Gå til innhold

Lettkledde bilder her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her en dag satt jeg og leste her inne, og plutselig finner jeg inne på spill-siden flere bilder av noen som er lettkledde. Det er sikkert ikke noe krise, men der sitter de og viser og sender bilder seg i mellom av seg selv i badekaret, beinene sine, osv. :P

Det så ut som de hadde en slags samtale seg i mellom med disse lettkledde menneskene. Jeg for min del er ikke interessert i å få dyttet sånt i fjeset, og skjønner virkelig ikke at folk gidder. Hva er hensikten med sånne bilder? Er dette en slags legitim måte å vise frem kroppen sin på? Jeg henger ikke helt med. Jeg startet å tenke at personene kanskje ikke hadde godtatt at bildene lå her ute og at det er en trolleprofil, men jeg vet ikke. For alt man vet kan det hende noen har lastet ned et bilde fra en annen side, eller tatt bildet selv og lagt det inne her?

Noe så tragisk. :P

Endret av fuglekvinnen__
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken tråder er det snakk om?

Anonymkode: 1acda...066

Skrevet

Her er da vel ikke spill sider på dette forumet? 

Men lettkledde bilder finnes det nok at i enkelte tråder på; post et bilde av... inntil moderator er inne og rudder en gang i blant. Hvorfor rapporterer du ikke og skriver i rapporten hva du reagerer på? 

Anonymkode: efdc8...b06

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er da vel ikke spill sider på dette forumet? 

Men lettkledde bilder finnes det nok at i enkelte tråder på; post et bilde av... inntil moderator er inne og rudder en gang i blant. Hvorfor rapporterer du ikke og skriver i rapporten hva du reagerer på? 

Anonymkode: efdc8...b06

Ordlek-siden er det vel på. Jo, jeg har det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...