AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 Vi har et modulbad som vi bruker som vaskerom. Flisene er mindre pene og vi ønsker å gjøre noe med dette badet uten å legge så mye penger i det. Ettersom det er et helt nytt modulbad har vi forstått at det gjelder å legge nytt oppå eksisterende fliser for å unngå å perforere membranen. Så da er spørsmålet, kan vi legge linoleum oppå flisene? Anonymkode: 2c8d8...e12
stan Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 Tror det bør gå. Jeg gjorde noe lignende, men det var ikke på bad. Jeg hadde på ekstra masse i fugene, så golvet var helt jevnt. Resultatet ble bra, og varte ihvertfall de årene jeg bodde der. Dere må jo tenke på hvordan sluk og andre nedløp skal håndteres?
prt90 Skrevet 18. september 2016 #3 Skrevet 18. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har et modulbad som vi bruker som vaskerom. Flisene er mindre pene og vi ønsker å gjøre noe med dette badet uten å legge så mye penger i det. Ettersom det er et helt nytt modulbad har vi forstått at det gjelder å legge nytt oppå eksisterende fliser for å unngå å perforere membranen. Så da er spørsmålet, kan vi legge linoleum oppå flisene? Anonymkode: 2c8d8...e12 Tenk på at dette skal selges en dag også da.. Jeg vil tro dere reduserer verdien på leiligheten ganske kraftig ved å gjøre noe slikt. Et bad gulvbelegg på toppen av fliser ville jeg automatisk antatt at det var noe alvorlig galt med og regnet med noen hundre tusen kroner i oppussing.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå