AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 Jeg har investert i noen dyrere Chantelle og Triump BH`er, og ønsker at de skal holde seg fine lengst mulig. Det står håndvask på dem, men når en da tar dem utav vannet og skal henge til tørk, så må man jo skvise ganske hardt for å vri vannet utav, det kan jo ikke være bra over tid for den formede cup`en tenker jeg?! Til oppbevaring i skuffa, så har jeg alltid før snudd den ene cup`en inn i den andre, så det er lett å oppbevare. Korter jeg levetiden, og ødelegger den formede cup`en da? Men om jeg skal henge dem opp på henger slik som i butikken, nja.. det har jeg ikke plass til i skapet mitt. Hvordan vasker / oppbevarer du de litt dyre BH`ene dine? Anonymkode: 0c276...20d
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 Tror jeg ville drypptørket dem. Anonymkode: 81da9...884
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #3 Skrevet 18. september 2016 Håndvask og lar de ligge i skuff utslått, dvs ikke den ene cupen inni den andre.. Ikke vri ut vannet hvis det er formpressede/vaterte skåler, la de heller tørke litt lenger.. Anonymkode: 570f9...51d
asterix Skrevet 18. september 2016 #4 Skrevet 18. september 2016 Jeg vasker dem i pose i maskinen med vanlig 40 graders vask, men vasker dem forholdsvis sjelden. Henger dem til tørk og tenker aldri på hvordan de ligger i skuffen. Holder i årevis. Min erfaring er at dyre bh'er tåler mye mer enn billige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå