Elle Melle Skrevet 17. november 2004 #1 Skrevet 17. november 2004 Er det noen av dere som har sett noen pene og billige glass/krukker noe sted som kunne passe til å ha hudkrem i? Jeg tenkte at jeg kanskje skulle lage hjemmelaget peppermynte lotion/saltskrubb til noen av damene i familien i år, og da trenger jeg et lass med krukker som ikke er for store (i tilfellet de ikke liker den, så er det dumt å ha laget en kjempestor krukke, det er mer ment som en tilleggsgave.) De må ikke være for dyre, for da kunne jeg jo like godt bare kjøpt en hudkrem...
CecilieB Skrevet 17. november 2004 #2 Skrevet 17. november 2004 Tomatpuréglass med skrulokk. Malt eller frostet eller noe sånt. Med andre ord; kamuflert
Elle Melle Skrevet 17. november 2004 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2004 Jeg synes de blir alt for store, omtrent halv størrelse av det hadde vært bra. Elle kanskje enda litt mindre...
CecilieB Skrevet 17. november 2004 #4 Skrevet 17. november 2004 Hmm I hobbybutikker selger de jo sett til å lage hudpleieprodukter og da har de nok også krukker. H&M har også sånne små, men begge disse blir dog i plast. Hadde vel vært penere med glass.
Elle Melle Skrevet 17. november 2004 Forfatter #6 Skrevet 17. november 2004 Der var det noen fine blå krukker! Men så irriterende at de tar 100, kr i porto da. Jeg har jo ikke akkurat tenkt å handle for over 1200 kr hos dem heller...
Cilla Skrevet 18. november 2004 #7 Skrevet 18. november 2004 http://lissies.gotdns.com/emballasjesalg.htm Du finner flere sorter krukker her, ser hun har igjen av de hvite 100 ml krukkene, og muligens kan du bruke disse drops-eskene??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå