Gå til innhold

Jeg tror venninna mi ofrer barne sitt for å bli sammen med voldelig barnefar igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi ble sammen med en hun visste var voldelig. De første mnd var bra, så ble hun veldig raskt gravid. Så startet volden mot henne også. 

Hun fødte barnet og bodde med han i 8 uker før hun dro. Barnevernet har vært i bildet siden hun var 7 mnd på vei. Politiet har vært innom der flere ganger. 

Siste hun fikk beskjed om av barnevernet var å ikke ha kontakt med han på noe som helst måte mellom samvær eller barnevernsmøter. 

En helg for et par uker siden var hun ute på fest og på byen. Da hadde ha ringt henne hele kvelden for å så møte opp på utestedet hun var på. Selv sier hun at han har så mange kontakter derfor spør han seg bare rundt for å vite hvor hun er. 

Etter dette gikk hun til et nytt utested med noen venner, så dukker han opp der. De blir sittende å prate og vennene hennes går tilslutt. Til meg sier hun at hun måtte be vakta fjerne han, men vennene våre sa til meg at de prata uten problemer så lenge de var der og at samtalen fortsatte da de gikk. Ingen av de så noe til at hun mislikte at han var der.

Så får jeg høre at de hadde trilla barnevogn i byen en dag. Spør venninna mi om en dato jeg vet hun var i byen, men hun sier det var før det. At barnefaren visste at hun skulle på helsestasjonen fordi det var før helsestasjonen visste om situasjonen og etter denne datoen så fikk ikke barnefar beskjeder derfra lengre.  Men fra den andre får jeg vite at det var 10 dager etter den datoen hun prater om. 

Så møter jeg barnefaren selv ute. Han sier det er mye jeg ikke vet og at de blant annet holder på å bli sammen igjen. Jeg spør om barnevernet vet det og han svarer at nei, og du skaø ikke si noe for da ødelegger du for meg og barnemoren. Så går han.

Hva skjer her? Hun mister barnet sitt om hun blir sammen med han igjen. Hva bør jeg gjøre?

Anonymkode: 3bad4...bea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal selvfølgelig meldte fra til BV!

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville meldt i fra til barnevernet. Hun blir sikkert ikke så glad, men forhåpentligvis innser hun hva som er best for barnet etterhvert.

Anonymkode: 13061...8d6

Skrevet

Spørr henne om det verdt å ofre ett barn for noen mann. Noen som helst mann. 

Anonymkode: 6040b...266

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørr henne om det verdt å ofre ett barn for noen mann. Noen som helst mann. 

Anonymkode: 6040b...266

Som du ser så lyver hun til meg hele tiden. Så den setningen har jeg sagt mange ganger og får bare til svar at hun gjør alt for ungen sin. Hun vet hva som er riktig å si, men hun klarer ikke å praktisere det.

Skrevet

Det jeg føler de holder på med da. Er at de tror de kan lure barnevernet på en eller annen måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...