Gå til innhold

Møteplassen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk tips av en venninne om møteplassen. Hun sa det var seriøse og bra menn der. Men alt jeg ser så langt er navere, overvektige, rølpete, gamle, harry, grisete, desperate menn. Jeg er 30 og har valgt aldersgruppen 30-35, men likevel skriver kåte ekle griser på 69 til meg...

dum som jeg er laget jeg meg VIP, og er stuck.... Sukker og tinder føler jeg meg for 'gammel' til. Hvilke andre steder kan man prøve lykken?

Anonymkode: d44f8...ce3

Videoannonse
Annonse
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk tips av en venninne om møteplassen. Hun sa det var seriøse og bra menn der. Men alt jeg ser så langt er navere, overvektige, rølpete, gamle, harry, grisete, desperate menn. Jeg er 30 og har valgt aldersgruppen 30-35, men likevel skriver kåte ekle griser på 69 til meg...

dum som jeg er laget jeg meg VIP, og er stuck.... Sukker og tinder føler jeg meg for 'gammel' til. Hvilke andre steder kan man prøve lykken?

Hva er gale om noen et overvektig eller går på nav? Med den holdningen din tror jeg det er best du holder deg unna datingsider..

Anonymkode: 176f5...c15

• Liker 3
Gjest Baremenneske
Skrevet

Sett reklame for "Elitesingles"...-Den hørtes egentlig mer ut for deg....??  Ellers er det mange herlige og fine folk som både naver eller er litt overvektig eller ikke er helt som deg...  Og "ekle griser" - det finner du omtrent overalt ! -bare å blokkere eller overse! Er nå også mange rundt 30 på "Sukker"og "Match" -var allfall det før jeg fant kjærligheten for noen år siden... 😊

Skrevet
16 minutter siden, Baremenneske skrev:

Sett reklame for "Elitesingles"...-Den hørtes egentlig mer ut for deg....??  Ellers er det mange herlige og fine folk som både naver eller er litt overvektig eller ikke er helt som deg...  Og "ekle griser" - det finner du omtrent overalt ! -bare å blokkere eller overse! Er nå også mange rundt 30 på "Sukker"og "Match" -var allfall det før jeg fant kjærligheten for noen år siden... 😊

Elitesingles er neppe noe for meg. Ser for meg at folk der er mer overfladiske enn dere tror jeg er.

jeg vil ha en normal og hyggelig fyr som det går an å snakke med, og som tar vare på seg selv.  Sukker føler jeg ikke at jeg passer inn på. Føler alle der er veldig perfekte, og jeg vil ha en VANLIG kar. Kan godt være naver, men gjerne uten 'dysleksi', ølmage og pervers humor i kombinasjon 

Skrevet

Det er helt normale, hyggelige og vanlige folk på Sukker og Match. Har du vært på både Sukker, Match og Møteplassen så hadde du også sett at mange av mennene er på alle tre steder. De tre stedene er ikke så fryktelig forskjellige.

Jeg er over 40, og du er absolutt ikke for gammel til Sukker og Match. 

Skrevet
9 minutter siden, Polly Ester skrev:

Det er helt normale, hyggelige og vanlige folk på Sukker og Match. Har du vært på både Sukker, Match og Møteplassen så hadde du også sett at mange av mennene er på alle tre steder. De tre stedene er ikke så fryktelig forskjellige.

Jeg er over 40, og du er absolutt ikke for gammel til Sukker og Match. 

Match har jeg faktisk ikke tenkt på! Godt tips!!

jeg har vært på sukker, men syns alle der er veldig glansa, og det orker jeg ikke etter et ekteskap med en 'glanset' fyr. Vil helst bare møte en bra mann. Trenger ikke være spesielt kjekk. Bare en skikkelig fyr liksom

Skrevet

Egentlig så hater jeg datingsider. Jeg tror kanskje noen av mennene som virker patetiske på møteplassen hadde vært supre folk på en annen arena. Jeg blir sliten av profiler hvor man skal være 'kul, morsom og smart' og generelt en slags CV. Føler det blir veldig falskt. Samtidig er det ikke sånn veldig lett for meg å komme i kontakt med menn ellers i hverdagen, siden jeg ikke liker alkohol eller er mye ute sånn. Har noen hobbier hvor det er menn, men de er venner 

Gjest Baremenneske
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elitesingles er neppe noe for meg. Ser for meg at folk der er mer overfladiske enn dere tror jeg er.

jeg vil ha en normal og hyggelig fyr som det går an å snakke med, og som tar vare på seg selv.  Sukker føler jeg ikke at jeg passer inn på. Føler alle der er veldig perfekte, og jeg vil ha en VANLIG kar. Kan godt være naver, men gjerne uten 'dysleksi', ølmage og pervers humor i kombinasjon 

Okay... Det hørtes mer "vettugt" ut😊 Vet det er en del rart på slike sider siden jeg har brukt det selv. Leita lenge før jeg fant han jeg er med nå.Var ikke sånn jeg hadde først "planlagt" han skulle være, men viste seg være "drømmemannen"!😊 Ting tar tid og man skal kysse mange frosker før man finner prinsen... Men han er der et sted for deg også😉😊 Lykke til videre i jakten!😊

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Elitesingles er neppe noe for meg

Når du synes menn på andre datingsider er harry, rølpete, overvektige, giser, navere og så videre så er nok overfladiske elitesingles PERFEKT for deg.

Harry - hva er galt om noen liker Sverigeturer, camping og danseband? Det trenger ikke være riktig for deg, men du verden så nedverdigende du snakker om de.

navere - så en som har store helsemessige plager er noen du velger å snakke om i nedrig ordelag? Du om det.

overvektige - det er helt greit at du ikke vil ha en mann med noen kilo for mye, men hvorfor skal du snakke dårlig om han? Har de gjort deg noe fordi de er noen kilo for mye? 

Anonymkode: 0e0f0...9a7

• Liker 1
Skrevet

Elitesingles har eksakt samme klientellet som andre steder btw. 

Hopp av den høye hesten, vil du ha kvalitet må du være kvalitet selv! 

Anonymkode: b140a...0ed

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du finner det du søker på denne siden.

http://imtoprettyformyowngood.andimstupid.com

Anonymkode: 1b511...f6b

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Match har jeg faktisk ikke tenkt på! Godt tips!!

jeg har vært på sukker, men syns alle der er veldig glansa, og det orker jeg ikke etter et ekteskap med en 'glanset' fyr. Vil helst bare møte en bra mann. Trenger ikke være spesielt kjekk. Bare en skikkelig fyr liksom

Du kan jo starte med å svare de som faktisk tar seg tid til å skrive en hyggelig melding og ikke har en slaskete profil. Det er greit å avvise og ignorere de som bommer totalt på førstemeldingen, men å ignorere gode også viser bare dårlig folkeskikk.

Skrevet

Jeg anbefaler deg tinder. Du er absolutt ikke for gammel,  og de fleste mennene ser ok ut, og er antagelig helt normale😊  Fordelen med tinder i motsetning til datingsidene er at du slipper grisemeldinger fra gamlinger. Og om du får grisemeldinger fra andre, så sletter du bare matchen.

Jeg ser virkelig ikke problemet med at ts ramser opp kvaliteter hun ikke ser etter i en mann, En overvektig mann har garantert ikke samme livsstil som en trent person.

Og naver. Alle vet vel at den negative bruken av ordet refererer til de som snylter og ikke gidder jobbe. Dere trenger ikke å være så hårsåre.

Gris og gamling sier seg selv, Rølpete går ofte på felles interesser.

Jeg tror ikke ts finner likesinnede på elitesiingles.

Lykke til ts!! Oppdater gjerne når du finner noen😊😊

Anonymkode: 1b1f2...d4d

• Liker 1
Skrevet

Jeg er på både match og møteplassen, og det er såå mye rart der. Virker som det er menn som ikke finner noen noe annet sted, som havner der. Selv om jeg har hørt at det ikke er sant. Jeg vil og ha en vanlig fyr, som ser normal ut. Trenger ikke å være dødskjekk, bare normal. Når man vil finne seg en å dele liver med, er det ikke akkurat navere og overvektige man ser etter, de kan jo heller finne "likesinnede." Virker som du her er en av de selv siden du tok deg så nær av det. Trenger absolutt ikke å logge inn på elitesingles bare fordi man vil ha noen som er normal.De finnes vel ett sted der innimellom alle de rare, så håper vi finner noen en gang ts :)

Anonymkode: 7f37d...b22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...