AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #1 Del Skrevet 18. september 2016 Hei dere! Jeg sitter med skolearbeid nå. Vi bruker itslearning, og når foreleser legger ut filer der har jeg aldri hatt problemer med å åpne dem. Helt til nå i dag. Får ikke til å åpne wordfilene. Står at de er i vanlig docxformat, men når jeg åpner dem så havner de i "text edit", altså en liten slags notepad, hvor det står "{"message":"Could not read file content","error":"FailedToReadFile"}" Hvorfor får jeg ikke åpnet filen nå, noen som vet? Har jeg slettet noe? Det er ganske krise med tanke på innleveringer og sånn, når jeg ikke får åpnet filene!! pÅ forhånd takk <3 ps: filen står som json? Anonymkode: d0439...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #2 Del Skrevet 18. september 2016 Har du prøvd å manuelt velge å åpne filene i Word (eller det tekstbehandlingsprogrammet som du bruker til vanlig)? Anonymkode: 82edb...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2016 #3 Del Skrevet 18. september 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å manuelt velge å åpne filene i Word (eller det tekstbehandlingsprogrammet som du bruker til vanlig)? Anonymkode: 82edb...f03 Ja jeg tror det... kan det være at word er utdatert? det kom helt plutselig1! Anonymkode: d0439...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 18. september 2016 #4 Del Skrevet 18. september 2016 Du har tydeligvis ikke MS Office på Macen din, da kan du innstallere feks Open Office, du lagrer filene fra foreleser på disken, åpner Open Office, og så finner du fram til der filene er lagret og åpner de. Det fungere fint for meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå