Gå til innhold

Hormon spiral

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har hatt det i over ett år, og nesten ikke hatt mensen.

Nå har jeg plutselig begynt å blø? Rødt frisk blod... ikke mye, men nok til at det er unormalt... Dette skjedde i går, har ikke blødd idag... hva kan det være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hormonspiral selv, og husker det sto i pakningsvedlagget at man kunne få kraftig blødning hvis den falt ut... Men da regner jeg med at det dreier seg om virkelig kraftlig blødning over lang tid. Det er veldig individuelt om man får mensen eller ikke når man har hormonspiral. Jeg har bare hatt min i 3 mnd. Den første tiden hadde jeg masse småblødninger (med mørk brun utflod) og så en slags menstruasjon. Etter det har jeg omtrent ikke hatt blødninger. Var hos legen på kontroll denne uka og alt så helt fint ut.

Se det an litt og bestill time til legen hvis du føler deg usikker på hva dette er. Det er så lite hyggelig å gå rundt å lure på sånne ting...

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hormonspiral selv, og husker det sto i pakningsvedlegget at man kunne få kraftig blødning hvis den falt ut... Men da regner jeg med at det dreier seg om virkelig kraftlig blødning over lang tid. Det er veldig individuelt om man får mensen eller ikke når man har hormonspiral. Jeg har bare hatt min i 3 mnd. Den første tiden hadde jeg masse småblødninger (med mørk brun utflod) og så en slags menstruasjon. Etter det har jeg omtrent ikke hatt blødninger. Var hos legen på kontroll denne uka og alt så helt fint ut.

Se det an litt og bestill time til legen hvis du føler deg usikker på hva dette er. Det er så lite hyggelig å gå rundt å lure på sånne ting...

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...