AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 Møtte en jeg har snakket med på en date side og hatt på snapp hatt en stund. Vi gikk tur, han ble med inn på te og ga gode tips om oppussing. Vi snakket om løst og fast, tiden gikk så fort og så måtte han gå. Spurte dagen etter om han ville gå å spise på søndag (i dag) men var opptatt med div ting og fam middag.. Har lyst å spør i gjen, men er vel hans tur å spør eller?? Anonymkode: c1b7d...991
Ardenus Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 Spiller liten rolle hvem som spør igjen, hvis han er interessert så svarer han ja, er han ikke så svarer han nei, da vet du ihvertfall nå. Så slipper du å vente mange dager før du sender melding uansett, bare kjør på. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #3 Skrevet 18. september 2016 1 minutt siden, Ardenus skrev: Spiller liten rolle hvem som spør igjen, hvis han er interessert så svarer han ja, er han ikke så svarer han nei, da vet du ihvertfall nå. Så slipper du å vente mange dager før du sender melding uansett, bare kjør på. Men vil nødig virke masete med å spøre i gjen? Kanskje vente et par dager:) Anonymkode: c1b7d...991
Ardenus Skrevet 18. september 2016 #4 Skrevet 18. september 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men vil nødig virke masete med å spøre i gjen? Kanskje vente et par dager:) Anonymkode: c1b7d...991 Masing er når han sier nei og du spør igjen om når det passer og han sier vet ikke, så du spør igjen osv. Du maser ikke ved å spørre 1 gang. (At han var opptatt i dag teller ikke) Derimot hvis han sier at han er opptatt i lang tid fremover uten å gi en god grunn, så ser det dårlig ut. Du får nesten velge selv, jeg hadde ikke hatt noe imot at noen hadde spurt meg samme dagen jeg hadde andre planer, det viser at du har lyst til å møte han igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #5 Skrevet 18. september 2016 20 minutter siden, Ardenus skrev: Masing er når han sier nei og du spør igjen om når det passer og han sier vet ikke, så du spør igjen osv. Du maser ikke ved å spørre 1 gang. (At han var opptatt i dag teller ikke) Derimot hvis han sier at han er opptatt i lang tid fremover uten å gi en god grunn, så ser det dårlig ut. Du får nesten velge selv, jeg hadde ikke hatt noe imot at noen hadde spurt meg samme dagen jeg hadde andre planer, det viser at du har lyst til å møte han igjen. Endel sier det motsatte at en bør vente for å ikke bli opofattet som for pågående. Eller la han få en sjangse til å ta kontakt.. Men kanskje jeg sender en melding da:) Anonymkode: c1b7d...991
Ardenus Skrevet 18. september 2016 #6 Skrevet 18. september 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Endel sier det motsatte at en bør vente for å ikke bli opofattet som for pågående. Eller la han få en sjangse til å ta kontakt.. Men kanskje jeg sender en melding da:) Anonymkode: c1b7d...991 Folk er forskjellige, noen oppfatter det som masing, andre ikke. Hadde du sett på det som masing hvis han sendte deg melding samme dag du var opptatt og ville finne på noe en annen dag?
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #7 Skrevet 18. september 2016 20 minutter siden, Ardenus skrev: Folk er forskjellige, noen oppfatter det som masing, andre ikke. Hadde du sett på det som masing hvis han sendte deg melding samme dag du var opptatt og ville finne på noe en annen dag? Nei ikke masing, men hadde kanskje tenkt han ville ventet til neste dag i alle fall med å sende en meld. Men du har et hodt poeng Anonymkode: c1b7d...991
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #8 Skrevet 18. september 2016 Du er jo msnn og skal jakte😉 Anonymkode: c1b7d...991
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå