deg selv med hyggelige aktiviteter og gode venner!

Får også opp en forflytning på deg, som kan innebære enten en reise eller flytting. Dette vil bli veldig positivt for deg!

Ser også noe slags studier eller kurs, er det noe du tenker på som du har lyst til, og for it, viktig å følge hjertet her.

Får opp mye kjærlighet rundt deg, ser en god periode der du utvikler deg og ting føles godt og stabilt.

Får også opp fødsel på deg, så med mindre du er gravid og det faktisk ventes en fødsel, gjelder dette en helst ny start for deg og ditt liv. Du vil oppleve sann kjærlighet, og ser mange gleder, og at du har det godt på din vei videre!

Anonymkode: 0cd87...952

Skrevet

Tusen takk for svar! Her var det mye som stemte både av ting som har hendt og som er aktuelt for akkurat nå 😊 Det gjorde godt å lese og bekreftet en del for meg 😊Igjen, tusen takk!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...