Gå til innhold

Folk som ikke kan være ærlig når de blir busted. Dumpa venninne i dag siden hun har hatt sex med typen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verste jeg vet er når folk later som de ikke vet hva du snakker om og lyver. Jeg er jo ikke dum. Hvorfor skulle han si de hadde pult hvis det ikke var sant? Gir ingen mål og mening. Når du blir tatt,  så ber du da om unnskyldning da. I det minste. Når hun ikke gidder det en gang, så kan hun bare fucke off.

Jeg har vært bortreist fra torsdag til lørdag. Da jeg kom hjem oppfører han seg rart. At han har gjort noe galt. Han innrømte at han hadde vært på byen og blitt med en venninne hjem. Ja, de pulte. Jeg ble forbanna og dumpa han på flekken!  Utroskap er helt uakseptabelt! Jeg tenkte jeg konfronterer henne i morgen. Meldingene så slik ut.

Jeg: Så du koste deg med Xxxxxx på fredag? Når hadde du tenkt å fortelle meg om det? 

Hun: ???

Jeg : Du vet godt hva jeg snakker om 

Hun: Nei, hva snakker du om?

Jeg : Du pulte Xxxxxx på fredag! Han har fortalt alt, så ikke gidd å lek dum nå

Stille i over en time. 

Hun: altså,  han ble med meg hjem, men vi pulte ikke da.

Jeg : Hvis dere ikke har pult, da hadde jo ikke han sagt det. Jeg vet dere har pult, så du kan egentlig bare innrømme det først som sist. Du har tross alt vært med på å ødelegge et forhold nå.

Hun: Javel, vi pulte men jeg har ikke ødelagt noe forhold. 

Jeg : jo det har du.

Hun: Som sagt, jeg har nå ikke det.

Jeg : SOM SAGT, så har du nå det! Men jeg er faktisk ikke interessert i å være venn med deg mer. Du kunne faktisk ha lagt deg litt flat og sagt unnskyld i det minste. Men det gadd du ikke. Du kan legge kjolen og smykke du har lånt av meg i postkassa mi i morgen takk.

Fikk ikke noe mer svar fra henne. Orker ikke å ha slike falske venner i livet mitt. Jeg har det mye bedre uten. Virker ikke som hun har dårlig samvittighet eller noe. Hvis jeg hadde hatt sex med typen til en venninne, så hadde fått SÅ dårlig samvittighet og lagt meg paddeflat. Tydeligvis ikke alle som føler det på samme måte :roll:  good ridance. Begge to. Blir virkelig kvalm.

Anonymkode: 554d7...6e4

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det venninnen gjorde var forkastelig og du bør kvitte deg av med henne, men typen din valgte selv å stikke kuken sin i henne, hun tvang ham ikke, ergo han har ødelagt forholdet sitt/deres, ikke venninnen. 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verste jeg vet er når folk later som de ikke vet hva du snakker om og lyver. Jeg er jo ikke dum. Hvorfor skulle han si de hadde pult hvis det ikke var sant? Gir ingen mål og mening. Når du blir tatt,  så ber du da om unnskyldning da. I det minste. Når hun ikke gidder det en gang, så kan hun bare fucke off.

Jeg har vært bortreist fra torsdag til lørdag. Da jeg kom hjem oppfører han seg rart. At han har gjort noe galt. Han innrømte at han hadde vært på byen og blitt med en venninne hjem. Ja, de pulte. Jeg ble forbanna og dumpa han på flekken!  Utroskap er helt uakseptabelt! Jeg tenkte jeg konfronterer henne i morgen. Meldingene så slik ut.

Jeg: Så du koste deg med Xxxxxx på fredag? Når hadde du tenkt å fortelle meg om det? 

Stille i over en time. 

Jeg : Hvis dere ikke har pult, da hadde jo ikke han sagt det. Jeg vet dere har pult, så du kan egentlig bare innrømme det først som sist. Du har tross alt vært med på å ødelegge et forhold nå.

Jeg : SOM SAGT, så har du nå det! Men jeg er faktisk ikke interessert i å være venn med deg mer. Du kunne faktisk ha lagt deg litt flat og sagt unnskyld i det minste. Men det gadd du ikke. Du kan legge kjolen og smykke du har lånt av meg i postkassa mi i morgen takk.

Fikk ikke noe mer svar fra henne. Orker ikke å ha slike falske venner i livet mitt. Jeg har det mye bedre uten. Virker ikke som hun har dårlig samvittighet eller noe. Hvis jeg hadde hatt sex med typen til en venninne, så hadde fått SÅ dårlig samvittighet og lagt meg paddeflat. Tydeligvis ikke alle som føler det på samme måte :roll:  good ridance. Begge to. Blir virkelig kvalm.

Shit!! 

For noen folk. Når det er ei venninne og ikke hvemsomhelst så er hun faktisk med på å ødelegge forhold.

Anonymkode: dbb3b...17e

• Liker 4
Skrevet

Bra du dumpa begge to

Men hvordan vet du at det ikke var hun som forførte ham? Om det var slik at han pressa seg på henne, så ville hun ha sagt ifra tidligere, eller latt være å nekte for hele greia.

Anonymkode: 7dda1...991

Skrevet

Bra du fikk sagt fra hva du mente til henne TS! Og også at eksen din faktisk var redelig nok til å fortelle deg det, det er mye verre å gå rundt i uvisshet og få vite slike ting senere.

Hun hadde fortjent en langt verre skyllebøtte spør du meg.

Anonymkode: 981eb...14d

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stille i over en time. 

Er enig med venninna di.

Ikke hun som har ødelagt forholdet ditt, det var han som nå er x-en din som gjorde.

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Det er alltid den som er i forhold sin feil. Det er aldri den single sin feil.

Skrevet

Æsj!! Gjorde rett i å dumpe venninna di. Man holder seg langt unna kjærester og ekser til sine venninner. Det er en usynlig regel blant venner det.

Skrevet
6 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Er enig med venninna di.

Ikke hun som har ødelagt forholdet ditt, det var han som nå er x-en din som gjorde.

Litt enig der, men hun har jo i alle fall bidratt og i tillegg ødelagt et vennskap, så jeg synes ikke at hun er i en posisjon til å gå i forsvar akkurat. Det blir jo flisespikkeri i forhold til sviket som har skjedd her. 

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Bringebæra skrev:

Æsj!! Gjorde rett i å dumpe venninna di. Man holder seg langt unna kjærester og ekser til sine venninner. Det er en usynlig regel blant venner det.

Vel, hvis en venninne av meg var sammen med noen i 1998 og jeg er interessert i ham i år 2016 så er det en "regel" jeg glatt driter i. 

Skrevet
2 minutter siden, Viljaa skrev:

Litt enig der, men hun har jo i alle fall bidratt og i tillegg ødelagt et vennskap, så jeg synes ikke at hun er i en posisjon til å gå i forsvar akkurat. Det blir jo flisespikkeri i forhold til sviket som har skjedd her. 

Hun bidro ja, men med mindre hun voldtok ham så er det til syvende og sist den som er i ett forhold som har gjort feilen.

La oss for eksempelet si at jeg og min mann har en no go for seksuelt samkvem men andre mennesker og jeg så går bort og har sex med en av hans single kompiser. I dette eksempelet ligger all skyld på meg og ingen på hans kompis.

Skrevet

Gjør det noe da ? var jo bare litt sex.

Anonymkode: 57359...2c1

Skrevet
28 minutter siden, O.G. skrev:

Det venninnen gjorde var forkastelig og du bør kvitte deg av med henne, men typen din valgte selv å stikke kuken sin i henne, hun tvang ham ikke, ergo han har ødelagt forholdet sitt/deres, ikke venninnen. 

Les hva jeg skriver da. Jeg har dumpa han da. Så gir henne all skylden. 

Skrevet

Dette er en tekst jeg vil sende til språkrådet. 

Anonymkode: e0eeb...281

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev:

Hun bidro ja, men med mindre hun voldtok ham så er det til syvende og sist den som er i ett forhold som har gjort feilen.

La oss for eksempelet si at jeg og min mann har en no go for seksuelt samkvem men andre mennesker og jeg så går bort og har sex med en av hans single kompiser. I dette eksempelet ligger all skyld på meg og ingen på hans kompis.

Stort sett enig i den, men når den som er utro med kjæresten din er en venninne så vil jeg tro at du også forventer en litt bedre unnskyldning enn at "nei jeg har ikke vært med på å ødelegge forholdet". Jeg reagerer mye mer på at hun fikk seg til å si det uten å prøve å legge seg flat enn om det var sant eller ikke, hvis du skjønner hva jeg mener. 

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Les hva jeg skriver da. Jeg har dumpa han da. Så gir henne all skylden. 

Ikke smart.

Skrevet
22 minutter siden, Aragorn II Elessar skrev:

Det er alltid den som er i forhold sin feil. Det er aldri den single sin feil.

Nei vel,  men hun har hvert fall ødelagt et vennskap, så hun er ikke helt uskyldig. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Viljaa skrev:

Stort sett enig i den, men når den som er utro med kjæresten din er en venninne så vil jeg tro at du også forventer en litt bedre unnskyldning enn at "nei jeg har ikke vært med på å ødelegge forholdet". Jeg reagerer mye mer på at hun fikk seg til å si det uten å prøve å legge seg flat enn om det var sant eller ikke, hvis du skjønner hva jeg mener. 

Skjønner hva du mener, og mener at venninna her gjorde noe som for meg er moralskt forkastelig men står fortsatt på at det er 100% den som er utro mot sin partner som har all skyld.

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en tekst jeg vil sende til språkrådet. 

Anonymkode: e0eeb...281

Enig... hvor gammel er du, venninnen og exen, TS?

Anonymkode: 06617...902

• Liker 1
Skrevet

Det er bra du dumpet begge! 

Jeg er fullstendig enig i at den som er i et forhold, er den som har ansvaret for å ikke være utro. Men nå var mannen utro med en venninne av TS, så venninnen gjorde noe like ille i mine øyne. Hun har et ansvar som venninne. Hadde det vært en random jente han traff på byen så hadde det vært annerledes. 

Anonymkode: 13d8a...19a

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...