Gå til innhold

Er det teit med kjøleskapsmagneter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er noe jeg lurer på faktisk. Hva tenker du om en voksen, barnløs, person som har kjøleskapsmagneter?

Er hun barnslig for å ville ha litt farger på kjøleskapet? Eller et litt hjemmekoselig kjøleskap?

Fant ut at det nye kjøleskapet har magnetisk dør. Satt nå og så på kjøleskapsmagneter på nettet (formet som små gryter), og begynte å gruble over hvordan andre hadde oppfattet meg om jeg kjøpte dem (jaja, dumt det og, jeg veit, men sånn er det no). Samboeren min sier jeg bare skal kjøpe dem, men han støtter meg i så og si alt. Hva tenker folk flest?

Anonymkode: b2569...dc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bryr meg i alle fall aldri om hva folk eventuelt har på kjøleskapene sine... :P

Anonymkode: 2126b...4d3

• Liker 3
Skrevet

Tenker ingenting om folks kjøleskapsmagneter. Er ikke det noe de fleste har? Kjøleskapet er en vedig grei plass å henge opp handlelister og diverse ting man må huske. Kan ikke tenke meg at noen dømmer andre på bakgrunn av kjøleskapmagneter....

Anonymkode: 93e92...30e

Skrevet

Hahah for en søt bekymring. Om du liker kjøleskapsmagneter så burde du bare fortsette med det:)

• Liker 4
Skrevet

Jeg er 28 og har både magneter og bilder på kjøleskapet mitt. Jeg synes det er fint med et litt mer personlig kjøleskap, uansett om man har barn eller ei. 

Anonymkode: 393fe...255

• Liker 1
Skrevet

Ja det er kjempe teit faktisk teit med kjøleskap ! kast alt i bosset  !!! :ironi:

Anonymkode: b8216...aeb

Skrevet

Det er så teit at vi har ca 46 stykker, alt fra sånne med viodsomsord til helt enkle supermagneter. Vi er over 30 år og barnløse.

Skrevet

Dersom kjøleskap-magneter er din største bekymring i livet, så har du det vel egentlig ganske greit? :)

Anonymkode: 2126b...4d3

• Liker 1
Skrevet

Overnattet i leiligheten til et par i slutten av 20/begynnelsen av 30-årene denne uken og de hadde en del magneter. La ikke spesielt merke til hva slags de var, annet at de hadde brukt noen av dem til å henge opp et par postkort. Nå vet ikke jeg om andre er som meg, men jeg bryr meg tydeligvis ikke (verken positivt eller negativt) om magneter. :)

Skrevet

Det betyr at du er skaphomo

Anonymkode: c2077...520

• Liker 1
Skrevet

Godt å høre, hihi. Har liksom vokst opp med kjøleskapsmagneter så det hører liksom hjemme :).

Sliter litt med generell angstlidelse så har en tendens til å overtenke på alt og ingenting. Er nok ikke bare dette jeg bekymrer meg over nei :p.

Takk for svar :)

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Bare koselig med kjøleskapsmagneter. Helt normalt det :)

Gjest Bossa Nova
Skrevet

Og, forresten. Å ha det koselig hjemme, sånn som du trives med, kan hjelpe på humøret.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er noe jeg lurer på faktisk. Hva tenker du om en voksen, barnløs, person som har kjøleskapsmagneter?

Er hun barnslig for å ville ha litt farger på kjøleskapet? Eller et litt hjemmekoselig kjøleskap?

Fant ut at det nye kjøleskapet har magnetisk dør. Satt nå og så på kjøleskapsmagneter på nettet (formet som små gryter), og begynte å gruble over hvordan andre hadde oppfattet meg om jeg kjøpte dem (jaja, dumt det og, jeg veit, men sånn er det no). Samboeren min sier jeg bare skal kjøpe dem, men han støtter meg i så og si alt. Hva tenker folk flest?

Ha det du vil på kjøleskapsdøren og om noen gir beng så drit i dem

Skrevet

Bruker kjøleskapsmagneter til å henge opp kvitteringer og handlelister. Greit å ha kvitteringen tilgjengelig i tilfelle potetene er råtne...

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr at du er skaphomo

Anonymkode: c2077...520

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...