Gå til innhold

Funnet diskusjoner om dere selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har dere noen gang sett og funnet ved en feil diskusjoner om dere selv og deres liv noe sted på nettet?
Selv har jeg funnet ting om meg selv på nettet som ikke stemmer mtp det livet jeg lever, men mye som blir ment og skrevet om meg. Det er ikke noen krise, men der langer personene ut i det vide og det brede og hvor tragisk jeg er, masse meninger om meg, om gaver jeg har gitt bort som er stygge, de stygge og grusomme klærne mine, hvor overfladisk jeg er, samt masse masse mer.

Hva ville dere gjort eller sagt til dem i en slik situasjon? Det meste er slettet nå altså. :P 
Jeg ble litt satt ut, for jeg visste ikke at jeg var så tragisk for disse menneskene. Når jeg treffer dem så er de skikkelig vennlige...  :hakeslepp: 

Endret av fuglekvinnen__
Videoannonse
Annonse
Skrevet
48 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev:

Har dere noen gang sett og funnet ved en feil diskusjoner om dere selv og deres liv noe sted på nettet?
Selv har jeg funnet ting om meg selv på nettet som ikke stemmer mtp det livet jeg lever, men mye som blir ment og skrevet om meg. Det er ikke noen krise, men der langer personene ut i det vide og det brede og hvor tragisk jeg er, masse meninger om meg, om gaver jeg har gitt bort som er stygge, de stygge og grusomme klærne mine, hvor overfladisk jeg er, samt masse masse mer.

Hva ville dere gjort eller sagt til dem i en slik situasjon? Det meste er slettet nå altså. :P 
Jeg ble litt satt ut, for jeg visste ikke at jeg var så tragisk for disse menneskene. Når jeg treffer dem så er de skikkelig vennlige...  :hakeslepp: 

Hahs Nå burde Jeg ikke le,men.... . Unnskykd du har møtt trollene på nett ser jeg.  Ja da var jeg ikke alene om og føle At ikke alt var beDre før.

Skrevet

Da har de skrevet om deg og brukt ditt navn? Ja da synes jeg du bør si fra om at dette ikke er greit.

Anonymkode: 5a798...514

Skrevet

Nei, ikke funnet diskusjoner om meg selv, men funnet diskusjoner om andre jeg kjenner/laget på kg av folk jeg kjenner igjen uten at de vet det. Den ene gangen var det faktisk ganske greit, for selv om ts var anonym så var historien av et slikt kaliber at jeg var helt sikker på at det var en venninne. Da kunne jeg si hva jeg faktisk tenker om saken fremfor å ha den modererte "snill venninne jatter med"-versjonen som var blitt diskutert i virkeligheten dagen før. Å henge ut folk som kan gjenkjenne spå nett syns jeg ikke noe om, anonymiserer alltid så det ikke er mulig å kjenne igjen. 

Anonymkode: 84278...13e

Skrevet
3 timer siden, CKT skrev:

Hahs Nå burde Jeg ikke le,men.... . Unnskykd du har møtt trollene på nett ser jeg.  Ja da var jeg ikke alene om og føle At ikke alt var beDre før.

Jeg lo godt. Det var god underholdning.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har de skrevet om deg og brukt ditt navn? Ja da synes jeg du bør si fra om at dette ikke er greit.

Anonymkode: 5a798...514

Nei? :)

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke funnet diskusjoner om meg selv, men funnet diskusjoner om andre jeg kjenner/laget på kg av folk jeg kjenner igjen uten at de vet det. Den ene gangen var det faktisk ganske greit, for selv om ts var anonym så var historien av et slikt kaliber at jeg var helt sikker på at det var en venninne. Da kunne jeg si hva jeg faktisk tenker om saken fremfor å ha den modererte "snill venninne jatter med"-versjonen som var blitt diskutert i virkeligheten dagen før. Å henge ut folk som kan gjenkjenne spå nett syns jeg ikke noe om, anonymiserer alltid så det ikke er mulig å kjenne igjen. 

Anonymkode: 84278...13e

Ja, enig, men jeg fant det om meg selv. Det gjorde ingenting. Jeg fikk meg bare en god latter.

Skrevet
3 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev:

Jeg lo godt. Det var god underholdning.

Ja det kan jeg forestille meg. Var det om meg og

Jeg lo så jeg nesten tissa på meg. Men nå har karma klasket dem i baken.  😶

Gjest Sjørøveren
Skrevet

Ja om noe som kunne vert meg ihvertfall men om det var om meg eller ikke vet jeg ikke. Sto ikke navn eller noe heldigvis. Så kan godt være noen andre.

Skrevet
4 timer siden, fuglekvinnen__ skrev:

Kan jo være du er tragisk da.

Anonymkode: 5083e...317

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Tror nok folk har viktigere ting å kaste bort tiden.

Skrevet

Har ikke funnet noen tråder om meg selv. Men nå er jeg ikke i fast venninnegjeng, er i et stabilt forhold og ellers ganske anonym av meg som person. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...