AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 Trenger noen tips til almanakk. Jeg har begynt på studier igjen, hadde håpet på å få en slik gratis fra studentpakken, men dengang ei... Jeg er et surrehue, tar feil av dato for forelesning og greier ikke helt å holde oversikten. Må nok gjøre det på gamlemåten med en almanakk. Jeg synes nordli sine er så dyre. Er det noen som vet om noen gode og litt billige, og hvor jeg får kjøpt? Anonymkode: 617ca...ee9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 Det spørs litt hvilken type almanakk du er på jakt etter. Jeg kjøpte en blank Moleskine, og fyller inn/tegner månedene selv med check bokser for ting jeg skal gjøre og dato/klokkeslett. Synes det fungerer fint. Anonymkode: 0976f...4ad
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #3 Skrevet 18. september 2016 dyrt og dyrt, de selger almanakker for vel en hundrings i bokhandelene, denne f.eks https://www.ark.no/ark/boker/unknown-7-sans-Neon-imit-skinn-innbundet-2016-2017-7045117224553#.V96HOvmLTIU Anonymkode: 89fdb...141 2
applestories Skrevet 18. september 2016 #4 Skrevet 18. september 2016 Da jeg studerte fikk vi ikke utdelt almanakker, men de lå på de ulike fakultetene. Det var helt tilfeldig at jeg kom over dem første året, var ikke lett å se. Har du sett om de andre studentene har samme type? De har egen side på Facebook ("Studentkalenderen"), kan kanskje spørre det om det er flere igjen på ditt studiested.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #5 Skrevet 18. september 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: dyrt og dyrt, de selger almanakker for vel en hundrings i bokhandelene, denne f.eks https://www.ark.no/ark/boker/unknown-7-sans-Neon-imit-skinn-innbundet-2016-2017-7045117224553#.V96HOvmLTIU Anonymkode: 89fdb...141 Ja, det var nok litt klønete av meg å skrive det om pris. Jeg var ute etter noen anbefalinger kanskje. Hva slags folk liker å bruke i studiesammenheng. Det er et ganske stort utvalg, og hvis jeg finner en med god plass, god kalender osv til en hundrings, tenker jeg det er bra. Takk for svar Anonymkode: 617ca...ee9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #6 Skrevet 18. september 2016 2 minutter siden, applestories skrev: Da jeg studerte fikk vi ikke utdelt almanakker, men de lå på de ulike fakultetene. Det var helt tilfeldig at jeg kom over dem første året, var ikke lett å se. Har du sett om de andre studentene har samme type? De har egen side på Facebook ("Studentkalenderen"), kan kanskje spørre det om det er flere igjen på ditt studiested. Fint! Tusen takk for tips, det skal jeg gjøre . Har ikke gjort meg kjent med de andre studentene enda... Men jeg har ikke sett at noen har oppe en almanakk i det hele tatt. Trodde det var vanlig å ha kontroll med pc/mobil. Jeg er for rotete til det Anonymkode: 617ca...ee9
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #7 Skrevet 18. september 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det spørs litt hvilken type almanakk du er på jakt etter. Jeg kjøpte en blank Moleskine, og fyller inn/tegner månedene selv med check bokser for ting jeg skal gjøre og dato/klokkeslett. Synes det fungerer fint. Anonymkode: 0976f...4ad Så flink du er. Det har aldri falt meg inn å gjøre noe sånt, men det går jo an å prøve Anonymkode: 617ca...ee9
Thorn Skrevet 18. september 2016 #8 Skrevet 18. september 2016 Det var noen her inne som skrev om "bullet journal" for en måneds tid siden, det så ganske interessant ut. Kanskje det er noe for deg? Selv bruker jeg Personlig Almanakk, hadde ikke klart å holde orden på alt uten den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå