AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #1 Skrevet 18. september 2016 Har kjøpt en brukt Voksipose til vogna. Hvordan skal denne vaskes? Må den tromles? Anonymkode: d7c87...f14
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #2 Skrevet 18. september 2016 Hva står på vaskeanvisningen til posen, da Anonymkode: a7f7d...549 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #3 Skrevet 18. september 2016 Hvilken voksi pose er det? Noen voksi poser skal ikke vaskes hjemme men renses. Anonymkode: b4a0c...146
atropos Skrevet 18. september 2016 #5 Skrevet 18. september 2016 voksiposer kan stort sett vaskes i maskin og skal tromles tørre. Sjekk vaskeanvisningen enten i selve posen eller på nett.
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #6 Skrevet 18. september 2016 Det står at den kan vaskes med vaskemiddel uten blekemidler, og tørkes i trommel. Men det står ikke grader. Og det står at den må tørkes på lav varme i trommel. Med tennisballer. Men, jeg er egentlig ikke så interessert i hva det står, og det er derfor jeg spør her. Jeg har hatt mye tøy som det har stått at jeg skal vaske for hånd, men som jeg har vasket på finvask. Synes det er sjelden at sånne vaskeanvisninger stemmer. Så derfor ville jeg høre hva dere gjør. Det er en Voksi City. Anonymkode: d7c87...f14
juliane Skrevet 18. september 2016 #7 Skrevet 18. september 2016 Jeg vasket vår Voksi Urban i maskinen i går, 40 grader og liten mengde vaskemiddel som det sto på vaskeanvisningen. Tørket ulldelen liggende flatt og ristet på den med jevne mellomrom, og tromlet dundelen med tennisballer. Ser ut som om det ble veldig bra!
AnonymBruker Skrevet 19. september 2016 #8 Skrevet 19. september 2016 6 timer siden, juliane skrev: Jeg vasket vår Voksi Urban i maskinen i går, 40 grader og liten mengde vaskemiddel som det sto på vaskeanvisningen. Tørket ulldelen liggende flatt og ristet på den med jevne mellomrom, og tromlet dundelen med tennisballer. Ser ut som om det ble veldig bra! Takk! Har du trommel du kan stille temperatur på? Anonymkode: d7c87...f14
juliane Skrevet 19. september 2016 #9 Skrevet 19. september 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk! Har du trommel du kan stille temperatur på? Anonymkode: d7c87...f14 Nei, men jeg kjørte den på "gentle"-program. Tok den ut flere ganger for å sjekke om det gikk bra, og det gikk maks et kvarter før den var nesten helt tørr. Da tok jeg den ut og la den på tørkestativet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå